1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had gemaild naar Bethesda. Die gast aan de andere kant stuurde me eerst 2 codes die al gebruikt waren en de 3e deed t:thumbs: en het is een Premium theme ja.

2. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chorus moets jij je gamertag en screens van de DLC sturen naar Bethesda, Zoja waar maak je die screens want ik heb namelijk ook recht op de theme.
    En als ik de code van Bethesda krijg post ik 'm hier.

3. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar 2 uur? Maar er was toch ook oorlog met infanterie? Ik heb net nog die simulatie lopen doen met al die chinezen en de artillerie.

4. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de annexatie van Alaska van China, waarna de USA het terug in nam.

5. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mail ontvangen van Bethesda die alles duidelijk maakt over het fallout 3 premium theme en waarom wij het niet gratis kunnen krijgen.
    Hier is de mail:

Hello,

Where are you located?

Please note that the premium theme is only available in Xbox Live English regions (US, Canada, UK, Australia, New Zealand). If you are not in one of those regions, you would not get the code for the theme.

You must also have purchased or redeemed all 5 of the DLC's before September 22nd to be eligible for the theme.

If you are in one of the regions listed and met the purchase requirements above, and did not receive an email, send us your information (gamertag on Live, proof of purchase of the game).

Your customer number is 400313137
    Please refer to case #:: 400736745 if you have any further questions.

If you need further assistance, you can also reach us online at http://support.bethsoft.com or our technical support staff at (410)-568-3685. Please include all previous replies when/if responding to this message.

Best Regards,
    Katya C. at Bethesda Softworks Technical Support
    support04@bethsoft.com

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind t een beetje flauw, ik heb alle DLC direct gekocht (van al hun games trouwens, zelfs de Horse armor) en ik krijg geen theme omdat ik in NL zit? Wtf,.. die reden mogen ze wel even onderbouwen want het slaat nergens op.

7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad, zo moeilijk kan dat niet zijn!

8. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel moelijk is, is hoeveel moeite jullie doen voor zo'n theme. :lol:

9. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chorus hoe heb jij die mail eigenlijk ontvangen terwijl het eigenlijk niet kan?

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  10. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je de theme erop krijgen met een data migration kit van MS, ik weet niet zeker of dit kan omdat je themes aan je account zijn gekoppeld. Hier zijn trouwens nog wel vette wallpapers die precies op je xbox 360 NXE dashboard passen: [​IMG] , [​IMG] , [​IMG]

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mothership Zeta wilt niet laden, heb al iets van 96 ingame uren geslapen, naar andere plekken gegaan maar er gebeurt niks. Wut moet ik doen!? :+ Had 1600 punten gekocht, nu begin ik aan Zeta en de volgende keer Point Lookout. The Pitt en Operation blabla moet ik nog eens binnenkrijgen.

12. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Orcidea op youtube maakt mooie guiding video's zijn video's kunnen mischien helpen of je kijkt op de fallout 3 wikia forum die alles over Fallout 3 heeft staan.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  13. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die mothership zeta moet je gewoon wachten tot er een bericht opduikt over een vreemd radio signaal, als je dit niet krijgt sluit je je Xbox even af en zet 'm opnieuw aan dit helpt misschien. Als je dan vervolgens het bericht over het radiosignaal nog steeds niet krijgt loop je hiernaar toe: [​IMG] En ga je vervolgens op het schip staan.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Als je een mailtje stuurt naar Berthesda dan krijg je alsnog de code voor theme ;)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Deed mijn 360 uit en aan, Fallout 3 opnieuw gestart en toen popte een signaal op. Vind het wel geniaal tot nu toe. Die Samurai gozert. 8)

16. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat wat achtergrondinformatie over die samurai: http://fallout.wikia.com/wiki/Toshiro_Kago

Hij schijnt de hele tijd te praten over waar zijn zwaard is en dat hij de Lone Wanderer niet kan verstaan. Die samurai komt trouwens ook uit de Japanse Oda clan.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

goh, sherlock

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, Mothership Zeta uitgespeeld. Begon wel aardig maar werd daarna gewoon saai. Point Lookout nu aan het downloaden, van de week eens aan beginnen. :)

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Mothership Zeta was idd erg saai. Point Lookout is stukken beter, al zitten er wel vage bugs in maar het sfeertje en quests zijn erg leuk. Vond zelf Broken Steel de beste eigenlijk.

20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    {HELp}Ik heb zojuist vette fallout armor gevonden. Alleen heb ik power armor training nodig. Waar kan dat ??????
    Graag de world map erbij halen en dan dat plaatsje aanwijzen of vertellen waar of hoe je power armor training doet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina