Ben vandaag weer begonnen met de game, level 20, en ik heb zonet eindelijk Oasis gevonden. Man o man, ik heb daar echt in totaal een uur naar gezocht denk ik. Nu start ik de game weer eens op na een half jaar en ik vind de ingang binnen 5 minuten
Die quest is nu complete en ik ga nu denk ik aan de hand van een guide filmpje die Nuka Cola Challenge doen.
Ik ben ook erg benieuwd naar Point Lookout en de Broken Steel missies lijken me ook echt heel erg tof. Destijds deze 2 DLC gedownload maar daarna geen Fallout meer gespeeld, daarom heb ik er nu ook weer zo'n zin in.
Ik heb trouwens ook nog maar 105 locations in Fallout 3 ondenkt en ik las dat er 240 waren ofzo!? Daar komt Point Lookout dan ook nog weer bij? Wow, wat een vette game.
Heeft iemand hier trouwens die Strategy Guide? Lijkt me wel vet om te hebben eigenlijk, maar tegelijkertijd ook zinloos.
Btw, Fallout New Vegas doet me echt niks. De setting vind ik niet heel erg boeiend en het is echt precies Fallout 3 voorderest.
De reviews zijn ook niet echt geweldig, de mensen vinden de game wel vet, maar het brengt weinig nieuws.
New vegas is toch ook door andere developers gemaakt?
Laatst bewerkt: 26 okt 2010