1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zal wel goedkomen.
    Hoewel de random loze humor uit de eerdere delen wellicht mist.
    Zo had je in Fallout 1 een gecrashte schotel met 2 dode aliens en een foto van Elvis Presley, lijken met loze tekst als je met je cursor erover ging (zoals you see: loser bij The Glow), Leguana on a stick wat iets anders was, boekjes zoals Catpaw etc.
    De Brahims zijn iig weer aanwezig. :thumbs:

Wel vroeg voor een review al trouwens, duurt nog bijna een maand.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje. Ik volg de games pas sinds kort en heb wat info opgepikt maar mijn vraag is. Hoe groot is de game bijvoorbeeld vergeleken bij oblivion en waaruit bestaat de wereld. Want is alles zo kapot of zijn er echt nog grote straten waar halve wolkenkrabbers staan? (denk het niet want dan zou je daar ook in moeten kunnen)

3. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    hij is vet !! wauw

/Mod Mag je uitleggen hoe je aan het spel komt~Kevf

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zin in die game

5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het spel inmiddels ook gespeeld, volgens een manier die hier niet besproken kan worden, en het is Bethesda opnieuw gelukt hoor _O_

/Mod Dan moet je het ook niet bespreken. ;) Op patsen met illegale nog-uit-te-komen games staat een ban tot de releasedate - the Matrix

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos om het zo te spelen. =(
    @Sith Vegeta, gewoon zoeken op internet (Gamefaqs, Gamespot), vind je genoeg info en filmpjes. :thumbs:

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Oke. Heb aardig wat filmpjes gezien met beelden maar niet echt veel van het gebied Washington zelf. Vooral het gebied eromheen volgens mij.

Hoe groot is de game nu eigenlijk vergeleken bij oblivion?

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is kleiner als Oblivion, alleen kan je hier niet fast travelen :9

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er eigenlijk ook iets van vervoer in?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

volgens mij kun je prima fast-travelen als je de locatie al eens bezocht hebt (net als in Oblivion) , weet vrij zeker dat ik dat recent in een preview heb gelezen (volgens mij op Rock,Paper, Shotgun).

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Spijtig dat ie nu al is uitgelekt .. duurt nog 3 weken voordat ie er is :confused: vind t best wel lame voor bethesda

12. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die de uitgelekte versie speelt (foei dat mag niet :9) kun je even een korte impressie geven?

13. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd weer vreemd hoe je een paar gig "lekt".
    Er moet dan toch iemand van bethesda op de "copy" knop hebben gedrukt lijkt me ?

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb super zin in de game, ben nu het eerste deel aant spelen :D

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Is ongeveer even groot hoor, is alleen wat meer te beleven. http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_3

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan toch ook een reviewer zijn die de review copy op Internet heeft geplaatst ofzo?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet nog steeds niets of dit iets voor me is. Ik bedoel, het lijkt me leuk om rond te lopen in zo'n verwoeste wereld maar het enigste waar ik nog aan twijfel zijn al die monsters, ben iemand die ongelofelijk snel schrikt.

Bij Oblivion zag je me ook bijna nooit in grotten want stel dat er weer een beest achter me stond me aan te vallen dan scheet ik weer in mijn broek van de schrik, tevens was ik iemand die die Oblivion gates liever niet tegen kwam.

Heb wat filmpjes gekeken en het lijkt me wel leuk, maar zullen er veel donkere plekken zijn, want daar ga ik liever niet heen. Ik heb totaal geen problemen met enge monsters of bloed/lijken, ik schrik alleen zoveel van beesten die opeens me aanvallen als ik rustig ergens mee bezig ben. Kijk als ik ergens buiten ben in de game en ik heb genoeg licht dan knal ik ze meteen af, maar als ik ergens in een klein gebouwtje zit met weinig licht en veel vijanden die me laten schrikken, dan zie je me daar totaal niet. :+

18. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan ook natuurlijk, bedoel eigenlijk dat ik niet zo goed begrijp waarom iemand de moeite doet om dit gratis op internet te knallen.
    Waarschijnlijk is dit spel (bijvoorbeeld) al ergens op een nieuwsgroep te downloaden zonder dat iemand er ook maar een cent aan verdiend.
    Dit komt toch uit en dan heb je als "reviewer" toch ook wel een probleem lijkt me ?
    Anyway jammer dat dit gebeurt en dat heel veel mensen toch weer "voor een kwartje op de eerste rang zitten" !

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha, dat heb ik in Oblivion precies hetzelfde

20. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geinig heb precies hetzelfde hier. Daarom had ik altijd de beste lightning spell :)::) Ik ga Fallout 3 wel kopen en zie of of ik me broek vol schijt;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina