1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik dan zeg dat ik rond de 93 uur heb en nog maar level 26 ben... Hoe heb jij dta gedaan ;). Misschien moet ik minder van die spullen verslepen. KOst veel tijd en god wat zitten mijn kasten vol.
    En wat moet je met 21 duizend dopjes....

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Nu je het zegt! Ik was helemaal vergeten dat ik ook nog een huis had in Megaton! :+

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    29 uur gespeeld en "al level 29" dan race je door het spel!.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fallout 3 is nu verzonden. Kan hem morgen in mijn bus verwachten. Samen met 5 T shirts uit Large en een nieuwe camera. 8)

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

1. Ik heb niet genoeg geld.
    2. Ik zei dat ik hem voor 1000 wou en toen zei ik nog iets en dat beviel hem niet ofzo :+

Maar ik weet nu wie het is dus die ga ik gewoon ff snel vermoorden :cool:

6. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over het levellen, ik was niet bij de Dunwich building en daar was ik al veel eerder geweest. Nu stond daar zo'n albino radscorpion buiten. Het level is dus niet ' vastgeklikt' op mijn eerste bezoek maar is mee omhoog gegaan. En zelfs op level 26 met alle belangrijke op 100 en mijn terrible shotgun is die bijna niet dood te maken.
    Moet ik nou alles met mininukes gaan bestoken? Moet ik de hele tijd die fatman meesjouwen?

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De Albino Scorpion is wel één van de sterkste (qua levenspunten) vijanden ja... ik stel voor om heel veel headshots te maken en veel te rennen. Je kan ook proberen de angel te vernietigen, scheelt een hoop.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of laat hem eerst op een paar mijnen lopen, daar wordt hij een stuk minder mobiel van :)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, als één (of meerdere) van zijn poten breekt, loopt ie veel minder snel! Handig.

10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Willem zegt; achteruit rennen met een wapen als de Xuanlong of Sydneys SMG. Bottlecap Mines werken ook uitstekend. Altijd op de angel mikken.

En wacht maar tot je de Ghoul Reavers tegenkomt in de Presidential Metro. Daar zitten er twee geglitchte, met GIGANTISCH veel health 8)

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Als de normale al twee keer zoveel hebben als Deathclaws, die bij mij 2-3 schoten met een echt goed wapen kosten, hoeveel schoten hebben die dan wel niet nodig? 8)

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Door die DeathClaws ging ik altijd dood :mad:

Was onderin in zo een riool achtig iets, wou weten wat daar achter was maar dat haalde ik nooit :'-(

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Onder Old Olney? Daar zat ik ook in een riool, maar opeens besprongen twee van die dingen mij tegelijk in een hoekje. :mad:

14. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ja je kon geen kant in. Had je er 2 dood, kwamen er weer ergens anders een paar aan, weet iemand wat je daar kon vinden? Ben nog steeds nieuwschierig naar :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ik denk trouwens dat ik na deze eens Fallout 1 & 2 ga spelen. Die hele wereld en geschiedenis is gewoon vet.

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.364
    Pff wat is het toch moeilijk om good karma te houden en een beetje rijk te worden. Als je bad karma hebt maak je gewoon iedere npc af om alles te looten. Nu moet alles eerlijk... Maar ja wil toch de achievements halen..

17. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Begin maar niet met tellen, dat houd je niet bij. De health is écht ongelooflijk hoog. Volgens mij gaan ze het snelste dood als je op de benen mikt bij die Reavers in die Metro, ik zal even zoeken :9

Gevonden:
    "Feral ghoul reavers may become invincible for a short period of time. While they can be successfully targeted in V.A.T.S, all shots fired will miss. If this happens, shoot for the legs, or make use of grenades. "

Dit gebeurd dus met die in de Metro.

Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  18. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die presidential dan? Daar heb ik nog niet naar gezocht. En wat zou je daar kunnen vinden??

19. mazterman

mazterman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vlammewerper werkte bij mij altijd goed .. :thumbs:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij was daar een quest voor, maar het kan ook dat die deel van de DLC is. Iets met dat je die beesten kon mind-controllen.

Deel Deze Pagina