Ohja Tomb Raider! te veel games te weinig tijd, mijn backlog wordt eindeloos. Star Trek Battlefront met Picard? Cod mehhhh
Settlements bouwen! Power armor en wapens volledig customizen, fk yeah! Echt wel hyped nu voor deze game, ziet er zo vet uit. Heel tof sfeertje. Grafisch ziet het er ook een stuk strakker uit dan bij de reveal trailer. Waar ik me het meest aan stoorde, character models en animaties, lijkt nu al zoveel beter in deze video's. Hopen dat deze niet wordt uitgesteld! Wordt dan echt een heel mooi gamejaar met Witcher 3, Halo 5 en Fallout 4.
Oh shit, je kon inderdaad meer dan alleen een hideout bouwen he? Maar niet een volledige stad toch? Ik ben nu naar nog maar 1 ding benieuwd. Laadtijden wanneer je gebouwen in/uitgaat of niet....aangezien het wederom de Creation engine is. Of laadtijden net zo kort als TESO. Uitstel lijkt mij eigenlijk niet meer. Ze maken met die aankondiging de fans helemaal blij, ik denk dat Bethesda aardig zeker van hun zaakje is.
Met een grote wereld op een HDD in een console ga je gewoon lange laadtijden krijgen, daar kan de game zelf verder niet enorm veel aan veranderen. Maar jezus wat een enorm geile presentatie gisteren, niet normaal .
Man het wachten is wel erg nu. Ok iets meer dan 4 maanden, maar toch man. Ik wil het nu spelen na het gezien te hebben. Fucking vet allemaal hoor
Maar TESO is ook gigantisch en zie de korte laadtijden wanneer je gebouwen betreed, althans van wat ik zag in video's.
Man 4 maand is niks, ik vind het best wel bijzonder dat ie dit jaar nog uitkomt. Dit jaar zit het rond kerst echt wel goed kwa games.
Indeed! Als Bethesda het echt klaarspeelt, de 10 november release, dan is dat iets waar een boel bedrijven een voorbeeld aan mogen nemen. Niet je game jaren vantevoren aankondigen en mensen laten wachten en wachten. Sommige van ons hebben flink gebaald dat Bethesda al die tijd niets zei, maar nu ben ik er alleen maar blij om.
Men, wat ziet die gameplay er weer heerlijk uit zeg! Ook mooi wereldje. Fallout is duidelijk weer back in business!
Nu gekeken en wow wow wow wow man. Wat een opties allemaal en wat ziet de wereld er prachtig uit en wat een character customization en ik kan nog wel doorgaan. Er zit echt zoveel in de game man. Eindelijk ook super uitgebreid wapens en je armor modden en eindelijk meer kunnen met al die troep in die wereld. Companions (in ieder geval dogmeat) die je nu ook opdrachten kan geven en hopelijk ook wat slimmer zijn en niet steeds dom voor je voeten lopen of vastlopen ergens. Nu nog die 4 maanden volhouden, maar ja die zijn ook zo voorbij. Echt fucking nice dat die nog dit jaar komt. Leuk dat die ook zei dat we lang genoeg hebben gewacht en dit jaar al kunnen spelen. HELL YEAH!!!!!
Zit alleen nog wel even te twijfelen om die Collectors Edition. Moet je daar nou perse een telefoon voor nodig hebben of niet? Anders koop ik hem zeker wel alvast bij Bol. Zoiets moet ik gewoon hebben
Tgoh ben altijd fan geweest van Fallout en Elder Scrolls game maar om een of andere reden ben ik deze keer niet zo gehyped als anders. Dit komt omdat ik nu verdiept ben in The Witcher 3 en die heeft voor mij de baar wat hoger gelegd voor RPG games .. Als ik nu denk aan al die k*t missies en oninteressante NPC er in al die andere rpg's zitten dan heb ik er al geen zin meer in.. Kga sowieso Fallout 4 halen, maar hopelijk ga ik het niet te snel beu worden... allemaal de schuld van The Witcher dan
Het is wel echt meer een shooter geworden nu. Denk dat veel Fallout fans van het eerste uur dit toch niks vinden.