1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het karma systeem heeft weinig effect op het verhaallijn. Het enige wat je er van zult merken is dat sommige mensen je wel willen helpen en de andere weer niet. Je zult geen low-karma messages krijgen, gezien je zelf mag uitmaken hoe slecht je wordt in de game. Dus als jij lekker Megaton opblaast onschuldige burgers vermoordt dan is dat helemaal aan jou geen echte grote gevolgen zul je ervan overhouden. ;)

Maar ik raad je wel aan om je karma neutraal te houden dus eigenlijk op 0 te zetten. Zo kun je optimaal gebruik maken van de sidequests.

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb weer een mailtje terug:

Hello,

We still need a proof of purchase for the DLCs. You can send this to us in a screenshot.

Your customer number is hehehe
    Please refer to case #:: noway if you have any further questions.

If you need further assistance, you can also reach us online at http://support.bethsoft.com or our technical support staff at (410)-568-3685. Please include all previous replies when/if responding to this message.

Best Regards,
    Gil H. at Bethesda Softworks Technical Support
    support04@bethsoft.com

Ik dacht om het even van iemand anders te fotoshoppen, heeft iemand alle DLC? Heb namelijk alleen Broken Steel en The Pitt.

Regards.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat een moeite voor een theme. Ik koop hem nog liever. =(

4. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb iemand de goty edition al gehaald? En kan bevestigen dat de DLC opde disc staat?:b:

5. fatprinc

fatprinc Guest

Kan ik de DLC ook spelen nadat ik het spel heb uitgespeeld? net de GOTY gehaald

6. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon verder spelen als je de main quest afgerond hebt
    Have fun ermee, is een dijk van een game!

7. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Nu, om hier nog op in te gaan:p, bij ging ie wel dood. We waren gewoon door de wasteland aan het wandelen. Was ik ergens afgesprongen en doorgelopen, 5 minuten later loopt ie niet meer achter me. Ik hem zoeken. Minuut later: Fawkes has died. Ik bij die rotsen kijken voor mijn stuff:p, ligt ie daar gewoonxD.

Maar ik zou ook Fawkes nemen, want die Star Paladin gaat zeiken als je slegte dingen doet. Heilig boontjeO-)

8. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fawkes is echt de beste. Met z'n gattling laser is hij echt unstoppable!

Niet te vergeten dat hij met z'n gattling laser vooral handig is als je tegen een groep Deathclaws moet...

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inderdaad of tegen The Enclave. Hij heeft bij mij al heel wat bomexplosies overleefd. Tevens liet ik hem Take it Back afmaken. :)

10. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet ik deze game ook eens aanschaffen.
    Ik vind oblivion ook gaaf dus deze zal me ook wel bevallen.
    Alleen jammer dat ik overal lees dat het schieten een beetje k met loten is.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zet je onder elke post Peace, Rich_Art? Iedereen kan je usernaam links zien, pretty zinloos.

12. fatprinc

fatprinc Guest

Bedankt, Ik heb het orgineel al gespeeld maar alleen door de main quest heen gespeeld en nooit de DLC/sidequests aangeraakt

13. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Achja wat is zinloos. Daar kunnen we een heel forum voor opzetten.
    Ik heb al meer dan 50.000 posts op mijn naam staan en onder elke post staat mijn over bekende afsluiting.
    Het is gewoon mijn ding en dat blijf ik doen tot ik er dood bij neerval.
    Of mensen het nu zinloos vinden of niet.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

14. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Tranquility Lane uitgespeeld, alleen wel op de 'bad karma' manier. Wel een soort spooky simulatie, wat ik vooral zo spacend vondt is dat het voor de oorlog plaats vond en iedereen zo gelukkig en die auto's en het schone water. Echt geweldig. Welk jaar speelde dat af en hoeveel was dat voor de oorlog? Want als je zon fail-safe ding doet dan komen van die chinezen je allemaal overhoop knallen, dat snap ik niet, begon zo de oorlog?

Vind dit verhaal van Fallout 3 echt geweldig :D

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    De grote oorlog speelde zich in twee uur tijd in 2077 af en daar kwam naar mijn weten geen infanterie (soldaten te voet) aan te pas, alleen de artillery (de atoomwapens).

Ik denk dat die Chinezen gewoon in die simulatie geprogrameerd zijn om de simulatie op een andere manier te doen eindigen. Het hadden net zo goed Britten ofzo kunnen zijn, maar het waren de Chinezen die tegenstander waren in de laatste grote oorlog, vandaar dat ze die erin hebben geprogrameerd.

Ik heb het ook totaal niet op shooters, het is gewoon niet mijn ding, maar ik ben nog steeds helemaal weg van Morrowind en Oblivion, dus ik heb hem van de zomer toch maar gehaald en heb er geen seconde spijt van gehad.

Ik gebruik sowieso liever minder afstandswapens en meer melee wapens (sledgehammers en de shishkebab) en bovendien, als je slecht bent in free aimen en niet goed bent in schieten, het VATS systeem maakt het schieten wel een stuk makkelijker en fijner voor personen zie zuigen in schieten.

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  16. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 Premium theme

De fallout 3 premium theme is volgens mij niet gratis in NL verkrijgbaar. Ik heb 'm trouwens wel gekocht voor ongeveer € 3,- deze theme is dat geld niet waard. Wat je wel kunt doen is hier: http://nxe.weebly.com/fallout3wallpapers.html een wallpaper downloaden en op een usb stick zetten en dan vervolgens als achtergrond instellen. De wallpapers zijn beter dan die van het officiele theme vind ik.

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ontvangen via de mail :)

18. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Goeie site! Bedankt voor de tip !! :D

19. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chorus heb jij die mail voor die Premium theme van Bethesda gekregen?

20. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan volgens mij niet omdat je de engelstalige versies moet downloaden voor de theme om de mail te kunnen krijgen en die kun je niet downloaden van de NL marketplace. Dus ook al downloadde je alle vijf DLC je zult de theme waarschijnlijk niet ontvangen. Ik heb trouwens gebeld naar xbox klantenservice en een medewerker zij dat je ongeveer 3 weken moest wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina