1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk level 14, maar dat levelen ging ook heel snel, nu ook alweer level 19.

    Welk vrouwtje bedoel je?
     
  2. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die deze game echt DIK overrated vind? Ik heb de game tot aan de radio station gespeeld en daarna heb ik hem meteen weer uitgezet. Oblivion heb ik 1000/1250 G gehaald, en ik vind het totaal niet te vergelijken met Fallout 3.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom niet? Ik ben zelf een groot fan van de oude Fallout games en daarnaast een enorme Elder scrolls fan (1250/1250 :D ) en ik vind het echt een geweldige combi, de stijl past bij de oude games, de speelbaarheid en variatie zijn verbeterd t.o.v Oblivion,.. ik kan los van de wat houterige animaties en niet altijd even fantastische dialogen echt bijna geen dingen bedenken die ik niet goed vind aan Fallout 3,..

    wat valt je zo tegen dan? of had je het anders verwacht?
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan oblivion ook niet vergelijken eigenlijk. Als de hele setting je niet aanspreekt houd het op.

    Mij sprak Oblivion totaal niet aan, maar Fallout is voor mij de game van dit jaar, gewoon ook omdat de hele setting mij aanspreekt en het verder een super goed spel is.
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou alleen die bobbleheads in de game verzamelen als je de limited edition heb? Had wel zoiets gehoord. Ik kan namelijk die bobbleheads verzamelaar en heb zo'n stand ervoor in mijn moneypenny suite. En ja ik heb de LE
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Nee.

    Maakt niet uit welke versie je hebt.. anders zou je ook niet die achievements kunnen halen. Iedereen kan ze vinden.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Is het ook zo dat sommige bobbleheads voor eeuwig kunnen verdwijnen tijdens het spelen?
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Haha, vind bij toeval DogMeat, laat em voor de gein naar een wapen zoeken en het beest komt terug met een Assault rifle :D
     
  9. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een klein vraagje over de quest "Scientific Pursuits". Voor de zekerheid plaats ik hem ff tussen spoiler tags maar eigenlijk verklap je er zo goed als niets mee.

    Anyway:
    Ik moet dus naar Rivet City en dat is die hele grote hovercraft. Maar hoe kom je daar op? Ik heb nu heel dat geval rond gezwommen maar heb geen enkele weg gezien. In het midden is die door de midden gebroken en ik denk dat ik er daar ergens in moet kunnen. Maar ik zoek nu al een aardig tijdje maar kan geen enkele ingang vinden. Iemand een idee? Ik hoef dus alleen te weten hoe je Rivet City inkomt. Wat je er moet doen etc hoef ik dus allemaal niet te weten:)

    Oh lol:
    Je moest gewoon op een intercom drukken. Ik heel dat klote geval rond gezwommen:p

    Laat maar zitten dus. Echt zo stom dat de oplossing zo simpel is.

    Het is iig een erg vette game. Zit nu op 12 uurtjes en heb me nog geen moment verveelt.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Hovercraft :confused:

    Je bedoelt zeker vliegdekschip? Gewoon dat torentje in klimmen die je map aangeeft, gewoon de pijl volgen. Dan door de intercom roepen en dan kom er een brug neer. Klaar.

    Als je gewoon de missie aanzet, geeft ie precies aan waar je moet zijn, gewoon de pijl volgen op je scherm, dan kan je het niet missen.
     
  11. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Vliegdekschip dan. Ik had dat pijltje gevolgd maar die stond steeds midden op dat vliegdekschip, erg apart, misschien heb ik zelf ook wel verkeerd gekeken dan kan ook best. Maarja ik heb het nu gevonden.
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Yaay, shady hat :)

    [​IMG]
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Ik heb zo'n gay Engelse rechter pruik op met een motorbril :+

    Ach ja, het helpt je speech skill :D
     
  14. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu 3 dagen en heb toch wel even 1 dag nodig gehad om alles door te hebben. maar nu is me vraag waar kan ik dogmeat vinden en me leveling gaat best langzaam.
     
  15. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb redelijk vaak vastlopers, hebben meer mensen hier last van of gaat mijn boxje binnenkort weer op rood?
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Bestel de rouwkaartjes maar vast.

    Geen vastlopers hier iedergeval.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen vastlopers, maar soms loopt het spel even wat stoterig.
    Dogmeat vind je in de Scrapyard, ten zuiden van Minefield.
    Heb gisteren geinvesteerd in die caravans en ze waren al goed op de hoogte dat 1 ervan dood was gegaan, dat is wel mooi, dat je de gevolgen ook echt merkt.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    !spoiler alert :D nu zit er niets anders op dan dat ik zo even ga kijken of ik dogmeat kan vinden :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    1 keer een vastloper hier gehad
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook al gepost 2 paginas terug.. best wel veel vastlopers al gehad, soms blijft dat klokje maar laden als ik ergens in ga, soms bevriest de bende gewoon en kan ik niks meer doen... dus inderdaad, veel vastlopers bij mij ook... elite xbox, net nieuw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina