Vervelend dan. Sommige stukken buiten zijn vrij lastig, helemaal als je groepen tegenkomt of die grote mutants met mini-guns. Veels te stressvol steeds dit soort gevechten. Gisteren trouwens ook weer een beetje zelfstandig aan het rondneuzen geweest. eerst een of andere playboy met 2 hoeren gevonden, maar was verder weinig nuttigs te doen of vinden in dat huis, en vervolgens een lange brug overgestoken en een riool ingegaan, waar ik een zootje van die ghouls heb afgeschoten, waaronder 1 die een feesthoedje droeg.
Het is ook zo dat als je enemies met plasma of laser rifle dood schiet en ze worden as etc. Dan blijft dan voor altijd liggen en op die manier zou ook het spel langzamer kunnen gaan lopen enz.
Dat is Dukov. Dood die gast niet, anders mis je een quest later. Ik zal niet zeggen welke quest, want dan moet het in spoiler tags waar jij volgens mij nog niet zoveel aan hebt. Als je er maar om denkt.
Ik probeer sowieso zo weinig mogelijk mensen te doden. Volgens mij is die gozer die Megaton wilde opblazen de enige die ik heb doodgeschoten, want het alteratief stond me niet aan. En toen ik de game op de PC uitprobeerde weet ik nog dat als ik hem aangaf bij de sheriff, de sheriff doodgeschoten werd.... en dat vond ik het ook niet waard. Ik heb zelfs die vervelende etter en zijn moeder laten leven in 'The Vault'... Als dit Fable was geweest, liep ik met een fucking halo en wit aura rond...
ik ben bezig om speed challenge achievement te halen dus laat ook alles maar leven zodat mn charisma hoog blijft.. annoying gaat tegen mn game principe in dat als je evil kan zijn je het ook moet zijn..
Soms heeft dat zijn voordelen om wat vaart in de game te houden. Vind BTW DC wel het ergste gebied van de hele game. Daar valt de game ook het meest in de herhaling qua omgevingen en dergelijke. Vooral dat je niet alle straten in kan en mijlen moet omlopen is gewoon kut. Ook de metro's en dergelijke heb je na een paar keer wel gezien.
Óf de terrible shotgun! Ik vind ook wel een van de grootste minpunten van FO3 dat het DC gebied vrij linear is. Ik snap ook niet waarom ze dit hebben gedaan; was het te veel gevraagd om wat van die barricades weg te halen? Dan zit er maar wat minder detail in de rest van de stad. Één Super Mutant outpost per 2 huizenblokken is ook goed voor mij
Maar je kunt dus nooit lekker rondlopen in DC want je weet altijd welke kant je op gaat gaan... Lame...
Ik vond DC sowieso niet zo interessant. De Wasteland vond ik veel toffer om op rond te zwerven. Daar was ook veel meer te doen qua locaties en quests had ik het idee. Nu ik toch post, nog een vraagje: Ik liep ooit een keer door DC, en toen kwam ik een of andere dude tegen die met z'n oren dicht op de grond zat aan het eind van een straat, en een andere gast die uit een raam zat te schreeuwen. Toen ik die gast op de grond had overgehaald om iets aan die schreeuwende gast te gaan doen, liep hij erop af en werd door en gigantische explosie gekilld. Verder heb ik er niks meer van gehoord, en ik kon ook niks vinden. Weet iemand het verhaal hier achter? (desnoods in een spoiler)
Dan was er zo'n gast die zelfmoord wou plegen dmv explosieven, en als jij tegen die dude zegt: ga er maar naar toe (o.i.d.) dan laat hij die explosieven afgaan.
Ik heb deze thread/internetsites zitten door te spitten en vanwege de Fallout 3 DLC Deal of the week wil ik een paar DLC gaan aanschaffen. Nu heb ik begrepen dat Point Steel en Mothership Zeta must-haves zijn.. Welke DLC moet ik nou echt nooit aanschaffen omdat die zo gruwelijk slecht is (om een voorbeeld te noemen)? Bedankt !