Ja denk het ook man. Geni-fucking-aal gewoon. Zo doe je dat, aankondigen en hetzelfde jaar nog releasen. Respect gewoon. Wat een gave gebieden in die concept artwork ook zeg. We gaan een boel sfeervolle stadjes/dorpjes etc meemaken. Game ziet er meer als voldoende uit. Ik denk dat ik deze nu ook veel meer in third person ga spelen, want het ziet er qua animaties echt beter uit dan vorige BGS games. Hoe tof die weapon EN armor customisation, of je eigen stekkie bouwen. Shiiiiiieeet boy.
Dat kan inderdaad, want alles kan in de game industrie. Maar iets zegt me dat dit gewoon gaat gebeuren. Bethesda lijkt er behoorlijk zeker van en zoals ze zelf ook zeiden dat de fans een hele lange tijd geen nieuws kregen en de fans ook niet te lang meer willen laten wachten. Maar idd, zoals met zoveel in het leven, eerst zien dan geloven.
10 november, nice! Graphics waren prima. Crafting zag er ook leuk uit. Pip Boy Edition... wel gaaf op zich.
Ziet er wel oke uit. Gameplay is gelukkig wel nog hetzelfde en lijkt een shitload aan content in te zitten, Ben alleen verder niet echt hyped. Zullen het zien hoe de game het gaat doen en haal hem misschien wel eens een keer. Verder al teveel dingen die ik eind van het jaar haal.
Nope ben ook niet hyped door de trailer. Heb nooit Fallout gespeeld, maar had deze wel een kans willen geven. Echter de trailer maakt me totaal niet warm. Misschien dat het verhaal super vet is, maar dat haal ik niet uit de beelden. De gameplay zelf vond ik ook niet echt een wow-factor hebben. Misschien krijgen we nog een trialert
http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-15-fallout-4-gameplay-lots-of-it Ik heb alleen nog dat laatste filmpje gezien met je eigen stad bouwen. Ontzettend gaaf gedaan!
In laatste trailer: @ 1:00 vet hoe hij power armor instapt. @ 0:26 veel betere melee combat zo te zien. fucking finally.
Ja jongen, je zal eraan moeten gaan geloven. Of gewoon de november games negeren en all out met Fallout.
Moet alles nog zien omdat ik toch te moe werd gisteren, maar had net wat gezien op youtube en damn ziet er echt super super super vet uit. Echt dat praten en lopen is veel beter, VATS is nu veel beter en alles beweegt nog tijdens VATS. Niet zoals Fallout 3 en New Vegas dat alles helemaal stil werd gezet. Alleen hoorde wel meteen een bekende stem uit Fallout 3. Die vent die aan de deur kwam sprak ook de stem in van onder andere die gast waar je die pijpen moest repareren in Megaton. Dus hoop wel dat er iets meer voice actors zijn