Ik zie zelf niet helemaal waar het echt verschilt van Fallout 3 en NV, qua dat het meer een shooter is. Ik zie tot nu toe alles terug waar ik zo van hou in Fallout games. Als we weer toffe quests krijgen, dit keer een echt goed main verhaal en een top sfeer, i'm good!!! We krijgen er nu craften bij voor wapens en armor en gebieden bouwen. Ik vind juist dat er meer echte RPG dingen zijn toegevoegd.
Naja als je dit bekijkt. Daar gaat die gast rustig in op bepaalde zaken en toch merk je met veel dingen dat het meer een shooter is en toch wel een beetje drukker is qua actie. Ik heb er echt heel veel zin in hoor, maar bij sommige dingen vraag ik me toch wel af of dat wel echt in een Fallout game past. Zoals een Jetpack of in een powerarmormachine stappen. Ik moet er nog even aan wennen, maar voor mij hoeven deze dingen niet zo hoor. Het is nu meer een soort van Borderlands en Mad Max en een beetje COD lijkt het wel qua actie. Er lijkt echt heel veel actie in te zitten waar je in Fallout 3 soms hele rustige stukken had
Beetje vernieuwing in mechanics mag van mij wel. Daarnaast zit VATS er niet voor niets nog steeds in.
Oh ja dat zeker. Die delen heb ik nooit gespeeld. Voor mij begon het met Fallout 3. Jetpack juist gaaf man, je hoeft het niet te gebruiken he. Power armor is toch niet zo nieuw? Je had genoeg van dat soort achtige armors in F3, alleen nu een coole animatie dat je er echt in stapt. Volgens mij baseer je dit op de nieuwe trailer he? Ik weet zeker dat die expres vol non stop action zit. Volgens mij waren de Fallout 3 trailers vergelijkbaar toch? Ik weet 100% zeker dat je genoeg rustige stukken gaat krijgen. Twijfel er echt niet aan.
Ah cool. Ga naar je steam account. Zijn beide nu in summersale 50% off. Fallout 1 en 2 tm 10 november gogo
Oh damn. Moet ik wel even Steam zoeken en installeren op mijn Surface. Hoe lang is die sale? Oh en over dat het meer action packed is en CoD achrtige features, die weapon modding dus. Dat is juist goed, heel erg goed. New Vegas bracht Iron sights en 4 gaat nu ook met features komen die er eerder niet waren. Als ze dit niet deden zou het gewoon een Fallout 3 worden in een mooier jasje, andere stad en verder alles hetzelfde. Nah
Daarom zeg ik ook dat ik er even aan moet wennen Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik haal deze game day one, maar het viel me toch een beetje op. Jetpack kan misschien wel tof zijn inderdaad. Lekker hoog naar een punt vliegen en dan vanaf daar snipen of wat dan ook.
Ik garandeer je, je bent straks alleen maar 'shiiiiiit' aan het zeggen wanneer je in november de game speelt. Shit in de positieve zin natuurlijk
Naja ik bedoelde niet de weapon modding met COD achtig. Ik bedoelde dus meer die jetpack en dat je nu in een armormachine kan stappen. Iron Sights en Weapon Modding ben ik uiteraard wel blij mee. Ok zullen nog steeds mensen zijn die Iron Sights niks vinden, maar als je dat eenmaal gewend bent dan speelt Fallout 3 toch ineens een stuk minder lekker.
Dan komt het zeker goed. Man ik weet nog goed hoe we eerder dit jaar en vorig jaar ook steeds op iets van Fallout 4 hoopten, en er kwam maar niks. En zo kondigen ze de game aan en ineens komt de game gewoon hetzelfde jaar nog. I love that kind of shit. Geweldig!
Ik heb nog nooit eerdere een Fallout game gespeeld. Net de Bethesda E3 showcase gekeken en damn wat ziet deze game er dik uit!
Hahaha zo die kut hoax dingen man. Godverdomme wat was dat telkens kut zeg toen ze steeds maar weer nep bleken te zijn En nu eindelijk gewoon zekerheid ja.
Zal wel niet denk ik. Zal wel te maken hebben met Windows 10 en dat het dan makkelijker gaat tussen die 2 systemen. Als het echt waar is dan is het best huge hoor. Gewoon mods op een console gebruiken.