1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Na het zien van al die filmpjes op de marketplace nu helemaal overgehaald. Heb er echt zin in... alleen krijg ik em tegelijk met farcry 2 binnen en deze game moet je je gewoon een week lang opsluiten.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er dan wel een soort van boss ergens is die leuke drops heeft wat er voor zorgt dat je die dan kan afmaken, en dat het ene elite groep is met nog betere drops zodat he nog leuk blijft ben je hoogste level. Moet je daar dan nog wel wat voor moeite doen ;) Dat hoop ik dan tenminste

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Haha ja precies, GTA IV heb ik 2 weken geleden uitgespeeld in mijn vakantie.
    Daar ben ik heel blij mee, dan heb ik in elk geval iets uitgespeeld wanneer die lading aan topgames eraan komt. Nu bezig met Timeshift, Infinite Undiscovery, nog een keer GTA IV uitspelen, Viking, Naruto...ettc....het houd niet op ;)

4. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo weinig discussie over dit spel? Niemand kijkt hier naar uit ?

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Van alle spellen die nog uitkomen dit jaar, kijk ik het meeste uit naar Fallout :cool: Gaan wel weer wat uurtjes in zitten, maja wat moet je erover zeggen? Deze game gaat gewoon :cool: worden.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jep idd ;)

Ik kijk ook het meeste uit naar Fallout 3 :) Maar er is idd niet zoveel over te vertellen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kijk hier ook het meeste naar uit, gevolgd door Fable II en hopelijk ook Two Worlds twee. Fifa ga ik denk ik toch doen, alleen zitten dat weer schijtachievements tussen en lopen de spelers toch nog wat te traag. Maar goed, Fallout 3 gaat echt rocken. Ik hoop dat Bethesda ergens rond de release van deze game een nieuwe TES aankondigd. Dan is mijn gamejaar helemaal goed. Alleen hoop ik niet dat ie voor de PS4 en Xbox 720 uitkomt, kan ik ook een nieuwe console dokken. Dus gewoon nog even een deeltje 360 en PS3. ;):9

8. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop(te) ik ook van GTA5, Halo 4, Bioshock 2, Mass Effect 2, ...

Maar ik denk dat de opvolger over 2 jaar uitkomt dus veel zal niet in vervulling gaan.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die al aangekondigd 8) Damn kom hier te weinig....

En prequel voor Bioshock btw ;)

En mass effect krijgt ook nog een deeltje 3....

Deze game vind ik erg tof en ik wil hem ook graag maar goed moet zeggen fable2 heeft net iets meer voorrang :)

10. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn nog niet aangekondigd maar ik bedoelde het meer als in dat die games niet meer binnen 2 jaar zullen worden uitgebracht (zeker omdat ze nog niet eens zijn aangekondigd (By The way: Halo 4 komt trouwens nu wel zeker naar Xbox 720)) dus die games zullen zo goed als zeker niet op de xbox 360 uitkomen maar op zijn opvolger.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat trouwens met xbox720?? Dacht toch echt iets te horen gekregen over en xbox Phoenix! Maargoed hoe zit dat trouwens met armors/guns hiero? Zijn die nog te zien als je ze draagt of is het gewoon standaard gear etc?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    allemaal te zien, kleren wapens , equipment etc. je kunt al je slachtoffers leegplukken en hun kleren aantrekken etc.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat vind ik erg tof idd :)

In dat filmpje equipt ie toch zo'n motorhelm :9 Geweldig :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik weet precies welk filmpje je bedoelt :+ ziet er idd grappig uit en je kan redelijk bizarre combinaties maken met al die rare shit die de raiders aan hebben (en natuurlijk dankzij de enorme verzameling baarden en snorren waar je uit kan kiezen :D)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb je er erg veel interesse in? Dan zoek ik het eventjes op :)

EDIT: en maak je net zoals in Oblivion in het begin je eigen character aan?

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Beter bij sommige games zie je dat niet eens of kan het niet.....Zijn er ook melee wapens trouwens?

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jahaa :D

Een heleeee brute :) Zo'n een of andere ijzeren vuist waarmee je koppen en andere lichaamsdelen kan afslaan :D

Gore _O_

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nou en of,.. op de marketplace staan 5 vette filmpjes waaronder 1 waarin een soort pneumatische boksbeugel wordt gebruikt. Het leuke is dat je met melee wapens ook het VATS systeem kan gebruiken en je ziet hem dan ook in slowmo een paar raiders echt helemaal kapot beuken. Over the top gewelddadig maar wel grappig :) in datzelfde filmpje zie je hem ook een soort speargun gebruiken waarmee iemands hoofd van zn romp wordt gerukt en die vervolgens aan de muur blijft hangen

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja die bedoel ik :9

Ken je trouwens ook dat filmpje, dat ie zo sneakt, en dat hij dan iemand lockpickt en dan een granaat in zijn pocket plaatst, en dat dan die vent explodeert? :)

Geweldig :D

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ook maar besteld, wordt een topper :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina