1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Bij ene Gene kan je andere honden kopen.
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die was er gisteren al :)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is dit op de PC of de Xbox?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik neem aan Xbox, want de PC versie is al een tijdje gepatcht.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En de PS4 ook :)
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Yeah, ik heb op alles een suppressor. Geweldig. 3.5x sneak damage en dan met mijn overseers .. Dodelijke combie. Plop plop en zelfs een deadclaw gaat neer... :D
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik doe 5.3x sneak damage :D Doe nu bijna alles met mijn 4.45 sniper, die heeft gewoon een fire rate van 60! Echt Insane. De .50 caliber haal ik alleen voor extreem hoge level enemies van stal ...
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe kom jij aan zoveel sneak damage dan? Ik kan niet verder zover ik kan zien..
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gakkie is de cheat king, weet je toch... ;)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De Xbox One patch is er ook. Ben benieuwd of ik verschil ga merken.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    6.3 sneak damage hier :)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe dat! Heb je dan ook speciale armor aan? Moet toch eens mijn sneak damage omhoog zien te krijgen..
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Doe in deze game maar amper sneaken, constant "all guns blazing" bij welke vijand(en) dan ook! :D de .50 sniper begint ook al aardig stof te happen...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sandman + Ninja perks
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Main Quest uitgespeeld:
    Wat een teleurstelling, vooral wanneer je Shaun weer terug ziet. Ik heb mede door de MQ het idee gekregen dat we DLC gaan krijgen die een andere waarheid zal laten zien.
    Ik heb The Institute afgemaakt, puur omdat ik alles over Shaun wilde weten. Alleen voorlopig laat ik de game echt even liggen. Die gaat niet weer hele dagen draaien de komende tijd.

    Sowieso de motivatie ook van Shaun en The Institute, om op het laatste moment toch maar alles uit te roeien zonder redenen die mij niet echt duidelijk waren. Beste hoop voor de mensheid? Ok, maar bullshit dat het met die technologie alleen voor ondergrondse bedoeld is. Er ruikt iets niet lekker aan deze MQ, vandaar mijn gedachte over DLC hierboven.

    Verder is het bouwen wel tof, maar ik hou het zo erg minimaal dat ik het nog leuk blijf vinden. Vind het nergens echt voor nodig. En waarom kunnen we bepaalde wapens niet van de grond af aan opbouwen zoals in de vorige Fallout games? Het modden van je wapens is tof, omdat ik ook niet echt overweg kon met die build manier in vorige games. Heb er sowieso al weinig aandacht aan besteed daar. Alleen een beetje jammer dat je dat hier niet terug ziet.

    Had ook nog even de hoop dat Shaun iets over zijn moeder zou zeggen, maar helemaal niets. Ook een reden waarom ik de MQ niet vertrouw. Verkennen is tof, vormgeving briljant, maar de gameplay onderdelen vind ik hier en daar een beetje teleurstellend en de verschillende verhalen ook. Diamond City is tof, een plek waar ik nog geregeld te vinden zal zijn als er DLC komt en die goed zijn.

    Weet het niet echt, maar ik vind een 8 meer dan voldoende totaal.
     
  17. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Spoiler vraag over 'the institute'.
    Ik heb net mijn zoon shaun ontmoet :+
    De uitleg waarom hij zoveel ouder is geworden ging even wat te snel. Kan iemand mij uitleggen? :)

    Nu wordt mij ook gevraagd the institute te joinen. Kan ik later in het spel ook nog van hun af en weer terug naar the minuteman?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2015
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je bent geloof ik weer 60 jaar in gevroren. Jouw character denkt maar eventjes
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Sandman, ninja, bloody mess. Wel benieuwd welke perk(s) maakt dat @WinterBase 6.3x damage heeft :0

    Level 58 nu, en nog steeds exploring. 300 locaties gevonden en letterlijk 1000den kogels voor al mijn guns en dat terwijl ik maar 1 puntje heb in scrounger!
     
  20. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de uitleg
     
    osmgek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina