1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm zonde als ik dat zo hoor van de dlc. Heb via zavvi point lookout en broken steel gekocht voor 11,-

moet er nog aan beginnen. Laatst was bij de hut en operation A en nog 1 voor 5,-. Kan ik nu niet meer vinden <_<

het spel wordt idd leuker als je het begin eenmaal voorbij bent. Hiervoor was het eerst echt heeeeeeelemaal gek worden van het feit dat je maar geen raider dood krijgt en als je er dan eindelijk had zat je vaak met 3 kogels. En dan steeds weer terug naar Megaton om weer wat caps bij Moira te scoren. Heb haar guide wel af al heb ik er aardig wat naast gedaan. Vond ze eigenlijk geeneens heel erg leuk. De andere quests zijn vetter. Voordeel is wel dat die quest ook direct een grote tutorial is.

Ik heb nu eindelijk de rock-it launcher kunnen maken! Maar die valt zeker onder 'big guns' ? Die heb is nog maar op 22 oid en mijn small guns op 63 ofzo :+

Verder loop ik rond samen met Dog Meat en probeer ik hem niet dood te laten gaan. Beestje doet behoorlijk veel voor me.

Heerlijk spel waar je zo de tijd in kwijt raakt. Ben nu 22 uur verder, bijna level 10 en dus nog lang niet klaar

edit

hmm ging ineens heel snel en heb mijn vader gevonden. Vet stukje quest trouwens! Die rende direct door naar Rivet City. Kan ik hem gewoon laten gaan en later naar hem toe gaan?

Hoever in het verhaal ben ik nu en zijn de sidequests wel een beetje de moeite waard na het hoofdverhaal? Dit is denk ik ook het moment om de broken steel en point lookout te installeren?

2. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kevf

Dit zijn alle main quests:

Baby Steps · Growing Up Fast · Future Imperfect · Escape! · Following in His Footsteps · Galaxy News Radio · Scientific Pursuits · Tranquility Lane · -> The Waters of Life <- · Picking up the Trail · Rescue from Paradise · Finding the Garden of Eden · The American Dream · Take it Back!

Jij bent nu ongeveer bij The waters of life en dan ben je nog maar 5 tot 6 quests verwijderd van het uitspelen van de main quest.
    De DLC's kun je het best gaan spelen als de Skills van je character wat hoger zijn, bijvoorbeeld: In Mothership Zeta heb je 75 sience nodig om een speciaal wapen te pakken.
    Het speciale wapen is de MPLX Novasurg het unique plasma pistool.
    Je kunt de main quests verlengen door Broken Steel te gaan spelen.

Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    rescue from paradise heb ik net uitgespeeld, damn wat heb ik daar een lol gehad :+

Speel als good guy en had geen zin in onderhandelen. Heb samen met Meat dog en 1 of andere brother hood of steel paladin die met meeloopt het hele kamp uitgemoord :+. Het kon vast ook anders maar ik ben gewoon lomp door de voordeur heen gestampt

verder heb ik 1 of andere mesmerizer oid? Kreng is iig veeeeeel geld waard, maar geen flauw idee wat het doet :+

edit: dit ding, maar die ga ik dus niet gebruiken en weer verkopen

zitten wel spoilers in de link: http://fallout.wikia.com/wiki/Mesmetron

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en huppah de main quest uitgepeeld, toen er eenmaal vaart in zat kon ik niet meer ophouden. Dat gedeelte met Fawkes is ook echt super.

Maar waar is ie nu? En Meatdog is bij 101 neem ik aan?

Verder nu maar eens aan de slag met point lookout en broken steel. Super spelletje :)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de Mesmerizer had je kunnen gebruiken als je evil was en met de slavers in paradise mee had gewerkt :) Toen ik voor die quest bij Paradise aankwam werd ik meteen aangevallen door de slavers (misschien omdat ik zo "goed" mogelijk probeerde te spelen) dus dat liep ook uit op 1 grote moordpartij.. ik laat me natuurlijk niet beschieten door die luizige slavendrijvers...

trouwens , als je level 20 kun je op een gegeven moment de "Explorer" perk unlocken, deze laat alle locaties op de map zien die je nog niet bezocht hebt (en geloof me, als je je voornamelijk op de main quest hebt gericht zijn dat er VEEL, ik had zelf de map al aardig verkend maar er waren nog 20+ locaties die ik nog niet gevonden had en daar zaten een paar hele leuke quests tussen :) ) Dit voegde ongeveer net zoveel uren onontdekt speelplezier toe als de DLC :+

Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb in het begin redelijk wat andere quests gedaan maar de main quest komt op een gegeven moment echt in een stroomversnelling en toen had ik geen zin meer om te stoppen.

Nadeel is wel dat ik sides meestal een stuk minder leuk vind......

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze zijn niet allemaal even briljant maar er zitter er een paar tussen die ik zelf leuker vond dan de main quest. Zoals bijvoorbeeld de quest die je krijgt in Oasis

http://fallout.wikia.com/wiki/Oasis

<3 Bob

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb volgens mij alle locaties gevonden in het spel zonder die Perk te nemen, daar kan je uren en uren mee bezig zijn. Op veel locaties gebeurt er iets, of zijn sub / mini-quests. En een goede manier om te levelen en loot te vinden!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    main quest uit....maar waar zijn dogmeat en fawkes! :mad:

10. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dogmeat is:
    - Opweg naar Vault 101
    - Verslonden door de Deathclaw die daar op hogere levels zit.
    Fawkes is:
    - In het Museum of History
    - Opweg naar het Museum of History vanuit Raven Rock.

In beide gevallen 3 dagen wachten met de WAIT-command en dan naar de locatie gaan.

11. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kunt deze map gebruiken:
    http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map
    Alle locaties staan op deze map en onder staat aangegeven hoe de locatie heet.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    drie x 24 uur bedoel je dan? Want de max is toch 24?

en mag ik er dan wel heen fast travellen?

en komt ie nog wel terug als ie verslonden is? Ik heb er nooit een berichtje van gehad en heb hem bij het einde van de main quest laten wachten in jefferson memorial...

shit zeg heb er toch alweer wat uren in gestoken maar mis het beestje :mad:

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zo'n map heeft toch geen zin? Moet ik die map gaan vergelijken met de map in het spel, lukt nooit. 8)

14. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet heel lang wachten met de WAIT-command totdat er een berichtje opduikt dat Dogmeat buiten Vault 101 staat te wachten.
    Als je een follower ergens laat wachten, en wil je hem niet terughalen moet je gewoon zo lang wachten dat de follower teruggaat naar zijn/haar plekje.
    Als Dogmeat verslonden is kun je ( Als je Broken Steel hebt geinstalleerd ) de perk "Puppies" kiezen op level 22, deze perk laat Dogmeat reincarneren.
    Hier is de link van de "Puppies" perk: http://fallout.wikia.com/wiki/Puppies!

15. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    klinkt redelijk ingewikkeld allemaal :p

maar is deze game redelijk te doen voor een beginnende RPG-gamer?

16. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond van wel. Had nog nooit van mijn leven echt een rpg gespeeld en ging mij goed af. Heb op normal en af en toe op hard gespeeld.

17. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af is het spel het nog steeds waard om nu nog te kopen?
    Want het lijkt me een erg leuk spel dus zit ik erover na te denken om de GOTY edition te kopen. Ik hou zelf namelijk erg van RPG spellen en schieten is altijd leuk :D

En weet iemand waar ik de GOTY edition goedkoop kan kopen? :eek:

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hé, er komt een film van Fallout. 8)

[yt]JKfZrbS79To[/yt]

Post-apocalyptic America (check die bruggen in de trailer, de kleuren, huizen, kleding)

en The Book of Eli bevat het geheim om de wereld te redden = G.E.C.K. :+

Wordt wel een toffe film denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina