Gewoon in je settlement neerzetten. Ergens waar je het meest bent. Ik heb zelf een homeplate neergelegd waar ik graag terecht wil komen als ik fasttravel naar mijn hometown. Scheelt iedere keer weer lopen naar waar ik naar toe wil in mijn dorpje. Lol Maar wat ik wil zeggen, je moet je powercore removen als je uit je powersuit/armour stapt. Daarmee voorkom je dat andere er mee aan de haal gaan.
Klopt bij shooters op consoles heb je vrijwel altijd aim assist bij fallout is dit niet. Hierdoor is het iets moeilijker maar niet minder leuk vind ik
Wat een heerlijke game is het toch. Heb volgens mij een gouden greep gedaan met die luck-build. Kan nu tot wel 3 criticals "banken" en achter elkaar inzetten. Daarbij doen die criticals ondertussen 2x damage en heb ik een laser rifle die bij criticals ook 2x damage doet. Gister vanuit "hidden" positie 3 super mutants in een settlement in 3 v.a.t.s. schoten (criticals raken altijd, dus 2% headshot kans geen probleem) compleet uit elkaar geknald. Die gasten waren minstens 7 levels hoger dan ikzelf Kan niet wachten om met een fat boy een behemoth te lijf te gaan op die manier.
Had veel van de troep in mijn settlement nodig om een shop te kunnen betalen. Iemand weet hoe dat werkt? Je kunt namelijk inkomsten genereren over een bepaalde tijd, maar zou niet weten hoe het gaat. In de guide kan ik het ook nog niet terugvinden, maar verder is de guide wel handig geweest.
Ahh vandaar. Ik heb eigenlijk een idee hoe dat werkt. Ik snap sowieso niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb een supplie line tussen een aantal settlements. Ik was heeeeeeeel erg overbeladen en wilde eerst naar de sanctuary brengen maar ik was echt zo ver verwijderd dat mij dat trage lopen te gortig werd. Dus dichtstbijzijnde settlement gekozen om het daar te droppen in en workbench. Maar, maar, je zou toch overal over je buit moeten kunnen bechikken als je een supplyline hebt liggen? Ik zag in die workbench echt niet veel handel zitten, terwijl er in de sanctuary echt enorm veel buit ligt.. Iemand een idee? Ik heb nu heel veel in die ene settlement workbench gestopt maar zie ik dat wel terug in de sanctuary?
Nice! Heb er zelf nu 9 staan. Kon er 1 niet meenemen vanwege een bug anders had ik er 10 staan. Verzameldrang is immens in deze game. Heb 66 fusion cores
Soms heeft een raider een power armor aan. Als ik die dan neerschiet kan ik alleen de onderdelen meenemen en niet de hele armor ...
Ja man. Verwacht er nog wel een paar te vinden. Had een dikke garage gebouwd maar moest 'm afbreken vanwege ruimte. Iemand nog een goede tip hoe je makkelijk zelf een huis kan bouwen? Bij mij sluiten de laatste onderdelen nooit op elkaar aan op de een of andere manier. Kan nooit een goede bouw maken. Hoop btw dat ze een ng+ modus toevoegen
Juist omdat je onbeperkt door kan levelen lijkt mij ng+ wel leuk. Tot aan DLC zou ik een ng+ wel zien zitten W3 heeft het volgens mij ook later ingepatcht
Ik ga eens flink aan de bouw straks, heb nu alleen maar een houten wall rondom de settlement in Sanctuary, met een paar uitkijkposts. Bouwen jullie ook gewoon om dat huis heen? Of kun je iets in de plaats van dat huis maken?
Welk huis? In Sanctuary heb ik wel om een huis wat muren geplaatst, ook op het dak. En dan 1 huis ernaast helemaal gescrapped zodat ik daar een echte scrap gebouw kon maken die aansloot met een 'normaal' huis.