1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dit topic ook weer leven ingeblazen ;)

Is het lopen in 3e persoon trouwens verbeterd? Kan me trouwens niet voorstellen van niet want in Oblivion was dat echt niet om aan te zien, drama.... :confused:.

Heb trouwens nooit eerdere fallout games gespeeld... Geeft dat wat of niet? Maakt het ietsje uit?

/Mod geen reclame maken svp :) ~Kevf

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    mij maakt het persoonlijk niet uit dat je reclame maakt voor jouw eigen winkel, maar weet niet of dit tegen de XBW regels is?

3. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    ow...weet t eigenlijk niet... anders haal k t wel weg hoor...

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Graag. Reclame mag je overigens wel in je handtekening zetten :)

edit: kan het natuurlijk ook zelf weghalen 8)

5. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.... Zo ? :)

/Mod Prima zo. Volgende keer via pm, zo houden we het hier on-topic ;) ~Kevf

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    jaja, ik kan ook niet wachten op dit spel. Een spel van Bethesda is gagarandeerd een hit neem ik aan. En tja, oblivion, heel dat concept etc straalt fallout 3 helemaal fantastisch futuristisch uit.
    Wat ik een een e3 filmpje zag vond ik heel tof, dat je allerlei muziekbestandjes kan uploaden in je Pipboy, of in iedergeval, als je ergens in de wereld een liedje tegenkomt of zoiets. Van die geinige amerikaanse mars liedjes en die fantastische oldscool jaren vijftig. Het coole hiervan was dat je op elk moment in de game deze liedjes gewoon aan kan zetten als een mp3 speler, tja, dat brengt toch wel die fantastische sfeer, ironisch bijna, een hele kapotte wereld, en dan op de achtergrond zo'n deuntje.
    Vergeleken met Oblivion is dit veel leuker, omdat ik in oblivion op een gegeven moment alle muziekjes in het spel wel zat was. In ieder geval ben iik van plan alleen fallout 3 voor de winter te kopen, genoeg te doen in dat spel:D, en voldoet eigenlijk aan alle foute gore gameplay die ik ooit al heb willen spelen

7. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me (gelukkig) nog niet veel in het spel verdiept, dus kan alleen maar des te leuker uitpakken ! Veel mensen gaan voor Fable 2, maar die komt voor mij ZEKER pas op de 2e plaats qua RPG....

Vroeg me alleen nog steeds af of het LOPEN in derde persoon flink verbeterd is... iemand?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van wat ik zo gezien ziet het er wel beter uit dan Oblivion, maar persoonlijk moet je vind ik dit spel in first person spelen.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Weetniet first person ben persoonlijk bij RPG third gewendt omdat ik anders een shooter gevoel krijg en dat wil ik juist niet hier! Zeker niet aangezien ik de optie krijg om te kiezen hoe ik het wil aanpakken etc. En helaas staat deze game wel op 2 voor mij. Ben een die-hard rpg fan en heb er ook echt heel veel (misschien te veel) Gespeelt en ben ook amper echt onder de indruk van een game of die mij aan spreekt en moet zeggen dat ik toch wel het gevoel ga krijgen dat deze game toch wel een speciaal plekje gaat krijgen! Puur ook omdat de setting etc mij wel aanspreekt!

10. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
  11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net gepreordered bij Gamehubs. :) Samen met 2100 puntjes, zodat ik daarvoor nog even Shivering Isles kan uitspelen. :thumbs:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even een keer weer spelen.

http://www.gametap.com/play/gameDetails/000587850

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    *Download

aangezien ik het nog nooit heb gespeeld :eek:

edit: pfff wat een gezeik weer om de game ff normaal te downloaden, maargoed..

Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff 't lukt mij geneens om te downloaden. Dan staat hij in het lijstje, maar ik krijg hem niet aan het downloaden. :x

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb hem nou gedownload, maar je moet dus via dat programma spelen. Alles lukt wel opzich, maar als ik dan in het menu van de game ben reageert de game nergens op (muis/toetsenbord).. Nouja, dan niet

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Even proberen, aangezien mijn cd van Fallout niet werkt onder Windows XP. :mad:

Update: werkte prima! Had er alweer 10 geweldige uurtjes in zitten, maar het blijft een pc spel he...kan save niet meer laden. |:-

En dan ligt Live er ook nog eens uit. :emo:

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  17. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    VRAAG; Ik heb deze game bij Gamehubs besteld, in de pagina staat echter wel dat het een UNTC(US) (estimation) versie is. Verandert gamehubs dit als ze een spel naar europa shippen?

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Staat er geloof ik wel meer op maar dan is ie regiovrij ofzo

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klopt, gamehubs verkoopt over het algemeen NTSC games (zowel uit azie en amerika) maar biedt alleen games aan die regiovrij zijn, dus speelbaar op jouw PAL xbox.

een enkele keer komt het voor dat na release blijkt dat een game niet regiovrij is , dan krijg je gewoon je geld terug of kun je een nieuwe game uitzoeken

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb je ook Vista?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina