[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik ben nog maar net level 6, dus zit nog erg in het begin. Wat een heerlijke game. Gewoon allemaal avonturen beleven enzo, en je weet steeds niet wat je te wachten staat, en wanneer je een idee hebt wat je wel te verwachten staat, dan verrast de game je weer.

Zoals gisteren die Ian die bij de 'vampires' zat. Uiteraard denk je eerst dat het weer 1 groot schietfestijn zal gaan worden, en uiteindelijk is de afloop veel bevredigender... \o/ _O_

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    In dit geval: Fawkes FTW!!! Ik moest het heel Broken Steel zonder hem doen. 8)

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    het kan ook een schietfestijn worden hoor }:]

Wel jammer dat hij steeds mn experience points jat. zit er aan te denken om hem te ontslaan..

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ohja, dat doet me eraan denken: Als die gasten eenmaal dood zijn, kan je ze dan niet meer terugkrijgen als maatje?

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat begrijp ik, maar ik probeer de meest vredelievende weg te bewandelen :D Daarnaast was het via deze oplossing gewoon prima geregeld en heb ik nieuwe vrienden en een dankbare nederzetting... :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of Fawkes na niet nee. Fawkes kan niet dood namelijk, de rest wel. Heb ze allemaal al eens gehad en Fawkes heb ik nog nooit dood gezien. Die kuthond gaat al dood van een rotje en die vent met dat jachtgeweer is ook vrij snel dood. Die Paladin ofzo kan nog wel redelijk tegen een stootje, maar ook Fawkes na kan iedereen dood en ben je ze dus echt kwijt. Waaorom denk je dat de meesten voor Fawkes zullen gaan? ;):9

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Nou, die Paladin was na drie klappen van een Deathclaw al dood. =(
    Toen moest ik ze zelf maar killen. :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zodra je de laatste missie van Broken Steel ingaat heb ik een tip voor je: Schiet een gast met zo'n vlambalspuwende vlammenwerper neer en neem zijn armor over. Hellfire Armor dragen ze en dat is bij mijn weten de beste armor uit de game.

Trouwens: Mothership Zeta is echt de grootste ruk DLC die ik ooit van Bethesda heb gezien. Zelfs Horse Pack bij Oblivion was nog niet zo erg. Had een voorraad van 159 stimpaks toen ik erin ging. Kwam er met maar 2 over weer uit. 8)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Gast, ik heb Broken Steel al een week uit. En wat moet ik met zo'n kut Hellfire armor? Ik heb de Winterized T-51B armor uit Operation: Anchorage; Die is behoorlijk sterk en hoef je nooit te repairen.

10. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    a mooi ben nu al in hellfire armor. en ik repair ze tot 100%. Die vlammenwerper is ook wel nice denk ik maar nog niet geprobeerd. Wel weer leuk om mn character verder uit te bouwen zo

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Punt is dat die armor me gek genoeg nooit opgevallen is toen ik de DLC speelde. Alle andere armor kon ik wel gewoon vinden, oppakken of verkrijgen. Het is natuurlijk altijd mooi meegenomen dat je die niet hoeft te repareren. Dit moet ik je wel nageven. Best wel jaloerd dus. :+

Alleen geen zin om die DLC weer te doen. Ben wel tevreden met wat ik nu heb. Laatste rekening was wel hoog trouwens, maar daarvoor loot en verkoop ik ook alles voor.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Scrhok me net even kapot bij Fallout. Had net ergens een flink vuurgevecht gehad, en kwam er zwaargewond weg, dus ik fast-travel even naar een gebiedje wat ik al eens gecleared had en waar zo'n bedje staat...

... zijn daar opeens weer van die Raiders en een zootje super-mutants gerespawned :eek: 8) Ik kon gelukkig nog net op tijd wegduiken de metro in, en via een andere uitgang kwam ik in een wat rustiger gebied weer naar buiten, maar toch....

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat me raden? In de buurt van een verlept vliegdekschip? :9
    Dat metrostation wat je bedoelt ken ik denk ik wel. Twee keer zulke momenten gehad in de game.

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik had ergens een brug geclaimd in de buurt van de Citadel (zo heette dat gebouw van de Brotherhood of Steel toch?). Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat daar ineens weer raiders respawnde toen ik daar aan kwam lopen met 10% health. In mijn tweed save kwam ik erachter dat ik gewoon in megaton kon gaan wonen. Dat was eigenlijk veel makkelijker :/

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Buitenlocaties hebben respawnende enemies, binnenlocaties hebben dat echter niet. ;)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Binnenlocaties hebben ook respawns. Alleen sommige vijanden(hebben meestal ook altijd een naam) respawnen niet.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Misschien een paar binnenlocaties, maar elke binnenlocatie waar ik opnieuw ben geweest was nog steeds helemaal verlaten.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De respawns zijn vrij gelimiteerd! MIjn ervaring is dat vijanden op bepaalde locaties een aantal keer respawnen en daarna nooit meer, of dat slechts een klein deel van het originele aantal vijanden weer verschijnt. Bijvoorbeeld de omgevingen rond The Capitol Building zijn bij mij compleet verlaten, terwijl ik daar twee keer écht oorlog gevoerd heb en er heel lang een aantal vijanden bij het Museum of History spawnde. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld omgeving van Rivet City.

19. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenlocaties respawnen niet hoor.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  20. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige wel, sommige niet (volgens mij:+). Sowieso respawnen de enemies in de Wal-Mart niet.

Deel Deze Pagina