1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem nu een paar uur gespeeld. Wat is deze game episch goed!. Ben echt super blij met deze titel

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik dus ook niet... ik begin nu heftig te twijfelen.

Zal ik de bestelling zelf maar terugdraaien?

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de laadtijden? Even lang als bij Fable 2 of Oblivion?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    stom van je :+

It's a shame, in light of these impressive design elements, that the PlayStation 3 version is shockingly inferior to the others from a technical perspective. Although the Xbox 360 and PC versions display the occasional visual oddity and bland texture, these nitpicks are easy to overlook. Sadly, the jagged edges, washed-out lighting, and slightly diminished draw distance of the PS3 release aren't so easy to dismiss. We also experienced a number of visual bugs on the PS3. Character faces disappeared several times, leaving only eyeballs and hair; limbs on robots went missing; some character models had an odd outline around them as if they were cel-shaded; and the day-to-night transition may cause odd streaks on the screen as you move the camera around. This version doesn't even offer trophies, whereas the Xbox 360 and PC versions offer Xbox Live/Windows Live achievements.

uit de review van gamespot

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Wow, met dit soort gloeiende reviews (thanks Eurogamer voor de 10 en de geweldige review) hoef ik ook al niet te twijfelen dat deze game in een verdomhoekje raakt... twijfelt iemand eigenlijk nog?

Jammer wel van de PS3 versie. Het schijnt lang niet zo goed op die console te draaien. De PS3 kan het goed aan, dus erg jammer voor de fans met deze console.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    blijft blijkbaar lastig als het lead platform PC/360 is. Snap ook niet zo goed dat Sony hiervoor kiest,.. ik zou zeggen geef ze nog wat tijd om een optimale ps3 versie te maken maar blijkbaar is het belangrijker om op dezelfde dag in de winkel te liggen.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Waar staat dat van de PS3 versie?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    o.a in de gamespot review

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Official Playstation magazine ;)

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Game gister bij bol.com besteld, en hij is vandaag verzonden*)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor dit is echt een single player game. of er moet een Multiplayer in zitten waar ik niks van af weet 8)

12. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja.. :+ Heb het meer gedaan zodat ik weer eens op mijn PS3 kan spelen. De laaste keer was met de release van GTA4:x

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar is LBP toch voor gemaakt? :D

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die ik persoonlijk ook mooier vond op de 360.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik bedoel Little Big Planet :+

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ooh wat zuur zeg dat gamehubs hm niet regiovrij hebt, was te verwachten, maar toch, ze zeiden het me via de mail van wel.. Krijg je het teruggestord op je paypal?
    ik heb iig ook geen mail over gehad.

Over fallout 3, was al dagen met dat speel in de weer, steeds weer kijken voor filmpje etc, vanochtend super veel reviews op metacritic. mooi man, dat dit spel zo super is.
    Ben nog benieuwd, de verwachtingen liggen dit keer lager dan oblivion, want die had ik al grijs gespeeld, maar kan niet wachten om spel gewoon zelf te spelen.
    Weten jullie nog een goede winkel om hem voor niet al te duur te kunnen kopen? hoe duur is ie bijv. nu bij mediamarkt?

17. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht dat fall out een rpg is heb een filmpje gezien en dat was grof schietgeweld wel vet hoor daar niet van

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hij ligt in grote getallen bij mediamarkt eindhoven 55,- preorder kitje ligt er ook voor 10,-

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook een RPG. Meer dan dat zelfs! En dat schiet geweld komt waarschijnlijk omdat het toch wel gericht is op wapens/guns/mini nuke's etc.

Je kunt ook kiezen voor melee of een robot de boel voor je laten ontruimen. Dat is dan jouw keuze! Maar spel is zeker wel een rpg.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik dacht dat deze game niet de moeite waard was. Maar lees de laatste tijd goeie berichten, heb een paar mooie trailers gezien. En denk dat dit een mustbuy is voor mij!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina