1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, ik heb op allerlei sites gekeken maar het blijft op 20 euro per pack neerkomen. Maar ja, toch 5 euro goedkoper dan ze van XBL downloaden.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan mis je wel mothership zeta, die zit wel bij de GOTY

maar dat was mijn op 1 na minst favoriete

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die heb ik al , en uitgespeeld :)

Ooooh nee, ik heb het helemaal verkeerd uitgerekend. Ik ben een euro goedkoper uit via Live. Ik heb 1600 punten nodig voor de twee DLC's, echter kan ik bij weinig shops 1600 punten kopen, dus vandaar word het dan 2100 punten.

Hoe dan ook.....'I want to get my Fallout 3 on' , dus ik heb 800 pts bij Gamecard.nu besteld, en nu d/l ik Broken Steel. Ga ik daar gewoon eerst lekker mee aan de slag, en Point Lookout komt nog wel :)

Er staat bij play time trouwens : 096.01.43 ....betekent dit 96 uur?!!!!!!! :eek:...daaaaamn.

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  4. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Hacken lukte bij in het begin maar heel af en toe. Het wordt makkelijker als je skill hoger wordt. Nu lukt het mij altijd, de truc is dat je geduldig al die kribeltjes tussen de woorden af moet scrollen. Af en toe ligt er dan een stukje op bijvoorbeeld {;<] dit selecteer je en dan krijg je dud removed (vals wachtwoord verdwijnt) of allowance replenished (extra beurt) meestal zitten er 4/5 van dit soort verborgen stukjes in. Ik houd met mijn max skill dan altijd minder dan 4 keuzes over, dus dan haal je het 100%

Hoop dat het helpt,

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Maar je snapt toch wel wat die cijfertjes voorstellen onderin? Bijvoorbeeld 3/6.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat hacken ging steeds beter toen ik erachter kwam dat het woorden moeten zijn die op elkaar lijken. Stel er staat bijvoorbeeld 'Jumping' ergens in dat verhaal of whatever..en later krijg je nog 'shooter' 'eating' noem maar op..dan weet je al gauw dat je die woordne moet hebben. Althans..zo deed ik het.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt zien hoeveel letters er goed zijn nadat je een woord kiest, dus als je bijv walking kiest en het antwoord moet jumping zijn dan staat er 3/7 omdat er 3 letters hetzelfde zijn

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Eigenlijk soort Lingo dan toch?:)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben gewoon de hele avond tot nu (nu nog..hehe) Fallout 3 aan het doen. De Broken Steel DLC net uitgespeeld en nu bezig met sidequests. Wat is deze game toch gigantisch he, ik vergeet de tijd helemaal wanneer ik deze game doe, ik word er compleet ingezogen, prachtig. Dit is 100% zeker weten één van mijn favo games ooit. Tjonge, nog zeker bijna 5 sidequests te gaan die nog open stonden en ook nog genoeg plekken die ik niet ontdekt heb waar ongetwijfeld nog sidequests van komen.

Om nog maar niet eens te spreken over een eventuele tweede playthrough waar ik
    Megaton niet opblaas, zodat ik quets kan doen voor megaton mensen
    . Dan nog The Pitt , O:A en Point Lookout, daaaaaaamn, het houd gewoon niet op bij deze game ,geweldig. En net ging ik een level omhoog en ineens kon ik een perk kiezen zodat ik weer van Very Evil naar Very good ga. Fucking bruut..ik ga gelijk terug naar Fawkes zodirect, dan kan ie mooi mijn team in ;)

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga (ik denk morgen) ook maar weer eens beginnen \o/

Heb in m'n eerste run alles en iedereen uitgemoord om er zelf beter van te worden, dus heb ook amper genoten van de (side)quests en wat de nederzettingen te bieden hebben. Nu eens de good guy uithangen dus.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lame filmpje, grappig idee, en Powerfist is baas. :cool: BAM.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

maar dan toch juist niet lame?:+

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook maar eens opgepakt, echt briljant ja:)

Wat is betere strategie trouwens, eerst veel side quest en dan main quest of andersom?
    Ik ben nu level 16 en redelijk flink bezig met side quests. Bij main quest echter pas net bij doc Lee geweest..

15. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst de meeste sidequests doen/op ontdekkingstocht gaan en dan pas het spel uitspelen. En als je de verhaallijn heb uitgespeeld dan houdt het ook op. Het laat op voordat het spel wordt beëindigd en als je het heb uitgespeeld kan je alleen die van ervoor laden...

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Het maakt niet zoveel uit wat je eerst doet, zolang je maar niet de laatste missie van de mainquest gaat doen als je nog andere quests etc wil doen.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    De mainquest is ongeloofelijk kort. Ik zou eerst gewoon een beetje gaan verkennen en Side quests doen.

18. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Waren die DLC's van fallout nou 400 punten vandaag? :)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Deal of the Week: Fallout 3 Game Add-ons

This week, Xbox LIVE Gold members can get great deals on Fallout 3 game add-ons to the extend their fun. Operation: Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout and Mothership Zeta are available for 400 points each until March 29th.

Ja dus! :)

20. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, thx :D

Broken steel had ik al gekocht toen die uitkwam, nu tijd voor de rest. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina