1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Goddamnit. :mad:

Eerst was ik nog gemotiveerd om alles te halen in deze game, maar dat begint nu toch wel minder te worden. :+ Dan maar geen 1000.

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel maar verkoop al die spellen O-)

Niemand wil mijn Xbox kopen :'-(

Vriend van mij heeft Fallout 3 100%. Alles gedaan in de game, alles. Is die 200 uur mee bezig geweest :+

3. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat merk ik ook idd, en die perk dat al je AP helemaal vullen als je iemand dood hebt is ook handig. Zit nu rond de 23 a 24 in level. Merkte wel dat de 2 die je hier kon kiezen (hond opnieuw in leven en die 2 anderen) echt heel saai waren, dan maar een leveltje stijgen op 1 van mijn basisvaardigheden.

Hang nu een beetje rond in die ruimte met Fawkes waar die iets gaat halen voor je. Zat hier niet ook ergens een bobbelhead, die vrijwel niet te doen was...

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij heet die achievement "Strictly Business":D

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die bobblehead is wel te doen dacht ik als je maar voldoende meds bij je hebt en een zon pak wat tegen straling beschermt.

6. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit geen Bobblehead. Daar zit de GECK - en die kan je het beste door Fawkes laten halen tenzij je eerst Rad-X gebruikt en je Rad-Away aan een key bind.

7. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt op een gegeven moment (in de MQ) in een "gebied" genaamd Raven Rock. Hier ligt een bobblehead die je wanneer je daar bent MOET pakken.

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eigenlijk zoveel mogelijk neutral spelen, en als je nog ongeveer één level moet maak je een save.

Vervolgens ga je óf:

Ghouls afknallen (voor Neutral)

Megaton uitmoorden (voor Evil)

water geven aan de dude die voor Rivet City ligt en daarna ghouls afknallen (uiteraard voor Good)

Alles doen voor de Chievs en vervolgens doorspelen met je Neutral build.

Succes!

9. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Het is best wel cheap, maar zo heb ik ook de 1000 G gehaald.
    Vond het echt een geweldige game. Maar heb destijds geen enkele DLC gehaald.

Is het de moeite om nu nog de GOTY-edition te halen, heb overigens geen save-game meer, dus moet echt helemaal opnieuw beginnen. |:-

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kom er net achter dat level 7 toch echt te laag is voor point lookout. Tsja dan maar weer terug. :mad:

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm destijds gehaald, en ik vond het 'm zeker waard. Hij is voor ongeveer 20 euro te krijgen, dus dan heb je de DLC er al lang uit.

Point Lookout en Broken Steel vond ik het beste, voor Operation Achorage en Mothership Zeta vond ik een beetje tegenvallen.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel nu Good (zoals ik al verwachtte :+), maar dat moet dan ook geen probleem om het terug te scalen naar Evil en Neutral? Ik wil dat trucje met saven best uitvoeren, maar het moet namelijk ook weer niet te veel invloed hebben op hoe ik speel.
    Ik neem aan dat er een gemakkelijk plekje is waar ik Ghouls kan uitmoorden? Kan niet zeggen dat ik er tot nu toe veel ben tegengekomen. :p ach...van de andere kant... die Neutral / Evil build wordt toch niet mijn main build, dan ga ik wel een stadje in en moord random mensen uit. Zal wel niet perse Ghouls hoeven te zijn.

iig wel die Bobblehead gevonden in de Vault, dus dat is al 1 zorg minder.:lol:

:eek: De DLC scaled dus niet met je level? Ik wilde er gisteren met mijn level 2 al aan beginnen; goed dat ik dat niet heb gedaan.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er is niet zo heel veel in Fallout 3 dat scaled met je level. 8) Volgens mij bijna niets.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Dus als ik dik level met sidequests dan is de main story te doen met twee vingers in m'n neus? 8)

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja opzich wel.

Ik ben ook wel benieuwd naar de DLC, moet daar nog steeds aan beginnen.
    Broken Steel wil ik wel ff starten, om door te spelen na het einde en om gewoon te levelen.

Ik vraag me wel af;
    nu die purifier werkt, zullen er dan ook meer groen/bomen/dieren/planten etc ontstaan? (antwoord wil ik zelf achterkomen:+) Ik ben bang dat ze dat niet hebben gemaakt in Broken Steel, maar dat moet eigenlijk wel. ik ben benieuwd!

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, als je een hoger level hebt komen tegenstanders die eerst alleen kwamen langs in groepen. Verder krijg je van bv de radscorpions later hele grote versies (waar je echt veel kogels op moet schieten :mad: ).

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies, en die reuze albino radscorpions zijn zelfs op level 30 lastiger dan de kleintjes op een laag level.

Dus de vijanden scalen zelf niet maar je komt gewoon sterkere versies vaker tegen. Dus ipv gewone supermutants kom je veel meer supermutant masters tegen (en dan ook nog vaak met sterkere wapens zoals gatling lasers :confused: )

Al geld dit volgens mij niet voor alle types vijanden want raiders en slavers zijn op lvl 30 echt pussies :+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die Super Ultra Mutants uit ik dacht Broken Steel zijn pas een bitch! Ook op level 30. :+

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Raiders en slavers zijn echt, 1 shot, one kill. Maar de Super RadScorpions, Super Ultra Brutes etc als je level 30 bent zijn imo monsters die teveel HP hebben. Ik denk dat ik daarom ook maar was gestopt toen ik alle DLC's had uitgespeeld.

Leukste vond ik het om te spelen tussen level 15 en 25 ofzo_O_

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kennelijk niet dus, kan nu weer een kaartje terug kopen want ikga overal dood. In het huis lukt het me ook maar niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina