1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow shit das natuurlijk waar, vergeef me leermeester:eek:

2. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar gewoon keihard gejat. ;)
    Misschien onbewust ook wel een reden waarom ik Bioschock niet niet zo wereldschokkend vind als bijna iedereen. Vond de combinatie van de oude muziek enz. met de post apocalyptische beelden veel meer tot de verbeelding spreken dan in Rapture. Had het dus eigenlijk al een paar keer eerder en beter gezien in Fallout.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Yep, dat was duidelijk gejat van Fallout.

Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen... ;)

4. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    dat is voor mij alleen maar een bevestiging dat dit een geweldig spel word.
    die oude muziek bij Bioshock gaf ook extra sfeer "Somewhere beyond the sea"

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het verband tussen Bioshock (shooter met rpg elementen) en Fallout niet helemaal, Fallout speelt compleet anders. Maar goed, vond het allemaal topspellen en kan niet wachten op deel 3. Ben benieuwd of er nog een demo van komt, want in sommige filmpjes zie ik nog wel wat foutjes/lelijke dingen. :eek:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de plasmid filmpjes in Bioshock lijken erg op de Vault boy uit fallout, plus de muziek en de setting (post apocalyps jaren 50 sfeertje) , vandaar de vergelijking. Veel gamers die fallout 1 en 2 niet kennen zijn in de veronderstelling dat de vault boy een rippoff is van de filmpjes uit Bioshock ipv andersom, vandaar de discussie.

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ach so. :+ Maar dan nog, Bioshock is onderwater en is er enkel sprake van wat medische complicaties, terwijl in Fallout alles boven de grond verwoest is. ;)
    Hoe het ook zij, ik hoop dat je ook weer bondgenoten tegen kunt komen in Fallout 3, in deel 1 had ik op een gegeven moment 2 dudes mee (waarvan 1 met lange leren jas volgens de tekst, was met de graphics destijds niet echt duidelijk 8)), 1 dame en een hond.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik had zo'n kannibaal met een bot door z'n neus mee :+ Goede oude tijd. Wou fallout 1 en 2 laatst even downloaden om weer in de sfeer te komen, maar het lukte me niet om ze te vinden :p
    Volgens mij wordt fallout 3 wel een waardig vervolg in de serie.:thumbs:

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 1 is mijn enige pc spel. \o/ Hoe zit het trouwens met die LE, die staat bij budgetgaming nergens, komt die wel in NL? :confused:

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  11. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
  12. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er ook nog van die special encounters in....

Hoop iig van wel want dat was vaak funny shit \o/

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat mij betreft hadden ze een sortgelijke Oblivion game mogen maken,maar zo'n vernietigende wereld lijk me niet zo aantrekkelijk om rond te lopen.
    En ik hou niet zo van deze soort setting,op zich kwa mogelijkheden lijk me dit een zeer goede game maar geef mij maar Fantasie ofzo.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik normaal gesproken ook maar ze hebben deze future vernietigde scene wel erg mooi en origineel ingericht.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Opzich was Mass Effect ook niet zo moeilijke om te doen. Ik heb alles bijna gedaan, moet alleen nog even 75x ai hacking doen en damping en ik heb mass effect ook op 1050/1050. Je moet weten hoe je het speelt, want ME kun je in 3 playtroughs op de 1050 hebben. Ik hou ook gewoon van lekkere coole achievements en niet van die onmogelijke, om GRAW een maar als voorbeeld te noemen ook al is dat geen RPG. Deze game komt er hoe dan ook. Met ME hoef ik nog max. twee playtroughs en dan ben ik daar ook klaar mee, kan die in ijskast. Heb er dan ook al een stuk of tien twaalf opzitten. ;)\o/

Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Stonden weer 5 nieuwe filmpjes op Live en deze zien er echt prachtig uit! Eerste filmpjes vielen grafisch nogal tegen namelijk. Je ziet duidelijk dat de makers van Oblivion erachter zitten, maar dat is een mooi compliment. :thumbs:
    Lijkt me echt een topper en ik ga ervan uit dat die enorme slowdown er in de uiteindelijke versie wel uit is. ;)

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Slowdown?

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij framerate problemen bedoelt.

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat het beeld langaam loopt en haperig. Weet de termen niet allemaal. :+

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is het nog de moeite waard Fallout 1 en 2 te kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina