Toch maar niet gedaan. Sterker nog. Heb dat klote spul aan de vader van Sarah? van de Lions gegeven. Nu kan ik tenminste gelukkig water drinken. Is er genoeg van op moment.
Hahaha zoals je mijn post op de vorige pagina kan lezen had ik gevonden wat het deed. Zie ind e spoiler balk!!
Je bedoelt die oude vent van de Brotherhood of Steel? Die heet Lyons. Anyway, bedankt voor de kleine spoiler.
FFFFFUUUUUU, ben bezig met de laatste achievement van The Pitt, Mill Worker. Sta ik bovenaan zo een fabriek, flikker ik simpelweg door de grond, wat is dat nou weer. Point Lookout is gewoon niet geheel compatible met The Pitt blijkt dus Achja, nog een paar Ingots en dan 1450/1550 en misschien Mothership Zeta dan kopen
Sorry. Ben nu bijna aan het einde van Broken Steel, maar godver wat is dat moeilijk op het laatst. Zelfs met dat vette wapen kom ik er bijna niet door. Als mijn health bijna op is, loop ik terug naar de slaapafdeling en doe daar een dutje en dan weer terug. Zo kill ik langzaam aan de laatste gasten in die uitbreiding. Nu hopen dat ik voor 0.00 uur die uitbreiding af heb. Word een keer tijd. Was echt een marteling soms, die Deathclaws zijn echt takkesterk.
Tesla Coiler FTW!!! Heb gewoon voor ruim 2500 aan munitie daarvoor. Zeker 2000 heb ik alleen gevonden. Dit wapen ga ik zeker gebruiken bij het uitroeien van al het slechte in het spel.
Electo Energy Pack, die moet je ervoor hebben en zijn op latere levels gewoon verkrijgbaar. Edit: Ik was niet goed toen ik hem redde, maar waar kan ik Fawkes vinden nu ik wel goed ben???
Nee, voor de ingang van Underworld. Library gaat zo moeilijk - dat zit vol met de BoS, die schieten direct op alles wat geen mens is
Ok ik heb even het volgende nodig: Ingang Paradise Falls Shopping Mart Ingang Old Olney Grocery Dit is voor de Nuka Cola Challenge. Moet er nog 10. Heb die in de Super Duper Mart al gevonden, maar de ingang van die andere twee zaken kan ik totaal niet vinden. Het heeft me overigens tientallen Stimpaks en Caps gekost bij Old Olney. Iemand die mij hier goed mee kan helpen word bij voorbaat bedankt. Excuses voor de dubbelpost, ben nu met de game bezig.