1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt niet slecht :)

2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    *Dubbelpost :cool:

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ie pas in de herfst van 2008 komt. Anders hield ik dit jaar helemaal geen geld meer over :eek: :+

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Yay bijpassende muziek en bobbleheads. _O_
    Helaas geen voertuigen, waarin de bobbleheads toch eigenlijk thuis horen. ;)
    Hopelijk trouwens niet alleen huurlingen, maar ook gewoon nieuwe partymembers, zoals in deeltje 1. Wellicht ook weer een hond? ;)
    Ik haal het spel sowieso wel, ook zonder voorafgaande info. :+

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  4. Ashavan

Ashavan Guest

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nice, kijk echt uit naar deze game! Al die impressies die ik lees en screens die ik bekijk..

6. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder turn based geen fallout!
    Ik ben benieuwd wat Bethesda er van weet te maken.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Van wat ik gezien heb word het een vette game. Hopelijk alleen geen Turn Based.

8. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag bumpje, ik weet het, maar hier komt ie:

Ik denk dat er een grote kans is dat we snel gaan horen dat deze game een MS-exclusive wordt. Het lijkt uit de lucht gegrepen omdat er helemaal niet zulke geruchten bestaan of bestaan hebben, maar momenteel lijkt me de kans best groot.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En waarom denk je dat dan? :)

10. Appelkruimel

Leuk Bevonden:
    0
    Op basis van de strategie die Microsoft in het verleden heeft gebruikt om exclusives (timed) te regelen. Fallout 3 past in wat criteria (die ik als zo heb geconstateerd op basis van andere exclusives):

- De game heeft een E3 award gewonnen vorig jaar (deden andere exclusives hem voor: waaronder BioShock)
    - Xbox 360 is openlijk bevestigd als hoofdplatform
    - De uitgever is nog bereid om tot tijdelijke exclusiviteit over te gaan (Bethesda zelf voorlopig: een vroege cash injectie haalt risico weg)
    - De game belooft een diep verhaal, maar vooral innovatieve gameplay (bijna alle MS exclusives hebben een nadruk op het laatste, ookal zijn het maar beloftes)

Hopelijk zien we binnenkort of het theorietje klopt.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt deze theorie niet echt sterk met deze punten die je noemt, de 2e is wel goed.
    Maar ze hebben al zo vaak geroepen dat hij ook op de PC en PS3 uitkomt... en sony is ook niet gek, maar ik denk vooral dat bethesda zelf er geen heil in ziet om de game op maar 1 platform uit te brengen.

Maar goed, wie weet... we praten hier nou ook niet over halo 4 of gears of war 2... titels die MS maar al te graag exclusief wil houden natuurlijk, dus ik denk zelf dat de intresse niet hoog genoeg is om hier miljoenen voor neer te leggen.. ook al is het mischien een hele goede titel, het is nog geen AAA franchise waar iedere ziel met een computer op zit te wachten.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dit wordt natuurlijk nooit een volledige xclusive,.. bethesda zou wel gek zijn om zn pc-achterban zo te naaien. Maar een timed Games For Windows/ xbox 360 xclusive is wel een voor de hand liggende optie . (hoe lang duurde t ook alweer voordat tesIV op de ps3 kwam?)

13. Appelkruimel

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso timed exclusive en tegelijk op PC en 360. Daarnaast: games als Gears exclusief houden kost heel veel geld. Een beetje risico nemen en minder geld investeren in een game die AAA status kán krijgen kan netto gezien een veel slimmere zet zijn.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand wanneer fallout 3 uitkomt? deze game lijkt me echt lijp!

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja wanneer komt ie uit? ik ben erg benieuwd naar dit spel :D!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is nog geen concrete releasedate, maar in een trailer stond volgens mij Fall 2008 :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  18. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben wel benieuwd heb ze nooit gespeeld die andere games maar de trailer heeft me overtuigd.
    denk dat ik em wel haal

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    "beware: Child-eater" :p fallout is zon heerlijke wereld om nog s te bezoeken, kan niet wachten

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ben echt benieuwd, heb nog nooit een Fallout game aangeraakt. Wel Oblivion en die heb ik helemaal grijsgespeelt. 150 uur in totaal. Ik denk dat ik die binnenkort weer even ga spelen.. Ik hoop iig op een demo , of iets nieuws te horen op de GDC.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina