1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan pas na een aantal main quests.

2. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Power armor training

Er zijn drie mogelijkheden om aan power armor training te komen:

- Via deze glitch: http://www.youtube.com/watch?v=G6iQ...AAE09AC0&playnext=1&playnext_from=PL&index=24

- Na de operation anchorage DLC, wanneer je uit de simulatie stapt en de power armor uit de kluis haalt.

- Als je ver genoeg in de main quest komt en uiteindelijk in de Citadel mag.

Ik raad persoonlijk aan om de eerste optie meteen te gebruiken als je uit vault 101 komt omdat die power armor veel meer damage ressistance bied dan normale apparel

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Ik ben al wat verder dan de escape hoor. Heb eerste behemoth verslagen enzo.
    Maar ik speel liever de Quest lijn door todat ik in Citadel mag.
    {HELP}Maar Welke (main)Quests moet ik spelen om in Citadel te mogen want ik heb de power armor al???????????????????????????????? alleen moet ik nog power armor training hebben.{HELP}
    p.s. heb plaats citadel al gevonden.

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    UPDATE: Waarschijnlijk wete ik het al. Me vriend zei je moet je pap vinden. Dan ga je samenwerken met brotherhood en geven ze je power armor training.
    Zo had hij dat namelijk gehaald. Klopt dat??

5. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal juist

6. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik die glitch nou dat gaat vele malen sneller.
    In de citadel vind je trouwens power armor.

7. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit bericht bestaat uit spoilers wees gewaarschuwd!

1. Hieronder staan alle main quests, je kunt de quest van following in his footsteps tot scientific pursuits
    skippen door gebruik te maken van een glitch die hier onderaan staat.

Baby Steps · Growing Up Fast · Future Imperfect · Escape! · Following in His Footsteps · Galaxy News Radio · Scientific Pursuits · Tranquility Lane · The Waters of Life · Picking up the Trail · Rescue from Paradise · Finding the Garden of Eden · The American Dream · Take it Back!

2. Als je voor de eerste keer speelt is het om aan te raden om alle quests te gaan doen voor zowel de XP als het volgen van het verhaal.

3. Hier staat hoe je de power armor training krijgt: Na de quest waters of life kun je naar de citadel en daar power armor training krijgen van paladin gunny

4. Hier is de glitch om de main quests voor een deel over te slaan: Ga direct naar vault 112, hier is de locatie: http://images3.wikia.nocookie.net/fallout/images/3/3b/SmithCasesGarageVault112.JPG

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als er spoilers instaan gebruik dan de spoiler tags...

En waarom zou je quests willen skippen , daar speel je het spel toch voor?

Ik zou juist willen aanraden om NIET de power armor te glitchen omdat Fallout 3 een prachtig gebalanceerde difficulty curve heeft die ervoor bedoeld is langzaam maar zeker steeds meer van de spelwereld toegankelijk te maken. Je verpest met dat soort dingen alleen maar de balans en daardoor het spelplezier.

9. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor die spoilers maar ik had die spoiler tag niet gezien.
    Ik heb die glitch gepost zodat mensen die fallout 3 al uit hebben gespeeld en een nieuw account willen maken gemakkelijk die glitch kunnen gebruiken om die irritante main quest een beetje te skippen waarvan je toch al de achievements hebt.

10. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk delphini. Heb de main Quests gespeeld en daddy gevonden.
    Reportage :D :Arme daddy. Hij was een hond. Gelukkig werd je gered door een computer systeem met safe en kwamen er chineese spleetoogsoldaten die ons hielpen. Nou ben je wer een mens en gaan we naar Rivet City Science lab. p.s. vieze Bettty

En als ik nu door ga spelen met die main Quests krijhg ik binnekort power armor training?????????????????????????????want ik heb de echte fallout 3 armor die op de cover van het spel doosje van fallout 3 staat.

Mission completed Daddy is found!
    p.s. ik geniet echt van deze storty line van het spel. Ik was gewoon blij dat ik me pa in fallout had gevonden hoe maf is dat? :p Geeft aan dat fallout makers een geniale story line hebben gemaakt:D:D

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk delphini. Heb de main Quests gespeeld en daddy gevonden.
    Reportage :D :Arme daddy. Hij was een hond. Gelukkig werd je gered door een computer systeem met safe en kwamen er chineese spleetoogsoldaten die ons hielpen. Nou ben je wer een mens en gaan we naar Rivet City Science lab.

En als ik nu door ga spelen met die main Quests krijhg ik binnekort power armortraining??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? want ik heb de echte fallout 3 armor die op de cover van het spel doosje van fallout 3 staat.

Mission completed Daddy is found!
    p.s. ik geniet echt van deze storty line van het spel. Ik was gewoon blij dat ik me pa in fallout had gevonden hoe maf is dat? :p Geeft aan dat fallout makers een geniale story line hebben gemaakt:D:D

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen maar omdat je die Power Armor wil. :+

13. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog achter iets heel vets gekomen in fallout 3. Als je heel dicht tegen een koe gaat aan staan en dan hurken zonder een wapen in je hand en dan op de A button klikt kun je de koe wegduwen. Dit kun je bijvoorbeeld doen bij de koe in megaton of bij de koeien die voor de Regulators HQ staan. Dit is best wel geinig en amuserend.

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vraagteken knop inhouden is leuk he?

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :emo:

Vertelt ook even het halve verhaal zonder enkel gebruik van spoilers...

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    lOL ben veel verder k heb power armor ook al aan enzo maar waar is een radition suit ???
    Op youtube heb ik ook al gekeken maar dat KLOPT niet.
    Moet nu die geck hebben maar ik ga dik dood daar aan die radiatie.
    Ik heb ook maar 2 rad ways.
    Iemand die weet waar nog veel meer liggen????

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb vandaag de GOTY editie binnengekregen. Straks/vanavond maar eens aan beginnen en mijn bevindingen posten. Het begin ken ik helaas al van de pc versie.

18. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt op drie manieren die GECK bemachtigen:

-Haal Fawkes uit zijn cel en laat hem het voor jou halen ( In Vault 87. ).

-Lijf Charon in de ghoul uit de Underworld hij kan voor jou ook de GECK halen.

-Haal zelf de GECK met een advanced radiation suit veel radaway en rad-x en de groene drab vermijden.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp hoor. Heb fallout eindelijk uitgespeeld en ga verder met side Questen. Daarna download ik nog DLC:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina