1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Denk het wel ja, Ze waren ook zonder bloed, lekker vuil.
    Ik heb de quest in het huis wel tig keer gedaan.

Ik voelde ook echt de pijn in de quest waar ik iedereen van de dark brotherhood moest afmaken en die waar lucius onderste boven aan het plafond hing.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb nog niet echt filmpjes gezien ofzo, al weet ik dat ik deze zeker zal bestellen. Gister zo'n gameplay filmpje gedownload van af Marketplace en zitten kijken, eerste wat me opviel was de gezichten van de mensen. Moest meteen aan Oblivion denken, je ziet duidelijk dat het gemaakt is door Bethesda.

Lijkt me een vette game! :cool:

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    DB had inderdaad de leukste quests, nou hopen dat dat in Fallout 3 goed komt:)

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dit team maakt ook meer en beter gebruik van scripted events, als voorbeeld zag je al dat je een stad met een atoombom mocht opblazen.

Over de omgeving kan ik kort zijn: dat zal er ongeveer zo blijven. Het is en blijft een post-apocalytische wereld, dus ik verwacht weinig groene loofbossen helaas.

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw wat me opviel aan die gozer van wie je de stad moest opblazen was dat het dezelfde acteur was als lucien lachance. Wel jammer. Want nu doet het me gelijk denken aan Oblivion en denk je toch weer. ohja kut, dit is een spel:p

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik de stad dus nooit opblazen, vind die dorpjes altijd leuker/spannender dan een grote krater. ;) Ik zal in Fallout 3 ook wel weer een O-) zijn. :+

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Maar het is wel mooi dat de optie er is voor opportunistische / evil characters. Je ziet al aan zo'n scenario dat de quests in dit spel veel verder gaan dan de quests van Oblivion.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zijn geen kinderachtige beslissingen :D hoop dat er meer van dat soort keuzes in het spel zitten die ECHT een verschil maken in de game . Zorgt er denk ik ook voor dat je het nog wel een tweede keer uitspeelt om te zien wat je gemist hebt,.. als heb marginale dingetjes zijn waar je tussen kiest zul je denk ik toch minder geneigd zijn dat te doen

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga in ieder geval eerst voor zwaar Evil. Met Fable heb ik altijd eerst goed gedaan en dat beviel me na de eerste keer niet meer. Ik wil nu wel eens weten of het in Fallout 3 net zo hard kan gaan met een evil personage als in Fable het geval was ten opzichte van een goed personage.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.....ik wil ook altijd full evil maar heb altijd wel iets waarvan ik denk, ach wat dat kan ook wel even goed...

11. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, gasten! Ik volg dit spel nog niet zo heel lang, ben eigenlijk sinds enkele dagen pas een beetje interesse gaan tonen hierin. Ik heb namelijk de oude Fallouts nooit gespeeld (alhoewel ik vaak getipt ben door een vriend). Maar ik moet zeggen dat alles wat ik tot nu toe zie er erg goed uitziet. Ik heb alleen een vraag, weet iemand of de wereld ook weer met je meelevelt, net zoals in Oblibion? Dat vond ik namelijk eigenlijk wel een minpuntje ten opzichte van Morrowind. Ik hoop dat het niet zo is in Fallout.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik dacht een tijd geleden daarover gelezen te hebben dat zoiets niet het geval is. De moeilijkheidsgraad zorgt in dit spel voor bepaalde barrieres waar je wel en niet kunt komen. In sommige gebieden ben je, vooral in het begin, puur fodder voor je vijanden (mutanten met miniguns en lasers!). Ik denk dat de Fallout wereld zelf ook voor een aantal problemen zal zorgen (radiation etc.) waar je, zeker in het begin, nog niet de middelen hebt om ermee om te kunnen gaan.

Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Niet helemaal correct maar in de buurt. Ze levelen niet met je mee inderdaad, maar wanneer je voor het eerst in een nieuw gebied komt wordt gekeken hoe sterk je bent. Daar worden je tegenstanders 'op aan gepast' en op dat niveau opgeslagen. Ze kunnen dus nog steeds een stuk sterker zijn. Dan is het 'de bedoeling' om, wanneer je de tegenstanders niet aan kunt, eerst een ander gebied te bezoeken en terug te komen wanneer je sterker bent geworden zodat je de vijanden nu wel aan kunt.

14. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mooi zijn, dat "meelevelen" van je tegenstanders vond ik naast de vele bugs het grootste minpunt van Oblivion.
    Maakte het vrij zinloos om zelf te levelen , en "rare loot" was ook niet echt rare, zodra je een bepaald level had verzoop je in de enchanted daedric/glass items.

Ik wacht nog even de reviews af, gezien mijn slechte ervaringen met de bugs in Oblivion, maar als het hier wat beter geregeld is word dit een must have voor mij.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mee levelen vond ik juist wel een pluspunt van Oblivion. Maakt het gewoon geloofwaardig als je bij elke gevecht zwaard tegen zwaard toch een beetje moet oppassen anders word het veels te makkelijk.

16. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, geloofwaardig... Het eerste wat ik deed in Oblivion, toen ik net uit de gevangenis kwam, nog nooit een stap in de wildernis gezet, en uberhaupt zelfs nog nooit een rat afgemaakt... En dan meteen champion van die arena worden. Beter dan alle andere gladiators bij elkaar.
    Geef mij dan toch maar het klassieke RPG systeem, waar ik daadwerkelijk sterker wordt dan m'n omgeving, naarmate ik meer level.

Anyway, voor mij is het in ieder geval goed nieuws. Ik moet zeggen dat het idee dat je tegenstanders zich aanpassen als je ze voor het eerst tegen komt goed aanhoort, en best orgineel is.
    Enige waar ik mijn vraagtekens bij zet is hoe dit dan werkt met de level cap, waarvan ik gehoord heb dat die erin zou zitten? Als ik een monster tegenkom dat hoger level dan mij is, en ik zit al op de level cap, zal ik hem dan nooit af kunnen maken?

Achja, het boeit ook allemaal niet zoveel, tot nu toe hoort het zich allemaal zeer veel belovend aan... Ik wacht af!

EDIT: Typo's.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus is het zeker dat F3 pas eind november komt? Persoonlijk maakt het mij weinig uit want in oktober komen al zoveel topgames. Het zou mij alleen maar beter uitkomen denk ik. Wel jammer voor de mensen die geen interesse in de andere games hebben en alleen F3...hoewel ik denk dat daar weinig van zijn :)

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game zou eerst eind oktober uitkomen toen is die verplaatst naar 28 november en nu is die weer verplaatst naar 31 oktober en dat is de officiƫle datum:

http://www.xboxonly.nl/nieuws/12289/Fallout_3_voorzien_van_officiele_releasedatum/

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Hij mag van mij wel naar 28 november eigenlijk! Eind oktober ga ik al Far Cry 2 en Fable II spelen.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Deze game, samen met Fable 2 en Gears 2 samen op de lijst t/m eind dit jaar. Toch weer een druk uiteinde dus. :)

Nog eff snel GTA IV en Halo 3 uitspelen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina