1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik die schematic van dat wapen die die pinnen schiet kan vinden? Je ziet die ook in het Super-Duper Markt filmpje. Lijkt me een vet ding. En weet iemand waar ik cherry bombs kan krijgen voor mn Bottlecap mine??? Die dingen knallen heftig!
     
  2. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kheb net toevallig de hoofdstad van de slavers gevonden :D
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kan ik precies m'n 360 re cache? ofzo? bij oblivion deed ik dat altijd via A drukken bij het beginnen van het spel. Fallout 3 is nu al te vaak vastgelopen:mad:.
    Trouwens, ik was net in een cave achtig iets, heel spannend enzo, komt er opeens zo'n mega schorpioen, maar jeetje, ik vind die beesten echt eng, dus telkens schrok ik me kapot. Uiteindelijk maar een paar dingen gevonden in die cave, en een hek met allemaal spullen er achter, maar ik had geen sleutel. Is er altijd een sleutel te vinden voor de desbetr. deur?

    en vraagje, ik heb niet zoveel stimpacks, wat is een goede manier om handig in leven te blijven?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hoe je cache op te schonen vind je hier

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210


    geen idee of altjd overal ergens een sleutel voor is,.. ik denk haast van niet , en waar zat die grot met Giant Radscorpions precies? :D

    beste manier om in leven te blijven is niet veel geraakt te worden :+ veel vats gebruiken en alleen je stimpaks inzetten als je echt een limb kwijt bent. Voor de rest veel voedsel mee sjouwen ook al healt het maar een beetje en vaak slapen/saven
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind iedereen het spel zo moeilijk dan? Ik moest het hierboven genoemde alleen doen in de eerste 2-3 uur van het spel, daarna had ik genoeg stimpaks/water/food om het makkelijk te kunnen overleven, na 35 uur speeltijd heb ik zelfs iets van 35 stimpaks, zonder er veel te kopen.:confused: (Ik speel op Hard trouwens)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja ik ook, maar ik ben ook een typische hoarder die alles bewaart en desnoods 5 minuten omloopt om te kunnen gaan slapen om zo geen stimpack te hoeven gebruiken :+
     
  7. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje
    weet iemand hoe je dat schip in komt ben namelijk al een kleine 2uur aan het rond lopen en aan het vragen maar ik kom er niet in ?
    PM me maar ff anders want ik vind het leuk als iemand het niet wil weten ;)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gewoon naar boven lopen bij een soort metaal ding en daar is dan een speaker waarin je moet praten. En dan kan je naar rivet city
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook hoor, ik gebruik mijn stimpacks ook alleen als al mijn "ice-cold nuke colas" op zijn en al mijn eten enz. Ik vind het ook leuk om mijn inventory te managen, kijken welk dingen ik het beste kan houden en welke ik het beste kan droppen etc.:)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat niks droppen ik verkoop het dan.Ik kom meestal wel stimpacks te kort
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :eek: Ben je beetje gek ofzo?

    Gewoon de duurste shit meenemen, en verkopen. Ben nu helemaal maxed out en hoef eigenlijk nooit meer wat te kopen, dus heb altijd wel rond de 90 stimpacks op zak O-) Slapen doe ik alleen nog als ik wil dat het dag wordt :D
     
  12. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus stupid me |:- Maar bedankt !
    Ben nu wel weer ff verder in de game :D
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe heb ik nu ook. Bewaar van vrijwel alle wapens en veel armor en kleding 1 versie (met full condition) in mijn huisje. Alle onderdelen voor wapens gooi ik daar ook in een kluis, kan ik op een gegeven moment alles tegelijk maken, zonder te hoeven zoeken. :thumbs: Ben nu ook een berg met pre-war money aan het maken, vind ik wel wijs. :+
    Heb overal belachelijk veel ammo voor, kan ik hele wasteland mee uitroeien. Heb ook al ruim 3000 caps, maar zijn niet echt meer dingen die ik nog moet kopen (heb alles voor mn huisje al, is er wellicht een tweede huis te krijgen ergens?).

    Heb ook weer een Vault ontdekt, nummer 92 (heb nr 106 ook al gevonden). Weinig te beleven en helaas geen outfit te vinden (spaar alles 8)). Daar vlakbij is trouwens nog een stadje (leeg) met allemaal Deathclaws, als iemand nog een uitdaging zoekt.
     
  14. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik cherry bombs kan kopen/vinden?
     
  15. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    nou als ik het zo lees ben ik vast de enige die de game niet leuk vind te moeilijk voor me en ik snap het ook niet sorry voor deze post
     
  16. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    kep er volgens mij een paar gezien in river city.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal, vind je net als andere spullen. :)

    Volgens mij ook ja. ;) Maar in het begin is het wel overweldigend, maar na een tiental uren ben je al beter/beter uitgerust.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is het trouwens niet eens tijd voor deeltje 2? :+
     
  19. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik die schematic van die gun die die railway pins schiet ergens kopen of vind je die? Lijkt me een vet ding om te maken en hebben:)
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan volgens mij beide. Maar ik kreeg em zelf voor het completen van een missie.

    Voor de missie in Rivet City om de Decleration of Independence op te halen, kreeg ik de schematics erbij toen ik wat door vroeg aan die oude knar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina