1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Laagste volgens mij. :+
    Moet denk ook wat meer geld besteden aan repareren van m'n gear en dan eens op zoek gaan naar kogels voor m'n rifle, waar ik amper kogels voor tegenkom.

Voorlopig ben ik nog niet bij de DLC. :)

2. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Gisteren binnengekomen voor weinig, vanmorgen even de GOTY geïnstalleerd :p

Vanavond even spelen.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ok, now I'm screwed. Heb die Atom gast een mep verkocht, omdat ie z'n kop eens moest houden met dat gepreek. Komt gelijk het hele dorp achter me aan en staan er 10 gasten op me te schieten. Vlucht ik het dorpje uit, zit er boven iemand met een sniper / rifle waardoor ik al bijna dood ben voor ik uit het zicht ben. Komt die Johannes met z'n super armor achter me aan waar ik amper damage op doe. En ik kom ook niet van de lui af. Elke keer dat ik dood ga spawn ik voor die psycho's. Echt, wat is dit nou weer voor onzin. :{ :emo:

Edit:
    Even opgezocht en moet blijkbaar buiten de stad paar dagen wachten en dan is alles weer normaal. Ben daardoor wel bijna al m'n ammo en stimpacks kwijtgeraakt...

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ja, dan moet je ook niet zomaar klappen gaan verkopen, dan kun je dat ook verwachten.:9

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, vind het een beetje overdreven dat heel het dorp gelijk met flink geschut achter je aan komt, terwijl je een hoop voor ze doet / gedaan hebt. :+

6. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Veelgehoord kritiekpunt, inderdaad. Ik liep daar per ongeluk een keer de armory in, vind al die deuren op elkaar lijken en zag net te laat dat er in het rood 'Open door' stond. Gevolg: quicksave, en tresspassing dus je wordt spontaan gelyncht door het hele dorp. Gelukkig had ik nog recent een handmatige save gemaakt (wat met zo'n relatief instabiele game natuurlijk een must is).

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met een 25 op Electronics, of hoe die skill maar heet, kun je ook leuke dingen doen vanaf Tenpenny Tower. Optie? :D

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wel een doolhof af en toe zeg. Flink rondgelopen in platgebombardeerde stad en liep er steeds omheen, zonder ergens bij te komen. Moet je steeds via een metro tunnel ergens naartoe. Nu weer even genoeg F3 gedaan. Wellicht vanavond weer verder. Heb iig weer een missie weten te voltooien. :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je eenmaal rivet city hebt bereikt is het allemaal koek en ei. RC heeft heel veel stimpaks te koop altijd. Soms kocht ik er tot meer dan 33 per keer, en dan de loot nog van missies.

En RC bereik je makkelijk via de waterkant. :thumbs:

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    RC ben ik nog steeds niet bij gekomen, wel in de buurt en dan beland ik weer ergens anders. Zo ben ik ruim 3u kwijtgeraakt door een ziekenhuis en hotel uit te roeien, niet meer uit het hotel te kunnen, uiteindelijk gevonden met een gefaalde missie (die nog niet eens actief was). Gelukkig nog een safe point ervoor (weliswaar 3u kwijt), en toen wel eindelijk het museum weten te vinden. Staan er gelijk 6 monsters voor je, kun je weer terug om leven en stimpacks aan te vullen. :+
    Zo is het al weer laat, maar iig weer een stuk verder in de goede richting.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zou ik jezelf eerst maar eens dwingen RC te vinden, en dan met name voor de fast travel. Als je daar elke 2/3 dagen komt, dan vloei je straks over in de stimpacks.

Ik had voor Mothership Zeta 107 stimpacks daar weggehaald en daarna had ik er maar 3 over. Ik speel op de laagste stand. Deathclaws kun je met een wapen uit Broken Steel DLC helemaal naar de tering schieten.

Had je maar zo'n wapen in New Vegas. :'-(

12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wat.

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dude wat heb je in vredesnaams gedaan dan? 8) Ik bedoel, de moeilijkheidsgraad van die DLC lag vrij hoog maar 107 stimpacks op de laagste stand is echt gestoord veel.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij speelt Yellow zn games helemaal fout, Skyrim speelt die ook als een gare :+

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij speel hij zonder handen ofzo.

Die moeilijkheidsgraad is toch juist super. Kan me nog wel heugen dat ik bricks poepte wanneer er 2 deathclaws rondliepen maar ze hadden me nog niet gezien. Want zagen ze me was het snel over.

16. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Hij is toch weer vet om te spelen. Gisteren even gedaan vanaf het begin. Bad Karma here i come.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ooit gehoord van VATS, yellow?

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Yellow wil alles zo makkelijk mogelijk doen, anders krijgt hij het aan zijn hart.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    RC gister gevonden en met vandaag erbij weer enkele missies verder. Kan er iig flink wat stimpacks inslaan, nu ik net ook weer flink wat verkocht had.

Nou nog eens aan de trip vanuit Megatron City oid naar het zuiden (Library). Staan nog 2 dingen op m'n map aangegeven, waar ik nog niet ben geweest en geen quest over gaat.
    Toch wel fijn dat ik de stad dit keer niet opgeblazen heb, kom er geregeld wat loot droppen en even slapen. :+
    Vorige keer (met oude HD die stuk ging) blies ik het stadje wel op en kwam ik erna bij een grote toren / flat uit waar ik een kamer kreeg. Die ben ik nu nog niet tegen gekomen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoge healthbar en bij ieder beetje vulde ik weer aan, dus zo vreemd is het niet. :p

Normaal gesproken zou ik nooit zoveel gebruikt hebben, zelfs niet tegen een dorpje deathclaws.

Deel Deze Pagina