1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gustavo heeft hem. Dus ff looten

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    DUUUUUUDE!!!
    Schiet die fucking ghouls dan af ipv de bewakers!:9

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die ghouls zijn gewoon mensen ja. Alleen hebben ze een kutkop waar zij niks aan kunnen doen. En dan moeten ze maar dood? :+

4. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    ik weet niet hoe je die quest de vorige keer het gedaan, maar
    toen ik die kut ghouls de vorige keer binnen had gelaten door tenpenny om te praten hebben ze alle bewoners afgeschoten. Ik heb dus echt een hekel aan dat groepje ghouls :9

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gustavo is de ammo koning _O_

Fok die ghouls!

6. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch proberen vrede te stichten tussen de ghouls en de inwoners van tenpenny tower zodat ze gewoon samen in het gebouw kunnen wonen. Volgens mij had ik dat gedaan. Of ik heb die ghouls binnen gelaten en dat ghoul masker aangenomen:p

7. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nadat je dat doet vermoorden ze de hele boel daarbinnen, dus voor niks gedaan

Over die scrap metal, krijg je ergens anders meer voor dan bij die lullo van het waterbedrijf??

8. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Heb ik ook gedaan. Als je ze binnen laat schieten ze alle bewoners overhoop..

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik even blij dat ik ze afgemaakt heb, heb daarna zelf de hele tenpenny tower uitgemoord (bovenverdieping, beneden niet:+)

10. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Die Gustav gozer ofzo bij Tenpenny Tower verkoopt best wel ammo

Achter af gezien was het dus ook niet slim om hem dood te maken...

11. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh helemaal gek wordt ik van die star paladin chick. Elke keer als ik haar als pakezel wil gebruiken gaat ze dezelfde zin zeggen. Na de 20e keer wil je haar en haar elder doodmaken overeind zetten en weer doodmaken. En ze gaat de hele tijd op de vijand af, wil je sneaken sneakt ze mee tot ze de vijand ziet... en dan gaat ze opstaan en ernaar toe rennen.
    Als het me niet ongelooflijk vaak heen en weer springen met alle zut scheelt had ik haar nooit meegenomen.

Ik heb trouwens echt tonnen troep in mijn koelkast en meer dan 12000 dopjes. Koopt iemand wel eens wat in dit spel, zoals wapens of ammo? Want als je even speelt heb je op een gegeven moment van beiden echt ongelooflijk veel...
    En ik heb die hele hut al volgezet dus meer krijg ik neit meer uit moira...

12. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu ook merk nu ik Point Lookout and Broken steel heb geinstalleerd dat ik zonder reputatie schade kan stelen...
    Hoort dat erbij of is dat een glitch....

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat hoort er absoluut niet bij. Als de tekst van een item rood is, steel je. Het kan best zijn dat bepaalde items die eerst 'stolen goods' zouden zijn, dat nu niet meer zijn.

14. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het al vaag, toch zit het erin bij mij. Heb alles kunnen jatten in de republic of dave (keer bezoekje), zonder dat ik er reputatie schade door heb opgelopen. Wel fijn, kan ik mijn flesjes pure water tenminste houden :)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik kwam maar niet echt goed in de sfeer van Fallout 3.
    Toen maar eens iemand zijn raad opgevolgd en de game op super easy gezet en daarmee opnieuw begonnen. Nu zit ik er helemaal in!

Trouwens wat is de beste manier om aan de DLC te komen? En welke is uberhaupt het beste?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De beste manier om aan DLC te komen.. downloaden op de Marketplace?
    Welke DLC het beste is weet ik niet, check wat reviews, bekijk wat filmpjes en maak je keuze. ;)

17. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem aan het begin ook op super easy gezet, omdat ik maar niet voorbij die eerste paar super mutants kwam...

Ik vond zelf Broken Steel de beste DLC en ik heb alleen Mothership Zeta niet gespeeld. Ik heb ze via Marketplace gedownload en dat is gewoon het makkelijkst lijkt me.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar zijn de DLC's op disc niet veel voordeliger?

19. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoelt dat ze goedkoper zijn op de disc. Dat weet ik niet. Ik heb ze gekocht toen ze deal of the week waren. Er staan ook 2 add-ons op 1 disc, dat kan ook onhandig zijn als je maar 1 van de add-ons wil.

20. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn het 3 discs - per stuk kosten ze volgens mij tussen de 15-20 euro. Hoeveel ze op Marketplace kosten weet ik niet - moet je even nakijken en dan vergelijken :thumbs:

DLC van beste naar slechtste IMO:

1. Broken Steel - Simpelweg vanwege het verlengstuk van de main quest en het uppen van de levelcap.
    2. The Pitt - Vond ik de beste DLC qua sfeer en verhaal. Zet een erg grauwe, duistere kant van de zwarte kant van de mens neer. Daarbij komt dat de wapens érg tof zijn (Infiltrator is iig mijn meest gebruikte wapen) en de nieuwe Power Armor is ook een toffe extra. Bovendien vond ik het zoeken naar de Steel Ingots wel leuk (100 Steel Ingots, bij elke 10 krijg je een "prijs")
    3. Point Lookout - Geweldige sfeer, erg groot gebied wat voor de explorer vrij tof is. De wapens die bij PL horen zijn ook nice, evenals de nieuwe enemies.
    4. Operation Anchorage: Matige DLC, erg straight-forward. Het is gewoon schieten, schieten & nog eens schieten. Enige voordeel aan deze DLC is de geweldige (enorm overpowerde) gear die je krijgt aan het eind.
    5. Mothership Zeta: Saaiste content. Op de 360 volgens mij ook nog steeds bugged qua gear die je hier oppikt (Unique Armor heeft de verkeerde skin). Verhaal gaat nergens over en de gear die niet bugged is is de moeite niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina