1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Fallout 3 vond ik beter qua sfeer, level design en locaties. New Vegas vond ik beter op gameplay gebied, en de DLC vond ik veeeel beter. Dead Money blijft voor mij de beste DLC ooit, ik geloof dat ik 'm ondertussen 4 keer heb uitgespeeld. :9 Old World Blues komt ook wel dichtbij.

New Vegas is ook echt geniaal met mods. Dat kan ik echt niet vaak genoeg zeggen. Er zijn zoveel toffe dingen voor gemaakt! _O_

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Zo te horen heb je het ook gewoon compleet verkeerd aangepakt met NV.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

4. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Als je goed oplet en rondvraagt bij de NPC's is het helemaal niet zo moeilijk hoor. Je wordt in een mooie boog via het zuiden door Primm, de Mojave Outpost, Nipton en vervolgens Novac richting Vegas gestuurd en onderweg zijn er genoeg quests en locaties om te verkennen. Als je dan als een kip zonder kop vanuit Goodsprings rond gaat rennen, tja, dan kom je inderdaad binnen 5 minuten Cazadors tegen die je in twee hits afmaken, en bij een lege Hoover Dam die pas interessant wordt bij de Grand Finale. NV is een stuk meer lineair dan F3 was, en voor een eerste playtrough moet je dan inderdaad niet al te veel van de route afwijken en vooral goed opletten welke kant je op wordt gestuurd.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 vond ik juist fijn doordat je je eigen ding kon doen, in de 2de playtrough had ik al tientallen uren gespeeld zonder dat ik voorbij main quest objective 2 of 3 was.. Ik vind 't zonde om door de main quest te jagen omdat 't dan zo snel voorbij is.

Maarja dan speelde ik het blijkbaar niet zoals je moest spelen, dus dat punt is duidelijk.

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    DIT

Kwantiteit over kwaliteit stellen, 't is maar wat je fijn vind.
    De quests in fallout 3 waren 1000x beter. (aangezien we onze meningen als feiten gaan brengen in dit topic)

7. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Betere sidequests kun je best vinden, maar de mainquest van F3 was middelmatig.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wel zo stellig zeggen maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Fallout 3:
    - toffe actie in de vault
    - toffe actie in M town
    - toffe actie in de stad (al een behemoth)
    - toffe quest waarbij je in een virtuele woonwijk komt
    - etc etc
    - beste dlc ooit in games o.a door Point Look Out ( _O_ )
    - veel memorabele gebeurtenissen alleen al in de MQ

Vegas:
    - kan me nauwelijks wat herinneren, main quest tot en met Vegas was niet memorabel. Praat met die, doe dit, doe dat... Nog even doorgespeeld maar ik was vooral blij toen ik kon afhaken bij de MQ en het spel opzij leggen.

De radio was mooi vervlochten in de MQ en alleen al zonder de MQ staat Fallout 3 in mijn top 10 alltime games. Kan zich meten met toppers zoals: UT99, Warcraft 3, Worms (serie en dan vooral Armageddon/ Revolution), Mario World etc etc

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wel lachen altijd.:p Ik kick even een topic en meteen gaat het weer over welke Fallout beter is:lol: Overal waar ik iets lees over Fallout gaan mensen een hele discussie voeren over FO3 en NV.

Ach ja dit topic is tenminste weer eens in leven:+

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Had op xbl al veel discussies hierover :p

11. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ja goh, omdat je nog niet eens op een kwart was.:9

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    VEgas was wat sloom om in te game, dat wel. Maar als je er inmaal in zat dan was het minstens zo verslavend als F3. En qua wapens enzo een stuk beter. En moeilijker. De deathclaws uit F3 waren mietjes bij die uit NV.

13. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 had de wow-factor omdat ie nieuw was, dit ontbrak bij New-vegas. De lat was natuurlijk erg hoog.

New Vegas is echter een veel beter uitgewerkte fallout dan deeltje 3. Sfeertje en setting was in 3 alleen velen malen beter dan bij NV. The capital wastelands waren gewoon toffer dan die saaie woestijn.

De uitwerking van de oplossingen/uitkomsten van quests was in NV echt stukken beter dan 3. Veel quest konden op verschillende manieren gehaald worden en de interactie met npc's was ook beter.

Main quest was in beide fallouts qwa verhaal erg ruk. De setting en de objectives die je moest voltooien zorgde wel voor erg gave spel-momenten.

Beide zijn echter echte top-titels voor de liefhebber.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Mooi verwoord. Op zich vond ik het courier verhaal in Vegas best aardig, met name ook de uitwerking in de DLC's ...

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Exact!!!

En voor het eerst in Rivet City aan komen, gewoon geweldig.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, en daar een hele dikke voorraad Stimpaks kunnen en moeten aanleggen voor die hoerendlc met die Aliens. :emo:

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond ook weer begonnen met Fallout 3. Al snel was ik op hetzelfde punt als de vorige keer, al doe ik nu wel alle quest in Megatron City (eerste plaatsje). Wel vermakelijk, al gaat er ziek veel tijd in zitten. :+
    Merk alleen dat ik vaak nog behoorlijk veel damage krijg als er onderweg weer enkele raiders opduiken en ik flink wat kogels op ze moet lossen voor ik ze neer krijg. Gaat zo iig wel hard met m'n stimpacks om m'n health steeds beetje op te krikken.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Welke stand speel je dan? :+

Veel succes met Mothership Zeta dan, mocht je die nog gaan doen. Is een van de DLC. :+

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Ze hadden mij moeten betalen om die DLC te spelen, wat was dat slecht zeg. Zelden zulke crap gespeeld:'-(

In 't begin is 't nog van "ja wel leuk", oh kende ik deze gang niet? oh dit is ook niet zo spannend, en dit ook niet.. Gaap hoe lang duurt 't nog. En dan moet je ook nog eens al je stimpacks gebruiken omdat de enemy belachelijk veel damage doet en je zelf heel weinig damage kan aanrichten:x

20. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is al een tijdje geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik een perk had waarmee je action points weer werden hersteld als je iemand in VATS omlegde, en een perk die de mysterious stranger opriep. Met die twee kon ik nog aardig ongeschonden door die levels heenkomen, maar echt heel leuk was het niet i.d.d.

Deel Deze Pagina