1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En van hem alleen een opmerking dat hij er geen last van heeft..
     
    Alexknl en Dusky Demon NL vinden dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    ..wat nog interessanter is dan de waarschuwing :lol:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb er ook nog geen last van gehad, denk ik. Ik loop al sinds het begin rond te huppelen in een power armor.. :thumbs:
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Via de Railroad
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en wat is daar het nut van? Tenzij het ontkrachtend bedoel is, is er verder geen enkel nut voor dat bericht. Ik neem aan dat 99% hier er geen last van heeft. Dat is toch goed?
    Ik probeer anderen tenminste ergens voor te waarschuwen wijsneus zonder daadwerkelijk wat te spoilen ;) Ga eerst nou maar eens verder spelen
     
    WorkingTitle en allstyles vinden dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    moet alles nut hebben dan..
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alles heeft een reden/doel/nut, dus ja in feite wel.

    Verder gewoon OT weer :)

    Gisteren bij de laatste faction aangekomen. Brotherhood voelt ook maar als een stelletje natte kranten bij elkaar. Nee, die factions vind ik echt erg slecht uitgewerkt.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 45 nu en bezig in de onderste 33% vd map. Main quest nog steeds bij Valentine :)
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik zie echt een soort tweedeling hier: mensen die niet in de game komen en na 20 uur stoppen en aan de andere kant is er een strijd gaande van hoeveel mensen al explored hebben met zo min mogelijk main story quests. :p Ik schaar mezelf gelukkig bij de laatste groep, heb nu 67 uur gespeeld en ben nog steeds met name aan het rond kloten en een beetje random quests doen. :)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik merk lichte irritatie :lol:

    Nee. Niet alles hoeft een reden/doel/nut/geur/kleur/vieze onderbroek te hebben.

    Ik heb nog niemand gehoord die hier last van heeft, dus dat is positief. Bedankt voor je waarschuwing maar ik zal er persoonlijk niks mee doen. Dan is het vervolgens wel fijn om te lezen dat in ieder geval iemand er ook geen last van heeft. :)

    En dat met 'er is geen enkel nut voor dat bericht' is bullshit, want als je in dat opzicht naar berichten gaat kijken vind ik dit ook een onnuttige post :lol:
    Iedereen zegt gewoon wat hij op dat moment kwijt wilt en dat is goed ;)

    :thumbs:
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Level 36 hier, +/- 96 uur gespeeld en qua main quests ietsje verder dan @Gakkie :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vanavond op PC ook aan de BOS beginnen, maar heb een beetje een hekel gekregen aan ze. Ze zijn imo lang niet zo tof als in Fallout 3. Ben nu zelfs geneigd de minute man meer te steunen, hoe fucked up is dat? 8)

    Overigens zitten er in deze game ook erg toffe locaties. Vault 81 is een goed voorbeeld, maar er is ook ergens een ondergrondse bunker met raiders, vlakbij een water of krachtcentrale geloof ik. Weet niet uit mijn hoofd waar op de map, maar je moet er geloof ik zijn voor een quest.

    Op dat moment zie je hoe tof eigenlijks de vormgeving van deze game is, met name van gebouwen als je ze binnen gaat en onderzoekt. _O_
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bedoel je Thicket Excavations?

    Die quarry waar je op het begin waarschijnlijk langs bent gekomen en naar beneden bent gedoken om een paar lekker buizen te repareren.

    Daar kwam ik gisteren weer eens terug toevallig, en dat is nu die ziekste raider basis aller tijden geworden. Echt mega sick. Ik werd er een beetje bang van. :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Over the minute man gesproken, kun je hun faction quests altijd doen, ongeacht de overige drie? Ik heb nl wel de indruk dat dat zo is ... En wordt oo niet duidelijk uit dat overzichtje wat hier eerder stond ...
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Helemaal waar! ..en meer dan voldoende variatie in omgevingen ook. Echt een genot om in deze wereld rond te dwalen. :)

    Gisteravond nog een huis ontdekt genaamd: "Cabot House", quests die hieruit volgenden waren best wel gaaf en brachten mij ook weer naar locaties die echt schitterend waren en weer volledig anders waren dan hetgeen ik tot nu toe al allemaal was tegengekomen.
    Eigenlijk was ik met de main-quest bezig, maar kwam hier toevallig voorbij en vond het er wel interessant uitzien. Sowieso omdat er het een en ander wel erg verdacht op mij overkwam.

    En dan weet je hoe het gaat, 2uur later en totaal iets anders gedaan als eigenlijk de bedoeling was. :D

    90uur nu op de teller, rank 36 en ik sta op het punt kennis te gaan maken met "The Institute"... (nu even eten en dan ga ik mij weer eens installeren voor een volgende avondsessie Fallout 4 :cool:)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik weet ook niet precies wanneer de scheiding met de andere facties komt, maar bij New Vegas was het altijd wel duidelijk als de lopende quests van de andere facties in eens failden. Op dat moment wist je dat je een extra save moest hebben.

    Zelf ga ik op de One, als ik die versie ooit nog weer aanraak, voor de BOS. Bij de PC versie ga ik gewoon lekker los en ik zie wel waar het schip strand. Geen gezeur en als het toch niet bevalt, lange leven automated laser rifles. :+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    /@Gakkie snapt nog steeds niet waarom @yellow steeds voor meerdere versies van dezelfde game gaat, ipv op 1 platform ?!? :confused:
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De missie: defend the castle maakt je een enemy voor andere factions, dus tot daar kan je al die quests doen. Je kan alleen maar met 1 faction het spel eindigen.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Verhaal lijn spoilers:

    Vind het ''einde'' een beetje een anti-climax, ben ik eindelijk bij de institute loop ik daar gewoon vrolijk binnen, kom ik erachter dan mijn zoon 60 jaar oud is(wat raar is want kelogg zou eigenlijk dood moeten zijn dan,waarom is hij niet ouder geworden) na veel vragen stellen doe ik opeens missies voor hem... wtf.. thats it? kill hem, neem hem mee, zoek dit zoek dat... dat zijn gewoon eindeloze questen. Is het nu meer van welke factie vindt jou het leukst?
    En ik moest iets voor virgil meenemen maar die quest komt ook helemaal niet meer terug.
    Beetje raar dit.
     

Deel Deze Pagina