Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vind point lookout toch wel een jammerlijke dlc hoor, nu alle quests gedaan maar vind het maar magertjes (zeker de mainquest van point lookout).

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vergeleken met wat? The Pitt? Anchorage? 8) Vind Point Lookout veruit de beste. Coole omgeving, sfeervol. Beetje creepy hier en daar. Veel sub-quests en een boel te ontdekken. En een double-barreled shotgun. :eek: En infected-achtigen. En rednecks! Wat wil je nog meer?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vond de omgeving van point lookout ook heel vet, maar de missies vond ik teleurstellend. Die mainquest was echt een verijdelde subquest

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal was inderdaad niet erg sterk. Ging eigenlijk nergens over, een vete tussen twee rare mannetjes. 8)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Truë, vind het ook gek dat de speler ze zomaar gaat helpen.
    "O, jij wilt dat ik je huis verdedig en dan nog meer sukkels ga afslachten? Oké, als jij het zegt." 8) Dat is wel gek, ja. Verder vind ik 'm erg vermakelijk en qua sfeer de beste, en qua toevoeging aan de 'Fallout feel' ook het beste. Maar met Broken Steel kan je naar lvl. 30, natuurlijk! :eek:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    had het pakket van broken steel en point lookout van een vriend geleend om te installeren op mijn hdd, nu ben ik van plan om misschien het andere pakket (Achorage & the pitt) te kopen, maar zijn deze 2 dlc's wel een beetje het geld waard?

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vond The Pitt wel 10 euro waard. Anchorage vond ik persoonlijk kut, niet 'des Fallouts' zeg maar. Was meer een shooter. Pitt speel je opzich wel snel uit, maar zit wel een leuk verhaal achter en de sfeer vind ik ook goed gedaan.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mothership zeta is ook niet veel he?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, om nou de verlaten omgeving van Fallout 3 als Theme te nemen... maar goed, ze hadden ook niets kunnen doen voor de mensen die alles hebben gekocht. Dus wat dat betreft wel een leuk gebaar.

11. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die add-on's te spelen als je de storyline nog niet uit hebt?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, op Broken Steel na volgens mij. ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de meeste wel , Broken Steel niet, dat is een vervolg op de storyline.

14. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, morgen toch maar even halen dan denk ik...

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Van de week krijg ik Operation Anchorage en The Pitt binnen op CD, even op mijn HDD zetten en dan proberen te ruilen voor de andere DLC disk. Heb Broken Steel al maar moet Point Lookout nog. Eventueel koop ik later dan nog Mothership Zeta.

Heb de startpost trouwens even geupdate met de DLC, DLC op disk en de GOTY versie.

16. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb de game gisteren gekocht en direct gespeeld. Tot nu toe zit ik ergens in de vault, moet ik ontsnappen maar vind niet goed de weg...
    Uiteindelijk gestopt en vandaag nog niet de behoefte gehad om het verder te spelen...??? Wat is er mis?
    Ik heb dus geen zin om een nieuwe game verder te spelen omdat het me onvoldoende boeit... Doooh!
    Had er iemand ook dit probleem in het begin van deze game? Ik neem aan dat de game interessanter wordt?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik had juist het omgekeerde, ik wou niet uit de Vault. Vond het echt tof daar, maar moest echt weg. Ik zou als ik jou was gewoon even doorspelen, als je eenmaal uit de Vault bent kan je doen wat je wilt.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik moet ze ook nog steeds spelen, maar heb er niet zoveel zin in. Aan de ene kant wil ik Fawked wel dumpen, maar de andere kant ook niet. Ik heb geen zin om na de pitt er achter te komen dat Fawkes weg is. Of welke DLC dan ook. =(

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toch was voor mij het eerste moment dat ik echt onder de indruk raakte van Fallout 3, het moment dat je uit de Vault stapte. Ik zou als KiVaNo gewoon ff doorbijten, komt wel goed.

20. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde: heb de game gekocht, een uurtje gespeeld en daarna weggelegd omdat het niet boeide
    na een half jaar heb ik het nog een poging gegeven en ik ben verslaafd sindsdien

gewoon ff doorbijten dus tot je uit de vault bent :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina