1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle 5 de DLCs wilt dan kun je ook de GOTY edition kopen. Die kun je al kopen voor €31,50 (www.mediaoffer.nl). En dan kun je het spel zelf doorverkopen, denk dat je dan wel wat voordeliger uitbent.

EDIT: Bij zavvi, kun je zelfs de GOTY edition al voor 20 eu inc. verzending kopen. Als ik goed omgerekend heb.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    *Eindelijk* de game eens gekocht. Ben benieuwd.

Een klein vraagje vooraf: een 1000/1000 (of 1750/1750 in dit geval) is nooit een vereiste, maar wel leuk uiteraard. Kan iemand me dus (zonder spoilers) vertellen of er achievements zijn die ik kan missen / op moet letten.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    moet toch met spoilers ben ik bang

In Vault 101 staat een collectible waar je maar 2 kansen voor hebt om hem te pakken. In Raven Rock staat een collectible waar je maar 1 kans voor krijgt. Wees voorzichtig met het ruzie zoeken in Paradise Falls, mocht je een good guy zijn en daar ruzie krijgen en "per ongeluk" iedereen uitmoorden dan kun je een quest daar niet meer doen.

Meer schiet me niet te binnen maar je moet gewoon lekker op avontuur gaan en er niet teveel aan denken. Als je alles wilt gaan halen en zien ontkom je er niet aan dat je nog eens met een guide bezig gaat

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Spoilers vallen gelukkig nog mee. :9 Weer die verdomde collectibles dus. :+
    Gewoon even de namen van de locaties in mijn achterhoofd houden en ik kan op avontuur. :thumbs:

Ik wil en ga er ook niet te veel op letten, maar het is achteraf natuurlijk wel balen als je erachter komt dat je 1 of 2 collectibles hebt gemist waardoor je de volledige 1000 (G) misloopt. =(

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    En stiekem niet de geheime geldcheat doen, he. :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ach , het is zowieso geen spel waar je makkelijk even alles kan vinden of op kan zoeken. JE kan het volgens mij gerust een paar keer spelen en dan (op de main quest na) elke keer nieuwe/andere dingen vinden. Het is ECHT een open wereld.

Dan haal je de lol er wel wat uit als je dat zou doen. Ik kan je wel aanraden om niet te lang te wachten om The Pitt DLC te spelen, daar leer je ammo om te zetten naar andere types ammo.

Dus als je bijv zoals ik altijd met de blackhawk en de lincoln repeater rondloopt (waarvan de ammo HEEL zeldzaam is) dan is de mogelijkheid om alle gewone ammo om te zetten naar de ammo die je nodig hebt goud waard

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wist niet eens dat die bestond. Bedankt, nu zal het moeilijk worden als ik in geldnood zit om niet naar die cheat te grijpen. :F:
    :+
    Meerdere keren uitspelen is normaal gesproken niet mijn ding (ik verken liever de wereld in 1 playtrough 100% dan 4 keer 25% ook al kost me dat evenveel tijd 8)) Maar we zullen zien. Misschien is Fallout anders.

Is er voor The Pitt dan een bepaald level wanneer ik die het beste kan gaan doen? Of scaled alles mee en kan ik net zo goed gelijk als ik de vault uit kom die DLC gaan doen? :)

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik ben sowieso nooit zo goed in deze enorme open games, aangezien me teveel keuzes worden gegeven, maar: Ik vind in Fallout 3 het begin itt bijv. een Oblivion wel een stuk moeilijker.

Zo was ik in het begin van de game gevraagd om:
    Iets uit die supermarkt te halen, maar daar zaten gasten met goede guns etc, terwijl ik daar aan kwam lopen met mijn proppenschieter en een kutgun.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet het ook niet zien als keuzes maar gewoon lekker op avontuur gaan. Ik gaf mezelf een waypoint ergens op de map en dan ging ik daar gewoon lekker heen wandelen. Grote kans dat je onderweg al zoveel nieuwe dingen tegenkomt dat je na een uur alweer vergeten bent wat nou je eigenlijke doel was :+

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog wel herinneren dat ik vaak ergens random (wel ver weg) een way point zette en vervolgens gewoon ging lopen, en allemaal verassende dingen onderweg tegenkwam. Dat vind ik ook één van de stekste punten van Fallout; het ontdekken!:)

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vond het helemaal niet makkelijk spelen. Daarom heb ik hem maar weer aan de kant gelegd. De controls zuigen gewoon in deze game. Net zoals het navigatiesysteem, na 5 uur was ik er nog niet aan gewend en liep ik nog naar dingen te zoeken die gewoon niet duidelijk werden aangegeven.

12. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet in VATS zit vind ik het schieten trouwens wel zwaar kut.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook de bedoeling dat je zoveel mogelijk VATS gebruikt. Het is absoluut niet bedoeld als shooter a la borderlands. De enige reden om VATS niet te gebruiken is als je zonder AP zit

14. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Maar om dat nou te bemoedigen om gewoon het schieten kut te maken is misschien iets te veel van het goede ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Juist niet, waarom zou je VATS gebruiken als je net zo effectief bent zonder. Dan kun je het net zo goed weglaten.

Ik ben zelf wel fan van VATS, ik kan me geen betere manier bedenken om de oude turn-based combat van Fallout in een 3-D jasje te gieten.

16. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    '

Ik vind alleen de hoeveelheid actiepunten een beetje laag, regelmatig zit je erna nog een aantal keer mis te schieten voor je hem dood hebt.

Maar het spel werkt en is fantastisch tot nu toe.

17. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Nu ik dit allemaal weer lees heb ik heel erg zin om weer Fallout te gaan spelen. Alleen heb hem niet op de PS3 en vind het zonde om hem opnieuw te kopen :mad::+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    DAt wordt vanzelf beter, naarmate je stats hoger worden zul je minder vaak mis schieten en dus meer damage kunnen doen met dezelfde hoeveelheid AP

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Geen 360 meer?

@Delphiki: Weet je toevallig nog de naam van de quest die te missen is in Paradise Falls?
    Al zal ik die denk ik sowieso niet gaan missen, hoe vaak ik me ook voorneem om de bad guy uit te hangen; uiteindelijk ben ik toch weer het lieverdje. :+

Is er bv niet een achievement in RDR waar je een dame moet vastbinden en op de spoorweg moet leggen? Dat zal zowat de laatste zijn die ik ga halen, want ik krijg het echt niet over mijn hart op het te doen. 8) Ik ben soft.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Er zijn sowieso meerdere achievements voor Good Guy level x en Bad Guy level x :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina