1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De release date bij gamehubs staat op 8 october maar overal waar ik kijk staat deze op een paar weken later!
    Weet iemand hoe betrouwbaar de release dates zijn ?

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wisselen nogal eens, ik zou gewoon kijken op de officiele website. Volgens mij is het 31 oct, werd ook gezegd in het filmpje op Live als ik me niet vergis (met die 5 delen).

3. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het maar had mezelf blij gemaakt met de gedachte dat er in een andere regio wellicht iets eerder gereleased werd of iets dergelijks.
    Het zou natuurlijk wel super zijn als ik volgende week al aan de gang kan met deze top game in wording !!!
    Anyway ik heb hem zoiezo al gepreorderd bij gamehubs samen met farcry 2 (die ook op 8 oct. staat overigens)dus het wordt een drukke tijd...

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar zie jij 8 oktober staan? Er staat alleen October, 2008.

5. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow crap... ik dacht oct 08 is 8 oktober maar het is natuurlijk oktober 2008 ... Schaam !!!

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, kwestie van lezen wat je wilt lezen. ;) Ik ga maar gewoon uit van 31 oct. Is slechts 10 jaar na deel 2, kan die maand extra er ook wel bij. :+

7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus 10 jaar? Damn, ik word oud. :'-(

8. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    'k Heb em ook besteld bij gamehubs, €32,99 is geen geld en geen verzendkosten.. Het is te hopen dat het pakket niet weer bij de douane beland (zoals m'n bestelling bij play-asia). Zou wel heel zuur zijn als ik weer 5 weken moet wachten.

9. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is fall out een rpg

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja, het is een rpg die je in 1st person of in 3rd person kan spelen en waarin je kan kiezen tussen realtime combat (zoals in een schietspel als halo of call of duty) en turn based combat (zoals bijv in final fantasy of Mass Effect)

Fallout 3 is van dezelfde makers als Oblivion en daar lijkt hij ook best wel op, alleen is de setting heel anders ( post-nuclear amerika in plaats van fantasy) en heb je nu de optie voor turn-based vechten

11. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en wat voor een rpg !
    Ik loop natuurlijk (weer eens) op de feiten vooruit maar oblivion was al grandioos terwijl de stijl me nou niet eens ze heel erg aansprak,dus al zou het oblivion zijn in een "hedendaags" jasje dan ben ik al om.

De sfeer die in de trailertjes hangt (vooral diegene met de vanzelf aanspringende radio op live geloof ik) spreekt boekdelen !

Ik kan niet wachten ,maar dat was in het voorgaande berichtje ook al duidelijk :+

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eerste review

93%
    "Thus, the fear that Fallout 3 could be a post-apocalyptic Oblivion is totally gone. A few hours with the game will be enough for Fallout veterans to get their habits back and be able to walk with confidence through the game. New players will not feel totally lost either because references to the previous games are rather scarce and discrete. If most changes brought to the series are technical, the spirit is still there, sort of. Indeed, it’s a shame that this episode is so serious. It has lost, it seems, a good deal of the humour and even irony that was part of the series. Cinematographic references or completely twisted conversations with NPCs are gone. Aside from this, Fallout 3 is an excellent RPG and a good Fallout. The score is rather different but the music stays the same."

http://fallout3.wordpress.com/

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nou, klinkt veelbelovend! Jammer van dat stukje humor / ironie... dat herken ik wel uit de oude Fallouts (ook verwijzigingen naar de hedendaagse maatschappij), dus dat zal ik zeker wel missen.

14. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de trailertjes zie je wel het een en ander aan grappige dingen ,misschien valt het nog mee :):

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had eigenlijk totaal geen humor in deze game verwacht eigenlijk ook, maar ik heb dan ook niet de vorige delen gespeeld.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tja, hoe leg je dat uit. Je moet de humor in de oude delen niet als slapstick humor zien, maar vooral grappige (en ironische) verwijzingen naar onze huidige maatschappij. En dan vooral de Amerikaanse maatschappij met de mens als massa consumeerder. Aan de andere kant zie je dat nog steeds terug in trailers als onderstaande:

America's happy little family.

"Not an actual atomic blast." :cool:

Vooral ook dat geweld achteraf (met die muziek)... hehe.

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon een beetje GTA achtige humor. L)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, nice hoor. Ik koop deze game echt gelijk wanneer ie uitkomt, en dan net als Oblivion waarschijnlijk gewoon de eerste nacht doorspelen en puur die wereld verkennen :p

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Als je bedoelt dat GTA ook de Westerse (lees: Amerikaanse) samenleving op de hak neemt... ja inderdaad. :)

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het is humor wat bij de meeste gewoon niet de eerste keer helemaal door zal dringen en dus ook bij sommige (waaronder moi dus want bij de vorige delen snapte ik ook veel niet) niet echt heel grappig worden gevonden! maar toch speel je het een paar keer vaker en je leest wat meer kranten kom je een heel eind :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina