1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O ja, dankje. :+

Is na Broken Steel en Point Lookout, de uitbreiding The Pitt zijn geld waard? Heb begrepen dat deze ook redelijk goed is?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op die 2 na de beste wat mij betreft, stoere nieuwe omgeving, aardig leuke quests maar wat The Pitt echt goed maakt is dat het qua karma keuzes 1 groot grijs gebied is. De partij die op het eerste gezicht sympathiek lijkt is toch niet zo vriendelijk als ze lijkt en andersom. Moest echt even hard nadenken op een bepaald moment of wat ik aan het doen was nou wel paste bij mijn goede bedoelingen.

En wat natuurlijk erg handig is is dat je nadat je het uitgespeeld hebt zelf ammo kunt persen van andere ammo :) Dus zeldzame .44 voor de blackhawk en repeater maak je in een handomdraai van al die overbodige 10mm en 5.56

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yup vond The Pitt ook leuk. Vooral de keuzes die je moet maken zijn goed gedaan. En dat hele sfeertje was ook weer geweldig natuurlijk, met die slaven en The Steelyard. Alleen die Ingots verzamelen was een beetje irritant, maar dat viel opzich wel mee vergeleken met collectibles in andere games.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, qua moraliteit erg interessant dus! Dat is sowieso iets wat ik erg stoer vind. :9 Ben ook altijd hard op zoek naar .308 voor de sniper, dus dat komt mooi uit.

Ach, collectibles boeien me toch niet. :+

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hmpf, ik vind The Pitt maar tegenvallen. Op een paar uurtjes uitgespeeld (op de Steel Ignots na). Infiltrator is wel cool, maar jammer dat ie erg inaccuraat is (en dat Charon hem niet gebruikt). Het is veel te snel klaar, geen nasleep, geen gevolgen op je acties (ik heb Ashur geholpen, op andere save ga ik dat niet doen).
    Wel erg tof ontworpen, ziet er sfeervol uit. En het ietwat grijze gebied qua morale keuzes is goed bedacht, maar er is ook zo weinig in te beleven! Een teleurstelling. :eek:

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mothership zeta is wat mij betreft echt de slechtste van alle DLC. Repetitief, steriel, saai en op geen enkele manier uitgebalanceert. Vooral als je weer beneden komt als level 30 met bijna alles op 100 en 9/10 schiet je met de alien blaster (zo heet kleinste aliengun toch!? ) in 1, maybe 2 keer de sterkste vijanden aan gort. En ik speel de game op very hard... Bleh echt zonde van me geld geweest, al is Point lookout op alle bugs en technische missers wel stukken beter.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    beter zoeken! :D Er is best wel wat te doen maar als je de main quest netjes volt loop je best wel wat voorbij volgens mij. Maar er is idd niet zo veel te doen als bijv in Point Lookout

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil al die Steel Ignots niet. :+ Althans, wil ze wel, maar ga er niet een uur voor lopen zoeken. Heb er wel al een stuk of 40 ingeleverd (lag een enorme zooi in die toren). Schijnt dat de Perforator (ff op Wiki gekeken toen uitgespeeld was) wel goed is, dus wellicht dat ik daarvoor terug ga.
    En heb Wild Billy ook gevonden.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dog Meat; is dat beestje te missen?

Gewoon naar The scrapyard in het noorden van Megaton?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die is eigenlijk niet te missen, en anders kan je best op de Wikipedia kijken zonder spoilers. Uiteindelijk gaat het je enkel om de locatie, en als je dat gelezen hebt, niet verder lezen.

11. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is het mogelijk om de gekochte retail dvd versie (addons) te installeren en dan door te geven naar een ander en vervolgens kan ik ze wel gewoon spelen vanaf mijn hd?

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bij de MM in Ede gekocht voor het leuke prijsje van 29,99 samen met CoD4 Modern Warfare. Het totale pakketje koste me maar 69,99.

Eerst begonnen met Fallout 3, leuke game en je ziet heel sterk de overeenkomsten met Oblivion. Maar ik heb nog wel een aantal struikelblokken gevonden.

Je word als het ware meteen in het diepe gegooid zonder al te veel uitleg gekregen te hebben, de hud is over het algemeen goed te begrijpen maar een aantal dingen zijn toch voor de beginnende Fallout 3 speler moeilijk te begrijpen.

Bijvoorbeeld die Rad. punten. Wat is het precies, ik snap de afkorting van radiation wel maar wat is het effect hiervan op de speler? Ga je hier langzaamaan dood aan of wat is het?

Daarnaast zag ik in de MM naast Fallout 3 zelf een expansion pack liggen, is dit een verzameling van alle expansions of is dit er maar 1? En heb ik Xbox L!ve nodig om deze expansion te installeren?

Later meer over mijn bevindingen met Fallout 3!

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Rad staat inderdaad voor Radiation. Als je Rad level omhoog gaat zullen je stats (statistieken) negatief beinvloed worden. Is Rad at max dan ga je simpelweg dood :mad: (ik hoopte op mutaties, 4 benen hebben leek me best cool namelijk :D )

De uitbreidingen (of add ons) kun je vanaf xboxlive downloaden voor 800 MS Points per deel als silver member( +/- 10 euries). Ik weet tot op heden niks over een boxed uitbreidingsset, maar er komt vast wel een game of the year edititie met alle uitbreidingen en originele spel (denk aan Oblivion). Blijf imo ver van Mothership Zeta en Operation Anchorage vandaan... Point lookout en Broken Steel vond ik daarentegen wel goed te doen, al haalt het imo nooit de kwaliteit van het originele boxes spel.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    RAD

Rads........Level..................................Effect
    0-199......No Effect
    200-399...Minor Radiation Poisoning.......-1 END
    400-599...Advanced Radiation Poisoning.-2 END, -1 AGL
    600-799...Critical Radiation Poisoning.....-1 STR, -3 END, -2 AGL
    800-1000..Deadly Radiation Poisoning.....-2 STR, -3 END, -2 AGL
    1001+......Fatal Radiation Poisoning........DEATH (HP: -10000)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Radiation is te verhelpen met gebruik van Rad-X of RadAway.

Die expansion packs bestaan geloof ik uit 2 expansions. Zo heb je een pack met Anchorage en The Pitt, en heb je er 1 met Broken Steel en Point Lookout.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb het zelf ook gedaan. :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waar ik laatst achter kwam is dat bij --> start --> help echt superveel handige info staat. Moeite waard om even te lezen. Daarnaast beginnen met de survival guide quest in Megaton. Veel nuttige info en prima te doen in het begin. Tis idd even doorbijten, maar daarna is het alleen maar tof dat je zo in het diepe bent begonnen.

Ik vind hem eindeloos beter dan Oblivion :)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :)

Beduidend! Ondanks dat de spelwereld kleiner is en er veel minder quests zijn, is er in Fallout 3 in elk plaatsje dat je ontdekt wat te doen en wat te vinden. Niets herhaalt zich. De quests zijn uitgebreid, de personages interessanter.

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben toch maar weer begonnen en ik ben van mening veranderd, Fallout is eigenlijk fokking baas. Ik heb ook 2 uitbreidingen van die cd (Anchorage en The Pitt) en Anchorage heb ik al uitgespeeld en met The Pitt ben ik nu bezig.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik weet nog steeds niet wat ik van dit levelsysteem moet vinden hoor.. Leuk dat je omgeving niet mee levelt, en zo hoort het eigenlijk (dat je niet gelijk overal heen kan is tof, dan moet je echt levelen), maar je kunt dus ook overlevelen. Ik doe liever side quests, met het gevaar dat ik daar super veel XP mee verdien, en dan pas bv als level 12 met de mainquest verder ga.. Dan mis ik wat speelplezier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina