1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het tof dat je ook beloond wordt voor het vinden van locaties, en dat je directe EXP krijgt voor het openen van sloten en het hacken van computers. Ik vind het systeem van Oblivion sterk in het feit dat je enkel groeit in waar je mee bezig bent. Eigenlijk zou er een soort gouden middenweg moeten zijn. :)
    En als je op lvl. 12 met de Main Quest begint is dat best hoor. Als je Broken Steel download (een aanrader!) kan je ook doorspelen nadat de Main Quest 'uit' is, dus je kan dan alsnog met die sub-quests beginnen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    In Oblivion heb je toch meer dat je groeit waarmee je bezig bent, omdat dat samenhangt, en in Fallout totaal niet 8).

En ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er maar 1 perfect moment is waarop je een bepaalde missie kan spelen, want dan is de ervaring het beste..

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het in Oblivion wel fijner dat als je bijvoorbeeld veel melee gebruikt, dat die skill ook omhoog gaat. In Fallout 3 kun je overal willekeurig punten geven aan skills.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als het goed is moet de 2e pack van Fallout 3 nu ook ondertussen in de winkels liggen. Het gaat hier om Fallout 3: Broken Steel and Point Lookout voor een adviesprijs van €20. Ik dacht, ik meld het maar even.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zeg ik toch! :eek:

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oh NOES volgens mij is mijn You Gotta Shoot em in the head quest gebugged. Ik heb die crowley nadat ik met tenpenny gesproken heb in zijn slaap vermoord, de quest zegt nu dat ik naar tenpenny moet voor mijn reward, maar als ik bij hem kom geeft ie me niks? Hij zegt je krijgt het als ik het weet dat ie dood is, and believe me i will know.

Godverdomme ik haat bugs.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O wut, ik las verkeerd.

Sorry :D.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff de Fallout3 Wiki gecheckt voor je:

Weet niet of het werkt maar je kan het iig proberen.

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Bedankt voor je moeite maar het werkte niet. Ik heb gewoon de keys gevonden en aan die gast gegeven als alternatieve manier. Maar nu heb ik weer een probleem. Ik doe nu Head of State en ik heb zojuist voor Hanibal alle slavers bij het Lincoln Memorial gesloopt, het spel zegt op dit moment dat ik terug moet naar hannibal. Als ik daar aankom en met hem praat zegt ie niks over die slavers die ik gesloopt heb. Dit lijkt op het probleem met tenpenny die niet zag dat ik die gast allang dood had. Hier hetzelfde doen? Ik word nu wel een beetje moe van die bugs.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Even een tijdje wachten/tijd sneller laten gaan? Meestal kan dat wel eens helpen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het stikt er van in het kale spel. Neem de plek waar Hannibal zelf zit, in zo'n tempel geloof ik. Als je daar naar buiten loopt kun je ook tegen een onzichtbare muur aanlopen. Als dit nu nog niet verholpen is schiet ik de slaven dood ipv de slavendrijvers, scheelt tijd. :9

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb zit nu rond de 100 uur Fallout 3 speeltijd aan, en ik ben enkel wat grafische bugs tegengekomen! :eek: Zwarte strepen die door het beeld dansen, water dat even wit flikkert. En verder wat onnatuurlijk door de lucht vliegende vijanden...

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je dus geluk gehad. Ik kan bijv. geen Fingers meer inleveren bij die Sonora Cruz bij de Regulator HQ, omdat ze er niet meer is. Dit kwam omdat er vaak schorpioenen in dat huisje spawnden, waardoor zij op de vlucht is gegaan. Soms kan ze wel kilometers verderop te vinden zijn, las ik. 8) Ben ook nog op een hele tocht door de Wasteland gegaan om haar te vinden, maar helaas.

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.

Die bug is zoo irritant. En dat je daar ook een perk voor hebt gekozen, je kan net zo goed zo'n perk wegflikkeren.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Leuk he verdwaalde mensen door een bug te moeten zoeken. Ergens is deze nog wel grappig, want ik zou ook op de vlucht zijn geslagen. Na het weekend heb ik de game hopelijk weer binnen.

Iemand een idee wat het totaal GS is van de game? 1750/1750 ofzo? :eek:

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    1550 geloof ik. Al dacht ik trouwens dat ze door wilden gaan met expansions tot de 1750.. maar Mothership Zeta is toch echt de laatste.

17. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Weet je zeker dat Mothership Zeta de laatste is dan? Ik vind 1550 nogal een retarded getal dus ik neem aan dat er nog 100G bijkomt dmv een DLC.

18. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja want 1650 is een prachtig getal :confused:

19. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    reken fail xD ik bedoel natuurlijk nog 2 DLCs.

Head of State is gelukt trouwens :) 990G in Fallout :eek:

20. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wilt iemand de disc dlc 1 the pitt en operation anchorage ruilen voor mijn nummer 2 met broken steel en pointlookout?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina