1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Uhh, 20 Bobbleheads, die van lvl 30 allemaal, 100 Steel Ignots in The Pitt en nog 3 in Point Lookout. Dan heb ik ze allemaal ;)
     
  2. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de bobble heads allemaal zoekt komt je vast op level 30, dat zijn nogal wat veldjes om uit te pluizen voor je ze allemaal vindt. Je kan natuurlijk ook een guide raadplegen, maar of dat nou zo leuk is? Ik zou zeggen sterkte, die kleine dingen kunnen nog wel eens lastig te spotten zijn!
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n eerste playthrough zonder Guide gedaan, daarna de guide gekocht voor een godlike-character.. Ben nu met m'n 3de playthrough bezig, guide nog niet gebruikt, gaat bij level 30 pas gebeuren :)

    Lastigste aan het guide gebruiken is dat wanneer je overnieuw begint je, ik iig, er erg tegenop ziet om wéér alles te verzamelen. Maar als je eenmaal bezig bent merk je gewoon weer hoe geweldig goed deze game is, want vervelen doet 'ie niet. Er is zo veel te ontdekken, dat ik na 300 uur nog steeds dingen vind of waarvan ik dacht "Oja, dat! Dat was ik al helemaal vergeten"
     
  4. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zoiets gedaan, eerst gewoon doorspelen, dan een evil karakter voor oa afpluizen voor alle bobble heads (en de laatste paar ff opgezocht in een guide). Maar ik denk niet dat ik dat nu opnieuw ga doen, hoewel je nu wel weet waar ze zitten en het dus relatief makkelijk is. Verslavend is het zeker, er gaat niets boven een groep nietsvermoedende raiders afslachten met Vengeance of Eugene. Vraag is alleen of ik er nog aan toe ga komen, heb nog aardig wat andere spellen die ik eens goed door moet gaan.
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Is Point Lookout lastig voor een lagere level?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik wel , ik vond het de lastigste DLC tot nu toe, ik was al level 30 toen ik eraan begon maar had me neit echt voorbereid en dan is het echt pittig. Ben later even teruggegaan naar Megaton om mn goede spullen te halen (blackhawk , repeater, paar honderd stimpaks en magnum kogels enz ) en dan is het niet veel moeilijker dan Broken Steel.

    Je altijd voor de zekerheid de Alien Blaster meenemen :)
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nu Level 9. :+
    En heb amper kogels/goeie wapens.

    Dusse geen kans lijkt me? :p zet hem wel op easy ^^
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Als ik jouw was zou ik eerst main quest + zoveel mogenlijk side quest doen. Als je bij de laatste missie bent stoppen, Broken steel downloaden. Main quest afmaken. En dan aan Broken steel beginnen, daarna aan point lookout ;)
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ondertusse 2 achievements verder in de DLC.

    Tot nu toe gaat het best makkelijk. Inmiddels Level 10.
    Begon met 50 stimpaks, heb er nu 65.
    Ik gebruik het meeste mijn Combat Shotgun. Werkt goed en heb nog ruim 500 kogels over.

    Wanneer gaat ie lastiger worden? :9
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Heb zelf Point Lookout (nog) niet, maar weet wel dat het handig is als we dan ongeveer weten waar je bent ;)
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Net na de 2de achievement. Dan weet je het toch wel, mits je het hebt gespeeld he. :lol:

    Morgen lekker verder! Mocht het mis gaan heb ik "nu" nog een save klaarliggen.
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    ;)
     
  13. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt nog wel een stuk pittiger zodra je DC in bent, het aantal super mutants is soms niet van de lucht, dito voor de vijandige soldaten. Met name met die tweede krijg je wel meteen goede guns en armor. Zelf heb ik ook een hekel aan deathclaws, maar volgens mij hoef je die niet per se tegen te komen. Daarvoor raad ik in elk geval de vlammenwerper aan.
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Uhm, 2 achievements..
    Heb je die zaadjes van die Pungaplant al gehaald ? Dat vond ik het lastigste met de Mirelurks die daar zitten. En dan heb ik het over de Swamp Mirelurks. Maarja, ik ben bijna lvl 28 en heb het op super easy staan. Ik gebruik gewoon die Backwater rifle ofzoiets met 600+ kogels. Of Lincoln's Repeater met 500 kogels :D
    Zo lastig zijn de DLC's niet eens ;)

    EDIT: Je had het toch over Point Lookout hé ? Omdat de post boven me het heeft over DC :p
    Trouwens voor Deathclaws moet je gewoon je dartgun gebruiken, ze zijn niks zonder hun snelheid..
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja Point Lookout! En heb geen Dartgun.
    Heb nu 3 verschillende shotguns bij me. Zijn die 2 uit de DLC een beetje sterk?.

    Met de Swamp Mirelurks had ik geen problemen. Ging daar vrij makkelijk doorheen.
     
  16. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik kan dus blijkbaar helemaal niet meer verder na mijn freeze probleem in jefferson memorial :mad:
    Ik heb gezocht op internet en er zijn nog meer mensen die dat probleem gehad hebben maar er is gewoon geen oplossing voor. Spel vanaf HD, spel vanaf DVD, cache clearen, eerdere save, het maakt allemaal niet uit :mad:

    Ik kan dus helaas weer opnieuw beginnen :mad:
     
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Double Barrel Shotgun is qua damage de beste shotgun in de game, maar je moet reloaden na elk schot. Daarom gebruik ik toch, wanneer ik een shotgun gebruik (zelden, ben meer long distance), de Terrible Shotgun vanwege het sneller afvuren van kogels ;)
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Burnmaster (speciale vlammenwerper) zijn ze ook zo uitgeroeid. Werkt ook goed tegen mirelurks
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    DLC was vrij makkelijk.
    Hoef alleen nog maar "Discovered all locations within Point Lookout" en dan heb ik hem 1450/1450 :)
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    1450/1450 en geen Dartgun ? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina