1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, thx voor de responses, dat geeft me toch wat moed! morgenavond doe ik verder!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    De moed moet je ook niet in de schoenen zakken. Ik had hetzelfde de eerste twee uur met Two Worlds, maar daarna begon het aardig leuk te worden. ;)

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zelfs daarna vond ik dat nog een draak van een spel xD

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het tot op heden één van de beste Xbox 360 games en de meest verfrissende console RPG van de afgelopen vijf jaar. Hoewel ik mezelf ook kostelijk vermaakte in de Vault (het had een soort humor die ik nergens anders tegen kwam, denk aan dat je geboren wordt, dat stukje als baby en het boekje met de SPECIAL uitleg). Maar als je eenmaal uit de Vault stapt en de wereld gaat verkennen, nauwelijks bewapend, helemaal alleen, zonder geld. Dat is echt een beleving die ik niet in andere RPGs ben tegengekomen. Ook niet in Elder Scrolls IV: Oblivion, wat van dezelfde makers is. Ik hoop dat je het straks ook zo ervaart. ;)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    begin vond ik wel lastig, moest het wel eventjes oppikken.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, maar dat vond ik er ook goed aan. :) Hierdoor leek het alsof je écht in de spelwereld zat.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat heb ik de tweede keer ook ervaren. Heb echt de tijd genomen en zelfs Butch geholpen met zijn probleempje. In de Vault nam ik minstens een uur de tijd voor ik eruit kroop. Jammer, want Butch krijgt nog een klap voor zijn smoel voor mijn slechte 10e verjaardag. :cool:

Iemand een idee wanneer die quest Return to Vault 101 beschikbaar is? Je moet zeker Broken Steel uitspelen ofzo?

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee , ga gewoon weer terug naar de vault. dan pik je vanzelf een radio signal op van Amata en begint de quest.

kutquest trouwens.

9. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    je kan die radio signal van Amata zelfs vanuit Megaton al oppikken
    deze kan je ontvangen vanaf je ongeveer 2/3e van de mainquest gedaan hebt

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    This quest will be activated anytime after completing The Waters of Life quest

Vond hem lame, ik dacht dat ik Amata kon baksen. Uiteindelijk moest ik weg van haar. :'-(

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop nog altijd dat er een DLC komt waarbij de Vault open gaat en die mensen (waaronder Amata) gaan handelen met de buitenwereld. Komt er winkeltje bij de ingang enzo, unieke items, nieuwe quests, interessante personages en gevolgen door de nieuwe contacten.

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet gebeuren, maarja, hopen is altijd goed natuurlijk ;). Ik wacht eigenlijk op een DLC met allemaal hedenwaagse wapens, en attachments die je dan erop kan zetten e.d.

Maarja, dat gaat ook nooit gebeuren, zou zo het hele sfeertje kunnen verpesten...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat hoopte ik dus ook. Door bepaalde bugs en glitsches is het wel mogelijk dat je de Vault open houd. Bij mij bleef Amata net buiten de deur hangen toen ik eruit stapte, dus ik ben bang dat ik die quest niet krijg. Ze liep net iets te ver, maar hopelijk vang ik hem nog een keer op. Ik heb namelijk de main quest al uitgespeeld. ;)

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Fellow wanderers of the Capital Wasteland, behold what Atom has bestowed upon us: the Fallout 3 premium theme. The glorified post-nuclear wallpaper sells at a standard bottle cap conversion rate of 240 ($3 in pre-war money); however, those who purchased all five of Fallout 3's expansion packs can download the theme for free on October 1.

Those obtaining the theme for free will "receive a token from Microsoft" according to Bethesda. We're still a little fuzzy on the specifics, but that's probably because we've been sniffing punga spores. We're still working on getting more details about how the free version will work, but those who want to buy the theme can drop those caps now.

Update: Microsoft will be emailing the codes, so make sure the email attached to your Live account is functioning

Iemand die deze code al gekregen heeft?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik niet, maar ik heb wel alle vijf de uitbreidingen gedownload. Die Theme moet dus van mij zijn. ;)

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb dus ook nog geen mailtje gehad. Terwijl ik wel alles gelijk kocht zodra het uit was.

Niet dat ik mijn theme zat ben, maar die van Fallout ziet er ook tof uit. :)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook nog geen mailtje.

18. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nogsteeds geen mailtje. Wel het thema al op live zien staan voor 240 MS points. Verder las ik op dat sommige mensen het wel al hebben ontvangen. Het zal toch niet weer alleen USA Only zijn? :confused:

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Nog steeds geen mailtje idd. UK/USA hebben ze dus wel die codes gehad.

M$ naait ons weer. ;)

20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet hoe je de doktor vind voor levens punten???
    I have a broken leg en dat loopt zo verlept kut:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina