1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen Game of the Year edition voor Fallout 3?

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Ja, met alle DLC's.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de snelle reacties ga m toch nog maar eens een kans geven had m destijds geleend van me buurjongen maar niet echt in verdiept

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ben vandaag weer begonnen met de game, level 20, en ik heb zonet eindelijk Oasis gevonden. Man o man, ik heb daar echt in totaal een uur naar gezocht denk ik. Nu start ik de game weer eens op na een half jaar en ik vind de ingang binnen 5 minuten :+
    Die quest is nu complete en ik ga nu denk ik aan de hand van een guide filmpje die Nuka Cola Challenge doen.

Ik ben ook erg benieuwd naar Point Lookout en de Broken Steel missies lijken me ook echt heel erg tof. Destijds deze 2 DLC gedownload maar daarna geen Fallout meer gespeeld, daarom heb ik er nu ook weer zo'n zin in.
    Ik heb trouwens ook nog maar 105 locations in Fallout 3 ondenkt en ik las dat er 240 waren ofzo!? Daar komt Point Lookout dan ook nog weer bij? Wow, wat een vette game.

Heeft iemand hier trouwens die Strategy Guide? Lijkt me wel vet om te hebben eigenlijk, maar tegelijkertijd ook zinloos.

Btw, Fallout New Vegas doet me echt niks. De setting vind ik niet heel erg boeiend en het is echt precies Fallout 3 voorderest.
    De reviews zijn ook niet echt geweldig, de mensen vinden de game wel vet, maar het brengt weinig nieuws.
    New vegas is toch ook door andere developers gemaakt?

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Misleidende naam ook, want het is meer een walktrough. Geef mij maar de Fallout Wikia. Lekker actueel, gratis, filmpjes en je vindt er veel meer info.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, was vet geweest als er over alle wapens etc in die Guide superveel onzinnige info werd gegeven en het verhaal ook een beetje uitgebreider vertelt. En daarnaast natuurlijk de oorsprong van alle locations etc...
    Het is trouwens wel vetter om een boek/magazine te lezen dan een website vind ik.

Maar dat staat dus niet in die Strategy Guide? Aan een walkthrough heb ik niet veel, ben allang met de game klaar.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Daarnaast staan er belangrijke dingen niet in de guide, terwijl ze wel op de Fallout wikia staan. Wikia > Strategy Guide.

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje. Ik ben nu flink op weg in Fallout 3, maar heb deze geleend van een vriend. Nu denk ik er zelf aan om de GOTY te kopen zodat ik alle add-ons erbij heb. Maar (!) kan ik met mijn huidige progress verder als ik ineens switch van de 'normale' Fallout 3 naar de GOTY?

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vorige week Fallout 3 GOTY gekocht. Het begin is echt leuk, dat je steeds iets ouder word etc. Ik probeer nu de combat onder de knie te krijgen. Gebruiken jullie het/de V.A.T.S. systeem? Is dat nuttig? En op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde hem gewoon op Normal. Het V.A.T.S-systeem is behoorlijk cruciaal, zeker in het begin, aangezien je ammunitie vrij schaars is. Met het V.A.T.S-systeem schiet je vaker raak dan normaal. Zeker in Fallout 3(in New Vegas is dat beter) heb je weinig aan normaal schieten.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Standaard VATS, vooral later met de sterkere wapens heb je dan vaak veel enemies dood in 1 of een paar headshots.

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik zat tijdens Fallout 3 eigenlijk constant op RB te bashen. Volgens mij zijn 90% van alle kogels die ik afgeschoten heb in VATS geweest.:9

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik gebruik altijd Vats en vind het naast nuttig ook leuk om te gebruiken. Speel zelf altijd op Very Easy. Wil wel een beetje GOD like spelen. :+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het spel is ook gemaakt om zoveel mogelijk VATS te gebruiken. De enige reden om het niet te gebruiken is als je Action points op zijn.

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand me uitleggen hoe hacking terminals in z'n werk gaat?

En kan iemand me uitleggen hoe lockpicking werkt?

Edit: ik heb het al gevonden!

Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dit spel nu een weekje, al aardig wat gespeeld.

Ik zit momenteel in Mothership Zeta. Echt een enorm toffe omgevingen en quests daar. En wel erg easy met al die wapens van hun. Ik begon met deze DLC omdat ik ergens las dat deze het minst was. Ik ben nu vrij ver gevorderd met Zeta maar ik vind het echt een ontzettend leuke DLC tot nu toe.

Welke volgorde raden jullie mij nu verder aan wat DLC betreft? Van minst leuk naar leukst het liefst? Ik weet dat het persoonlijk is maar toch.

Oh, en een vraagje, hoe repair ik mijn eigen wapens? Met welke items kan ik dat doen? Laten repareren kost steeds een vermogen.

Ik blijf toch wel een hele tijd zoet met dit spel tot de release van Skyrim! :)

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gespeeld in volgorde van uitkomen.
    Dus eerst anchorage daarna the pitt, daarna broken steel, point lookout en als laatste mothership zeta.

Zelf vond ik Broken Steel het vetst, daarna point lookout/pitt, dan anchorage en zeta mothership vind ik het mins.t te linear naar mijn smaak. Anchorage had nog vette units, maar ik heb niets met aliens.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En repair is makkelijk met hoge repair skill, gewoon 2 dezelfde wapens vinden en dan kan je de 1 gebruiken om de ander beter te maken.

edit: soz wilde editen :mad:

Deel Deze Pagina