1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet het juist niet verkopen bij vendors. Je komt waarschijnlijk een keer ergens waar je met pre war money moet betalen ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, een stukje noordelijker en westelijker ....
     
  3. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand in een spoiler zetten wat je uiteindelijk met pre war money kan. Want ik scrap het nu de hele tijd

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wete het niet. Heb er nog iets van 1400 ofzo, maar bij shops krijg je maar 3 caps per stuk en bovendien hebben ze maar rond de 250 caps bij zich. Ik spaar het op in de hoop dat ik er ooit nog wat lucratiefs mee kan ...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet er echt eentje tegenkomen, want als ik hem wil kopen in Diamond City mag ik 11K caps ophoesten. :+

    WTF over Romance:
    Heb je eindelijk min of meer een relatie met Piper, kan je haar niet batsen? Was met die roanmces in games iedere keer? Mass Effect kun je zowat batsen wat je wilt, maar hier niet?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is in die bar van Diamond City en dat geld is allemaal van mij. Ik wilde even een leuke foto maken, dus heb een hele zooi stacks gedropt op die tafel. :)

    Sommige attack dogs dragen ze, het is echter puur voor de looks. Net zoals de 'helm' en bril die hij draagt. Het was geloof ik in Layton Tower, bovenop dit gebouw stonden een paar raiders en een attack dog. Meerdere van die beesten dragen een armor.
     
    donfatos en McSparkle vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Ik speel als vrouw, Billy, en heb nu een romance met Cait. Geweldige vrouw. Leuk accent . Lesbo kan dus ook..

    Ja die dog armour kom je veel tegen inderdaad..
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik doe niet aan relaties.

    De enige relatie die ik onderhoud is met mijn trouwe viervoeter.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Richting Goodneighbor hoorde ik ineens een hele harde knal en mocht ik vechten tegen een hele vrolijke Frans van level 50 terwijl ik level 22 ben. Huge motherfucker die zeer agressief was en een Power Fist voor mij had. Ach niets wat een missile launcher en wat Buffjet niet kunnen oplossen. :D
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook niet maar die griet begon zelf. Lol.. Nou ja ze is handig met locks. Maar ik heb liever mijn vriendje dogmeat bij mij.. Locks pick ik zelf wel. En dogmeat kan ook veel meer dragen dan die Cait.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het probleem voor mij is dat er geen scene is die dat laat zien zoals in Mass Effect of Dragon Age. Ik vind dat jammer, zeker na die dikke blote boobs bats met Cassandra in Dragon Age III. =(
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ga dan gewoon The Witcher 3 spelen.

    Dan kom je wel aan je... trekken. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja shit, ook een game waar ik de proloog alleen nog maar van gehad heb. :+
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Irritant dat als ik spullen op een tafel zet in mn huis en even later terug kom, ze gewoon door de grond zijn gevallen.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou en weer vast in een quest. The big dig. NPC vast in een muur en die is belangrijk voor het verhaal. Dus die moet mee lopen maar zit steeds vast.. Fijn. Ook deze quest maar even laten voor wat het is...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kan je deze game op de PC ook met een 360 controller spelen of niet? Kan misschien goedkoop aan de PC versie komen, leuk voor mods. Niet erg als het niet met een 360 controller te spelen is, maar zou graag weten met welke wel.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kwam vanavond een legendary savage deathclaw van level 61 (!!) tegen (ik ben 28). Ik zat in stealth en scheet 77 kleuren stront. Beest loopt vlak langs me en ziet me niet. Ik leg aan met mijn .50 sniper en in twee hits Bye Bye :D
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Overigens, ik kom regelmatig synths tegen en die zijn vyandig. Neem aan dat door ze te killen ik niet mezelf uitsluit voor institute quest lijn?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2015
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Jip, geen probleem! Speel 90% van mijn PC games met de 360 controller. :thumbs:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nice. Heb de game inmiddels ook voor de PC gekocht. Het is puur voor de mods en er zijn maar weinig games die ik voor meer dan één console haal. Zegt wat over de kwaliteit. :9
     

Deel Deze Pagina