1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net te denken dat het wellicht de cache is, misschien vanavond maar eens legen en kijken of dat scheelt.

2. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een vastloper gehad. En game niet meer dan normaal, maar misschien wel wat langer achter elkaar, misschien heeft dat ermee te maken. (In totaal nu 9-11 uur erop zitten)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat de cache schoon houden wel een goeie is idd, Oblivion had daar ook altijd veel baat bij. Ik heb tot nu toe 1 vastloper gehad, bij het activeren van VATS.. verder nog geen problemen

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Had totaal niet op deze game gelet maar toen ik hoorde dat ie van Bethesda afkomstig was raakte ik toch geinteresseerd. Dus net de review van IGN gelezen en het klinkt echt als een fantastische game. :) Goed verhaal, goeie dialogen, goeie sfeer.. het zijn allemaal dingen die ik belangrijk vind. Ik ga hem dan ook halen, denk ik.

5. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft goty, ondanks het feit dat GOW2 en POP en COD% nog moeten verschijnen.

6. Tim90

Tim90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is minefield? op de kaart

7. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een Vlieg modus willenv oor deze game zeg, lijkt me super vet als je een soort van pedaal trap helikoptertje kan bouwen met DLC update ofzo :p en dna eindelijk eens die enorme wereld helemaal goed kan zien!!! :D /me droomt verder

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij mij even een screenshot geeft van de kaart wijs ik het wel even aan.:) Heb net al even gegoogled namelijk maar kan geen map vinden van fallout 3.

Over het vastloper verhaal:1 vastloper gehad in ongeveer 40 uurspeeltijd. Die ene vastloper gebeurde toen ik het VATS systeem activeerde en had er die dag ook een aardig lange gamesessie van ongeveer 5-7 uur opzitten.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  9. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben deze map nog wel tegen gekomen het klopt wel een beetje weet alleen niet zeker of daar wel de minefield is maar dat kan denk ik wel een ander hier op het forum zeggen :D

http://fallout3.files.wordpress.com/2008/07/map1.jpg

ben nu ook al een tijdje bezig met de game. Maar heeft ieman een tip voor sneller AP aangezien ik niet een accid wil worden aan die X-dingetjes ;) ?

Ben nu nog steeds good heb nog niks gejat ga eerst voor de good achievements dan pas voor de slechte aangezien die me veel makkelijker lijken :D

10. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Minefield:

11. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lolz ik was eerder :):

Maar iemand een tip hoe je sneller AP krijgt of moet ik dat via lvl's doen ?

12. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem aangepast. Zo kan ik het ook. :b:

Voor action points moet je een hoge agility hebben.

Edit: wacht eens even, dat is precies dezelfde link:mad:

13. Tim90

Tim90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aiight ik zie het al thnx gasten:)

14. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit heeft mijn exemplaar vandaag opgestuurd, dus morgen gamen!! :D. Trouwens nog een vraagje, kan je nou fast travelen of niet? :9

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met de Superhuman Gambit missie en heb een vraagje:

Heb die Antagonizer chick al omgepraat en wou daarna naar the Mechanist, maar er is een deur in die robotfabriek waar ik in moet, maar die vraagt een lockpick skill van 75. Is daar een sleutel voor? Heb alles al afgezocht, maar kan niets vinden. Hoop namelijk ook zijn outfit te krijgen als ik hem om kan praten (of afmaak). :)

Fasttravelen kan, zou wel heel kut zijn anders. ;)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja, zolang je die plek al hebt ontdekt

17. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik het weet niet.
    Ik ben m'n beloning gaan halen, en toen later m'n skill hoog genoeg was ben ik terug gegaan. Maar als je je beloning haalt dan is hij er niet meer.

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, daar was ik al bang voor (had al mijn beloning gehaald, maar dat zorgde niet dat hij eruit kwam). Doe ik het later wel.
    Ik vind het alleen jammer dat er maar zo weinig echte dorpjes zijn (een aantal zijn echt heel klein en je kunt er haast niets soms).

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vanmorgen ook weer even lekker gespeeld, helaas al Maximum level gehaald, dus kan niks meer omhoog. Laatste missies gingen super snel omdat ik eergister al die hele sites helemaal uitgemoord had, dus toen de missie daar plaatsvond was er niemand meer en kon ik zo doorlopen :+ Ging lekker snel.

Nu op de helft van de achievements ook.

Weet iemand of je altijd alle 20 bobble heads kan vinden? Of dat sommigen verdwijnen bij bepaalde acties als je ergens 1 hebt gemist?

Wil ze alle 20 binnenkort opzoeken, maar als er ergens 1 niet meer is door een bepaalde actie dan kan je ze dus niet alle 20 vinden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heeft iemand al de Prima Fallout 3 guide?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina