1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ok, ik ga het hier ook maar eens vragen:

Af en toe als je uit een gebouw komt wordt je aangevallen door een stelletje huurmoordenaars, Talon Company Mercs om precies te zijn. Als je die dan afgeknald hebt heeft er één altijd een note bij. Dat is dan het contract en jouw naam staat erin, heel erg leuk en aardig allemaal. Maar is het iemand ooit opgevallen dat al die briefjes eindigen met 'Good Hunting!'? En is het iemand opgevallen dat Moira Brown ook altijd haar gesprekken afsluit met 'Good Hunting!'? Toeval, of zit hier meer achter..?

Heb zelf al eens gezocht naar iets, maar op haar computer staat niks en zelf heeft ze ook niks speciaals bij zich (Als je haar afschiet o.i.d.). Iemand die hier meer over weet?

Klinkt misschien een beetje suf dit, maar het valt wel op als je erop gaat letten. :+

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een soort algemene uitspraak in de gevaarlijke wereld van fallout 3:+?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bij mijn weten heeft het niets met elkaar te maken. Puur toeval. ;)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist gewoon dat die Moira niet te vertrouwen was. :+ Beetje mercenaries op je afsturen!

5. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je reactie. Ja, maar Fallout heeft toch marker die je de weg naar main-quest wijst? Dit is in niet geval bij Mass Effect.

Ik snap wel dat je minder actie/shooter krijgt. Tijdens onderweg naar bestemming komt je allerlei dingen tegen, zoals monster. Dat is toch leuk.

Sorry, ik heb niks aan review van gametrailer en ign. Ik kan niet horen wat er allemaal gezegd wordt en er zit ook geen ondertitels bij. Wat ik ook kan doen, is demo voor PC downloaden. En spelen om te kijken of het voor mij tof is. Zo ja, dan koop ik hem voor 360.

6. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    ik denk niet dat je iets aan een demo hebt... Fallout gaat vooral om de grootse wereld, en ik neem niet aan dat je in een demo de hele wereld kan exploren.

7. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lama, Fallout 3 demo voor PC bestaat niet. Je kan het wel downloaden, maar het is niet orginele Fallout. Het heet Fallout 3 project of zo.

Even aan mijn neefje vragen of hij Fallout 3 nog heeft, dan kan ik hem misschien lenen. Als het waard is, ga ik hem aanschaffen.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bedankt namens alle gamers die nog niet zo ver in de game zijn! :{

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar het is niet waar. :emo:

10. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spel toch nog maar eens kopen denk ik

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  11. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    het is een complot zeg ik je!:mad:

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet mijn Moira! Na alles wat we samen hadden meegemaakt
    na de atoombom van MegatonO-)
    En daarna samen de survivalgids in elkaar gezet. Je liegt! Dat kan ze niet gedaan hebben!

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  13. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Nouja het zou wel verklaren waarom ze je constant op onderzoek uitstuurt naar een of andere deathtrap :+
    ik zeg het je, ze wil je echt dood hebben! =O

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die Moira zo komisch. :lol: Echt, ze is zó simpel, prachtig.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Net Mothership Zeta gedaan, en ik snap niet dat mensen dit de meest teleurstellende DLC vinden.

Want ik vind het de beste quest uit heel Fallout 3. Toffe setting, mooie plekken. Noem maar op.

Alleen jammer dat er na een aantal quests een heleboel wasteland troep bij je safeplek ligt. Een heel Alienvessel vol met mooie spullen high tech en pre-war human stuff. Wat gaan ze dan gebruiken het radio actieve troep. :')

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het hem juist, is maar 1 korte quest. Dan kun je op het eind de helft van het schip niet meer zien, omdat dan alles dicht is. Bij die andere DLC kun je tenminste nog wat doen als je het gehaald hebt.

17. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ben je dat mens van de nuka cola challenge al ooit tegen gekomen? Die is pas simpel xD

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jáaa! :lol:

De speler: "He wants to get in your panties."
    En zij denkt dat die kerel in haar broek wil gaan zitten ofzo. :D

19. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Dat bedoelde ik precies ja xD
    "You silly, why would he want to wear womens pants?"

20. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb hier een aantal keren gelezen dat mensen wel geinteresseerd waren in de game-of-the-year editie van fallout 3 maar het niet goedkoop kunnen vinden...

Ik zou eens op amazon.co.uk kijken OF op een van de sites die in een van de andere topics vermeld staan...
    Ik heb hem daar tijden geleden voor 18 pond gekocht. Ik zie dat alleen de DLC kopen iets van 10 pond is... Dat is 12 euro en met verzendkosten zit je nog steeds onder de 20 euro.

Ideetje??

Mijn XBOX is nu kapot, dus die verslavende game zal moeten wachten. En ik maar als goodie-goodie rondlopen. Beetje links en rechts. Maar damn wat moet ik vaak stimpacks gebruiken of slapen om een beetje te overleven. Die rare beesten uit het water maken je ook zo kapot. En ik dacht dat ik ze wel neer kon slaan met dat chinese zwaard --> bijna dood word je ervan :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina