1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik begrijp wat de term inhoudt... maar welke slowdown? Ik heb volgens mij geen enkele gezien in de filmpjes.

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het filmpje dat hij in Megaton is, als hij op een gegeven moment om zich heen kijkt, gaat et nogal haperig. Was overigens maar 2x volgens mij, dus zal wel goedkomen.
    Zag ook dat er eindelijk een datum is, het aftellen kan beginnen. :thumbs:

Overigens is de prijs van Shivering Isles verlaagd op Xbox Live naar 1600 punten (was 2400), dus kunnen we tot die tijd nog in een andere (iets mooiere ;)) wereld rondlopen. :9

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe groot en interresant is de mainquest in FO3?

Bij Oblivion viel mij het verhaal erg tegen. Je ging alleen van die demon gates in. Daarom heb ik veel meer tijd gestoken in de sidequests en guilds die leuk waren om te doen maar omdat er geen samenhang was of bindend verhaal was de sfeer nogal leeg.

Hoop niet dat dit bij FO het geval is. Waar 90% loshangende sidequests is en geen goed verhaal met mainquest

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277

Mee eens.
    Ik vond de eerste keer zo een portal sluiten in oblivion nog wel leuk.
    Maar gaat na een paar keer erg vervelen en was idd een beetje saai.

Hoop dat het verhaal van FO idd wat beter is dan die van oblivion.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Komt de game ineens 28 november uit nu? Volgens www.dimplus.nl wel.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    he jammer dat is zo close met Gears of War2.

Wil neide spellen kopen maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Same here en dan ook nog WoW: Lich King |:-

8. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kent dat probleem niet aan het einde van het jaar. Altijd druk met vette releases. Deze staat helaas niet op nummer 1 bij mij. Maar zal er later zeker wel komen. Lijkt me een hele mooie game ;)

9. Ashavan

Ashavan Guest

Ben blij dat ik een 13e maand krijg. Ga dan alle games kopen die ik wil :D

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol heb je alleen nog een vrije maand nodig om ze te kunnen spelen allemaal. :+
    Deze staat bij mij wel met stip op #1, ben fan van zowel Fallout als RPGs.
    De rest komt later wel. :) Zag trouwens ook dat COD5 dit jaar ook nog uitkomt. :eek:

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou leuk dat word dus veel bloed gaan doneren dit jaar 8)

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Het is nog koffiedik kijken natuurlijk, maar bij Falout 3 heb je in ieder geval geen demon gates die moeten worden gesloten. ;)

De oude Fallouts hadden een hook waarmee je op pad ging. In het eerste deel was de waterchip van de vault defect en jij moest een nieuwe zoeken. Maar gaandeweg maakte je steeds meer mee en werd dat hoofddoel steeds verder op je lijstje naar achteren geschoven. Natuurlijk red je uiteindelijk de vault, maar dat heeft wel wat meer ingehouden dan "even" een waterchip zoeken.

Ik vond dat altijd een mooie opzet, waardoor je toch bijna elke quest in de game ging doen. Of ze het ook zo doen in Fallout 3 weet ik niet, maar ik hoop ook dat het niet teveel op Oblivion gaat lijken. Want daar heb je gelijk in: het verhaal bij Oblivion was eigenlijk niet zo heel interessant en het sluiten van die gates was de eerste (paar) keer leuk, maar voelde daarna al snel als een verplichting. Die werelden waren nog eentoning ook.

Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik je gerust stellen, het is nu weer dezelfde opzet. In de nieuwe filmpjes zie je dat je hoofddoel het vinden van je vader is, maar ondertussen zul je weer genoeg worden afgeleid. :thumbs: Ik hoorde ook een Brahmin in een filmpje, maar zag hem/haar zo snel niet staan. _O_

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is de opzet van het spel (los van de setting => post-apocalyptische stad) ongeveer hetzelfde gebleven als Oblivion? Dus qua gameplay (al heb je dan andere wapens), grotten, interactie met NPC's enzo?

Dat zou wel echt fantastisch zijn. Glichtes en loading screens er uit en je hebt in potentie een goddelijk spel.

15. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is simpel vond je oblivion de shit en spreekt deze setting je een beetje aan, dan gaat dit een geweldig spel worden voor je.

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wat mij bij Oblivion al vrij snel deed afhaken(na 30 uur heb ik het spel in de kast gelegd) was het gebrek aan verhaal en doel. Je had niet echt een doel om door te levelen, en de quests waren vaak te eentonig en nutteloos.

Zou dat nu wat beter zijn? Dat je zeg maar echt een doel hebt bij elke quests zodat het interressant blijft?]

En ik heb wat screenshots beken, maar ik zie eigenlijk maar 1 omgeving in 1 kleurenschema. Wordt dit niet saai na een paar uurtjes?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zit net dat eerste gameplay filmpje van marketplacec te kijken en zie nu pas dat bordje wat vlak buiten de vault ligt "let us in motherf*ckers" :+ leuk dat t allemaal niet zo truttig hoeft als in oblivion

18. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schijnt wel beter gemaakt te zijn.
    Want het team dat verantwoordelijk was voor The dark Brotherhood quests in Oblivion doet nu alle quests in dit spel, en volgens velen waren dat toch de leukere quests.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woot dus we mogen het hele spel mensen vermoorden\o/

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Mag toch in ongeveer elk spel? O-) Overigens vond ik de losse quests soms het leukst in Oblivion, maar vond ze eigenlijk geen van allen vervelend om te doen. Komt ongetwijfeld met Fallout ook weer helemaal goed. :thumsup:

Laatst bewerkt: 7 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina