1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    1. Broken Steel
    2. Operation: Anchorage
    3. Point Lookout
    4. Mothership Zeta
    5. The Pitt

Ik vond de sfeer in The Pitt echt vreselijk. Ik deed er ook ontzettend lang over omdat ik elke keer weer de schuilplaats van Wernher niet kon vinden... Mothership Zeta was nog leuk vanwege de vele wapens, maar verder was het alleen maar aliens killen en in nauwe gangetjes lopen...

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nu ben ik bezig met die Vault-Tec C.E.O achievement en dit is echt fucking zuur....ik mis echt alleen de bobblehead uit Raven Rock, alle andere heb ik gewoon. Nu kan ik net zo goed stoppen in deze save van level 30 met zoeken naar de bobbleheads want als ik een nieuwe playthrough start (voor die karma achievies oa) dan zal ik al die bobbleheads opnieuw moeten vinden...daaaaaaamn!!!!

Maar ik ben zojuist overnieuw gegaan, het blijft echt prachtig dat begin. Dat je als klein kind gewoon echt begint en speelt, in hoeveel games heb je dit? En dat je dan die punten kunt instellen via dat kinderboekje, tjonge dit blijft geweldig mooi gedaan.

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo heb je die karma achievements niet meteen gedaan?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.728
    Hoe kunnen mensen Mothership Zeta nou op een 3e of 4e plaats zetten? 8)

Dat was gewoon pure bagger. Gangetje, gangetje, gangetje, kamer, gangetje, iets andere kamer, gangetje, etc. etc. Dat was echt ongeinspireerde bagger. Alleen het einde was wel geinig. :)

De beste is inderdaad Point Lookout, gevolgd door Broken Steel en Operation: Anchorage (meer shooter, maar wel erg tof).

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat het aan je build ligt en je manier van spelen. Als je van melee houdt is het ideaal. Speel je als sniper is het gewoon ruk.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Anchorage > The Pitt? Je raaskalt!

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nope, en toentertijd boeide mij die achievies echt niks. Pas na een flinke tijd begonnen achievies mij in gaming uberhaupt echt te boeien. En nu nog steeds,ik vind ze cool maar ga echt niet speciaal een game ervoor spelen. Maar deze game is het gewoon waard. In mijn eerste playthrough was ik ook na een uurtje ongeveer al gelijk 'evil marauder' vanwege Kabooooom....met Megaton ;)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.728
    Anchorage heeft veel toffere wapens en actie. :cool:

9. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, vanmiddag dus ook gespeeld als kleine 1-jarige. En als 10-jarige je feestje vieren! En de Snake Tunnels! Die gasten denken dat ze een echte gang zijn terwijl ze maar met z'n drieeën zijn en iedereen leeft in een bunker! Zo leuk gedaan! :lol:

En ook The Overseer. Hij vindt zichzelf zo geweldig en belangrijk hè! :p

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Iemand tips voor de Feral Ghoul Reavers, gevonden in de Presidental Metro in de DLC Broken Steel?
    Die beesten zijn echt fucking sterk, misschien zelfs sterker dan Deathclaws.. :confused:

Sowieso is dat stuk in de Presidental Metro echt moeilijk, met al die robots ook.
    Ik kill die sentry robots met pulse mines, maar die raken snel op, weet iemand nog een andere goede manier?

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij kan je die Sentry Bots naar jouw kant winnen. Ergens een terminal hacken!

Verder moet je alle robots inderdaad bestrijden met sonische wapens, waaronder die Pulse Mines. De Reavers zijn gewoon erg... sterk. Niets aan te doen geloof ik. :eek:

12. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Ik had de Ghoul Mask (volgens mij te krijgen in de Tenpenny Towers quest) en daarmee kun je langs alle ghouls sjouwen. Scheelt een hoop gezeik.

Met het risico iedereen op mijn nek te krijgen: Ik vond Zeta de leukste DLC.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Terminals hacken ben ik slecht in, het wordt dus bikkelen... (wish me luck)

Hmm, die quest is lang geleden.. Kan je die niet ergens kopen ofzo?

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon saven en dan de eerst paar antwoorden drukken. Is hij het niet dan loaden en opnieuw proberen.

Let trouwens op <> [] {} tekens. Als je deze ziet druk kun je er op drukken waardoor en nodes verwijderd worden of je alle mogelijkheden weer terug krijgt. Moet wel altijd beginnen met < [ { en eindigen met > ] } en het moetn wel dezelfde zijn dus bv: <.'//> en niet [//';}.

15. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Wut?

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Uhhh... juist. Of je probeert eerst 3 random antwoorden, druk op b, en probeert weer opnieuw want dan is hij gereset.
    Tip: vaak zit het juiste antwoord aan de rechter kant.

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is dus echt compleet random.

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat zal wel, maar uit mijn ervaring zit het goede woord veel vaker aan de rechter kant dan aan de linker kant. Heb echt heel vaak first try 'Acces Granted'.

/offtopic: Ik ben op zoek naar die Fallout 3 Bobblehead die bij de Collector's Edition zit, dus als iemand die heeft en wilt verkopen, PM maar :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben dus overnieuw begonnen, dit is mijn tweede playthrough, maar ik denk niet dat ik ook alle sidequests weer ga doen. Ik wil gewoon alle bobbleheads vinden (voor de achievie) en die achievies voor de karma levels, maar dan is het ook klaar. Voor één bobblehead moet ik bij Raven Rock zijn dus ik moet sowieso door het verhaal heen. Maar dat is geen ramp, blijft geweldig om te spelen. Ach en wie weet ben ik uiteindelijk toch straks weer bezig met die sidequests. Probleem is alleen dat ik een grote backlog heb en op deze manier er nooit aan toe kom.

20. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad het juist aan iedereen aan om de main quest uit te spelen (tenzij je Broken Steel niet hebt aangezien je dan niet meer verder kan) als je voor een nieuwe playtrough gaat, want tijdens de main quest krijg je ontzettend veel wapens, ammo en vlak bij het einde ook goede armor etc.

Altijd handig aangezien je dan ook veel kan verkopen van alles wat je meeneemt tijdens de main quest! :)

Deel Deze Pagina