[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kleine kick!
    Heb het hoofdverhaal gisteren eindelijk uitgespeeld :+

Nu heb ik Broken Steel meteen geinstalleerd om verder te kunnen. Ik wil uiteraard ook nog veel ontdekken en veel dingen doen, maar heb geen zin steeds op internet te kijken. Is het waard om de GOTY strategy guide te kopen?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.728
    Nee. De Fallout wikia bevat veel meer informatie dan die guide. Maar mocht je echt te lui zijn om telkens het internet te raadplegen, dan kan het enigszins het waard zijn.

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Fallout Wikia gaat zoeken veel sneller dan in een gameguide. :+

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hey! Lui heb ik nooit gezegd :+

Maar okee dan. Alleen zo'n guide is altijd wel grappig :)

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als je nu de hele tijd moet schakelen naar je computer is dat niet echt handig :x

6. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het is maar wat je handig vindt. Ik heb mijn TV en consoles naast mijn bureau met laptop staan. :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is de volgorde van DLC die uitgekomen is? Ik krijg van een vriend een disk waarop 4 DLC's staan. Nu moet ik de 5e dus zelf downloaden. Ik weet dus niet welke dat is en wil niet een dubbele dadelijk hebben :)

Wil een perfect build maken en daarvoor heb ik Broken Steel nodig (kan dacht ik ook zonder maar dan duurt het langer). Heeft iemand nog tips voor een perfect build als ik later BoS koop?

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    8 Posts boven je staat het antwoord :+

En met perfect build, bedoel je niet Operation Anchorage? Die kan je op level 2 al doen (als je de Vault verlaat) en kan je hun wapens + armor oppakken, plus dat je Power Armor Training hebt waardoor je hun armor aan kunt doen.

Sowieso stelt dat hele perfect character build niks voor, zoals dat op YouTube staat.
    Zodra je Fawkes hebt + A3-21 wapen van die quest in Rivet City ben je al zowat niet dood te krijgen.

Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In een guide stond dat je BoS nodig had. Je moest op lvl30 een perk nemen (Almost Perfect) waardoor je specials allemaal 9 worden. Als je dan de Special Bobbleheads haalt kun je alles op 10 krijgen. Daarnaast kun je met de andere Bobbleheads + Skillbooks + Education + Comprehension alle skills op 100 zetten. Perfect dus :)

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Was bezig met "Mill Worker". Daar moet je 100 steel ignots voor verzamelen. Dacht ik dat ik ze allemaal had, bleek ik er 4 te missen :mad:

E: Hoe fucked up is dat dan? Blijkt dat ik de 4 in m'n huis had gedropt 8)

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer wat achievies te halen, onder andere die van Mothership Zeta, die captive recordings bijvoorbeeld. Maar daarvoor moet ik bepaalde gebieden in waar ik niet meer kan komen. Kortom...ik moet zeker een Fallout 3 new game starten en die alien beacon opnieuw vinden daarvoor he?

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Yep, ik meen dat je alleen de laatste 6 nog erna kon halen, maar de 1e 19 moet je hebben voordat je in space loopt.

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Waarom load je niet gewoon een eerdere save? Of misschien dat het helpt als je de DLC verwijderd en dan weer installeerd :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nah, ik had geen saves meer die zo oud waren. Ik ben de laatste twee dagen weer volop met Fallout 3 bezig, heb besloten deze game 100% te willen uitspelen, dus alle achievies, ik blijf de game zo fantastisch vinden dat ik het 't gewoon waard vind om te 100%'en. Blijft geweldig om rond te lopen in die wereld ook, ook de aandacht aan details blijft verbazen, ik liep bijvoorbeeld een huisje binnen en zag twee skeletten op een bed liggen die elkaar omhelsden, gewoon een paartje die op die manier zijn gestorven.

Of een skelet in de badkuip met allemaal items ernaast die duidelijk doelen op zelfmoord. Het zijn dingen die mij de eerste keer niet opvielen omdat er gewoonweg zo vreselijk veel in die game zit. Nu nog ontdek ik nieuwe locaties, daar verbaas ik me echt over. Fallout 3 samen met Oblivion zijn behoren toch echt tot mijn favoriete 360 games. Ik moet nu helemaal overnieuw met de mainquest om bepaalde achievies te halen (reach level 20 met neutral karma, etc..) maar fuck it, ik ga het gewoon doen.

15. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd man! Ik ga nu ook opnieuw beginnen om de resterende achievements te halen. Moet ik wéér door de metro's met die ghouls... Haha, nu vind ik dat totaal geen ramp, maar toen ik Fallout 3 net had was ik 14 jaar en toen vond ik het nog best eng! :p

Maar volgens mij is dit mijn vierde of vijfde keer dat ik weer aan Fallout 3 begin. Samen met Oblivion zijn dit echt de beste games die ik OOIT heb gespeeld! _O_

16. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    ^^

Couldn't agree more

Ik heb ook naderhand nog een playthrough gedaan om uiteindelijk aan de volle 1550 puntjes te komen. Maar meerdere save-games aanmaken is toch wel een must.

Wat is jullie favoriete DLC? En wat de minste.

1.Point Lookout
    2.The Pitt
    3.Mothership Zeta
    4.Broken Steel
    5.Operation: Anchorage

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0

1.Point Lookout
    2.Operation: Anchorage
    3.The Pitt
    4.Broken Steel
    5.Mothership Zeta

Point Lookout makkelijk bovenaan, het perfecte voorbeeld van geweldige DLC. Daarna de komende 3 dicht bij elkaar, als je puur kijkt naar welke DLC het meeste het geld waard is dan zou ik Operation: Anchorage en Broken Steel omwisselen, aangezien Broken Steel enorm veel te bieden heeft en Operation: Anchorage erg kort is. Mothership Zeta duidelijk onderaan. Eigenlijk vond ik elke DLC erg goed, Point Lookout geweldig en Mothership Zeta gewoon saai.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond The Pitt echt slecht :+
    Tot nu toe nog geen echt goede DLC gespeeld, maar moet Point Lookout dan ook nog steeds installeren :p En Broken Steel ook nog niet echt ver mee.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pt. Lookout is het tofst, alleen is het verhaal weer minder daar. Soort prestigestrijd tussen twee wetenschappers en jij helpt ze maar gewoon, zonder dat daar echt een reden voor is.
    Daarna denk ik Broken Steel vanwege de level cap. Missie was kort maar ook wel tof opzich, wapens ook. The Pitt op 3, vond ik persoonlijk een heel goed sfeertje hebben, leuk einde ook met die keuze, verder niet veel. Anchorage en Mothership Zeta vond ik kut.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    The pitt was echt een grijs gebies qua keuzes, dat vond ik wel erg sterk. Er was geen deuidelijk goede of slechte optie.

Point lookout vond ik overall het best maar Broken steel is ook een must-have vanwege de level cap verhoging.

Anchorage vond ik zeer matig , enige leuke eraan was de toffe gear die je krijgt (stealth suit).

Mothership zeta vond ik ronduit kut.. alleen maar krappe gangetjes

Deel Deze Pagina