1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb, na lang zoeken, eindelijk weer een nieuwe quest gevonden. Agnatha's Song heet ie geloof ik...ben benieuwd.

Verder heb ik vandaag ff Microsoft points gehaald, om Point Lookout en Broken Steel binnenkort te downloaden. :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Agatha's Song inderdaad. ;)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet die dat je zo'n viool moet halen uit die klotegrot met al die Mirelurks? Vond ik echt kut. Sowieso waren die Mirelurks 1 van de irritantste vijanden, omdat ze altijd in smalle gangetjes voorkwamen en het juist de bedoeling was om hun tijdens het gevecht zoveel mogelijk te ontwijken.

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, ben dr al wat tegengekomen. Ach, als je ze recht in hun tiny face schiet, dan zijn ze zo dood. Dat is dan ook wel weer een voordeel van die kleine gangetjes, je bent dichtbij genoeg om ze in hun gezicht te schieten.

Zit die viool trouwens in een kluis? Heb me al echt kapot lopen zoeken, en 1 kluisje was bij mij kapot gegaan na een mislukte inbraak poging. Zou wel lullig zijn als daar de viool nou net in zit:9

@ Willem,

Ik voeg jou ff toe op Xbox Live, je hebt wel veel verstand van Fallout 3 volgens mij :9

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Prima, mijn favoriete bezigheid op Xbox Live is toch lullen dus dat komt goed uit. :+

Oh, en de viool ligt helemaal in het zuiden, in de 'Sound Testing Room'. Ziet er zo uit:

6. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net fallout 3 gekocht en ik kan maar geen goede wapens vinden. Ik ben nu uit die vault en heb alleen van die vault guards amor en een hand geweer en een stok. Als ik mensen tegen komen krijg ik er 3 van de vier dood en dan word ik door gemaakt8)

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Je moet ook eventjes Megaton in lopen zodat je wat op weg wordt geholpen :)

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Agatha's Song is complete! Ik ben denk ik wel 10 keer langs die kut viool gelopen :9
    Heb hem gewoon niet opgemerkt.

Heb net trouwens ook onverwacht ''Stealing Independence'' gevonden en uitgespeeld.
    Erg vette missie :9 Echt geniaal hoe je tegen die robot op het laatst kunt praten jo..:9

Edit:
    Ik heb nu de Nuka Cola Challenge quest gekregen. Wat lijkt me dat een kut missie zeg, ik heb heel ff gezocht naar die nuka cola quantums (quanta?) maar heb niks kunnen vinden....en dat te bedenken dat je er 30 moet vinden...

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  9. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu naar een museum voor three dog. Alleen onderweg kom ik allemaal fire ants tegen en ik heb echt bagger wapens en weinig ammo. Hoe kom ik hier langs? of hoe krijg ik wat betere wapens?8) Ik ben echt noob met dit soort spellen. Kan iemand mij wat tips geven?

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Omlopen. ;)

En anders verkopen wat je niet nodig hebt: armor van Raiders enzo.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    WTF at dat stukje in Point Lookout nadat je bij die grote punga fruit dinges bent geweest 8). Nu terug naar Wasteland en dan beginnen aan The Pitt of Operation blabla, Point Lookout maak ik ooit nog wel af.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Eén van mijn favoriete momenten uit het spel en zeker van de uitbreiding. Geweldig is dat. :D

14. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat ik binnekort Fawkes ga halen, maar ben pas lvl 7 dus heb ff 2 vraagjes:

1. Kan het nu al?
    2. Veruïneert dat niet mijn speelplezier?

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1. Kan pas ergens op het einde van de Main Quest. Zou er nog ff mee wachten als ik jou was. ;)
    2. Voor mij niet. Fawkes is tenminste een bikkel, had eerst altijd die Paladin mee. Nou dat mens was altijd kwijt en ik kon haar dus niet alleen laten want dan ging ze dood. Bovendien ben je nu tenminste niet alleen in de verlaten wereld van Fallout 3. :+

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Operation: Anchorage uitgespeeld, was wel snel klaar. Vond hem nog aardig meevallen na het lezen van al die slechte reacties. Sure, verhaal is suf en heeft niks met RPG te maken maar ondanks dat was het toch leuk om te doen. Beter dan Motership Zeta in ieder geval, nu in The Pitt aangekomen. :cool:

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jeeuj, ik ben lvl 20!

Binnenkort ff een DLC downloaden... Eerst Broken Steel en dan Point Lookout

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gisteren The Pitt uitgespeeld en Point Lookout ook. The Pitt vond ik ook wel erg vermakelijk eigenlijk, sfeertje was wel leuk. Point Lookout heeft me totaal niet kunnen boeien, vond het nergens echt leuk worden. Nu alle content gespeeld, dus heb het nu wel helemaal gehad met F3. :+

Qua content is mijn lijstje zo;
    1: Broken Steel
    2: The Pitt
    3: Operation: Anchorage
    4: Point Lookout
    5: Mothership Zeta

Toch zijn ze vergeleken met de quests in Fallout 3 minder, niks haalt het bij Paradise Falls. _O_

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer komt hier de GOTY editie van uit, waar ook echt alle DLC op staat? Ik wil dit spel dit jaar toch eens erg graag proberen, maar ik ga gewoon echt geen geld uit geven aan die paar downloads die je vervolgens maar 1 keer speelt.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    een half jaar geleden? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina