1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Staat al sinds dinsdag op XBW hoor. ;)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, niet gezien dus.
    Word ik nu gespanked door Mirik?

edit: Dat bericht is ook al van dinsdag zie ik. Ach ja, hier stond het nog niet.

Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik probeerde meer te zeggen, als je iets post en het staat op XBW, gebruik dan de bron van XBW. ;) Screens met onze logo's en Nederlandse info. O-)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, stel je niet aan. Zoals ik zei had ik het niet eens op XBW zien staan, dus vandaar dat ik geen XBW bronnen heb gebruikt.

Heb geen zin om die post aan te gaan passen met precies dezelfde info, maar dan een ander logootje. We weten allemaal wel dat we op XBW zitten...

:b:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik stel me niet aan, ik meld het alleen even. ;) Gebruik zoveel mogelijk XBW bronnen, waar dat kan! Van mij hoef je het ook niet aan te passen hoor.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou eerst Broken Steel halen, want dan kan je de exp van Operation: Anchorage gebruiken voor te levelen naar lvl 30. Die missies vind ik trouwens wel vet van Broken Steel, maar ben er al weer bijna doorheen. Dat is jammer.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Telkens op hetzelfde stukje loopt Fallout 3 nu vast. Het is net voor de Artillery Base in Operation:Anchorage. Heb hem nu al 4x opnieuw opgestart maar het is telkens weer op dezelfde plek. Echt klote. :mad: Valt dit nog op te lossen of ben ik gewoon de lul?

8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Spel installeren of anders De-installeren?

9. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je anchorage al gedelete en opnieuw gedownload? alleen weet ik dan niet wat er met je progress gebeurd...

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik nog niet aan gedacht, nee. Maar verbazingwekkend genoeg kwam ik er de 5e keer wel langs. Misschien had het ermee te maken dat ik dit keer in thirdperson view er door heen ging? Ach ja, ben blij dat ik weer verder kan.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben wel blij met de nieuwe DLC. Als de kwaliteit net zo goed is als Point Lookout, dan is het de euries meer dan waard.

Oh, en dan kan ik wellicht toch nog de 30 halen :p

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Had gister The Pitt uitgespeeld:
    Ik heb gekozen om de baby daar te laten. Koos dus voor Ashur. Aangezien ik 'goed' ben, vraag ik me af of dit wel de goede optie was? Wat gebeurt er allemaal als je voor de slaven had gekozen en dus de baby had ontvoerd? Dacht zelf dat ik op de lange termijn wel het goeie heb gekozen, aangezien Ashur aan een stad gaat bouwen en over een tijdje geen slaven meer nodig heeft.

Echt goed bedachte quests vind ik(Op Anchorage na dan, die vond ik echt gaar). De klasse van Bethesda zie je hier weer goed terug. Heb me met de DLC goed vermaakt, laat Mothership Zeta maar komen. :D

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    dan moet je de baby oppakken en naar zo'n vrouwtje brengen waar je een eerdere quest hebt voor gedaan. Alleen heb je nu wel iedereen behalve de slaves tegen je en moet je dus iedereen killen. Zijn er aardig veel btw.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dezelfde keuze gemaakt als jij. Ik vond dat ook de beste keuze in de zin van 'good'...

15. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ach natuurlijk niet, baby's stelen is toch super goed, tenminste had ik gedaan :9.

maar The pitt vond ik maar slecht en saai, anchorage zelfde, al vond ik die beter. broken steel vond ik wel goed, en point lookout ben je relatief snel door heen, maar hij was wel leuk.
    nu wil ik wel ontvoerd worden door buitenaards leven, misschien kom ik star cros paladin dan weer tegen want die is opeens verdwenen?!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Screens van Zeta:

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda kennende zal hij wel weer goed worden. Ziet er ook goed uit. Ben benieuwd wat ze er van maken. :)

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het idee van een DLC in een ruimteschip is erg interessant :) Ben benieuwd hoe je erin komt :)

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik gok kidnap. :)

Maar het ziet er allemaal weer gelikt uit! Als deze uitbreiding uit is, dan ga ik maar weer flink Fallouteren. :D

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb nog steeds mijn Broken-Steel niet klaar :9 heb hem nu al 1 maand ofzo en heb nog maar een klein gedeelte gedaan ( volgens mij)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina