1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kwam net nog bij een leuke locatie.

    ergens redelijk ver onderin aan de rechterkant van de map. Een huisje, klein zo op het eerste gezicht. Ligt een vent dood op de grond. Heeft een sleutel bij zich, zie ik een luikje, ik dat Luik in met die sleutel. Zit er gewoon een drie verdieping hoog gebouw onder de grond. Paar vijanden en een leuke beloning. Zal verder niet zeggen maar het is wel de moeite waard.
     
    Nicola vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol deze raiders hebben iig geen last van de zwaarte kracht..

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2015
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zo ze zijn binnen... :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2015
    pim_smeets, allstyles, Racerblade01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 61. ik ga maar eens beginnen aan de main quest en factions :D
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoe dan? ik ben nog geen lvl 20 en heb bijna de hele wereld al verkend en ben ongeveer op de helft van de main quests.
    Vind het ranken als je geen quests doet nogal tergend sloom gaan.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook. Al heb ik wel de meeste quests gedaan..
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Levellen gaat juist hardstikke snel /? Ik heb tot en met level 61 geen main missions en faction quests gedaan. Wel side quests die ik tegen kwam en radiant quests (minute man). Meeste XP is gewoon van exploren en killen van enemies. Gewoon loacties afgaan en clearen. Ik heb 300+ locaties gedaan nu. Ik ging wel veel tegen veel hogere enemies, dus dat levert wel meer xp op
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Woon je echt nog in dat krot joh?

    Dan doe jij iets verkeerd
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuuk, ben meer buiten dan binnen dus wat heb ik aan een fancy huisje. :D
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Leef in games altijd in een krot, sweet memories since 2006. _O_:eek:

    Zijn huisje is waarschijnlijk het huis van de Main Quest. :thumbs:
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Huisje is gewoon het huisje in sanctuary. Daar waar de workbench staat.. :cool:
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Pff Sanctuary..

    Abernathy Farm ftw. Ben bezig met een hele flat te bouwen daar.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn onderkomen voor mijn 16 (17?) PA's begint steeds chaotischer te worden :)
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mij zit de mainquest er nu ook op... 125uur op de teller en tijdens de afsluitende quest werd ik level 50. :D

    Vond zelf de verhaallijn wel erg rommelig en opeens zelfs (te) langdradig worden als je probeert een band te scheppen met alle drie/vier de verschillende facties. Opeens dan ook maar de boel afgekapt en volledig ten strijde getrokken met de "Brotherhood of Steel".

    Te vaak werd het verhaal nu onderbroken door nietszeggende quests wat toch wel afbreuk deed aan de beleving. Voor mij had de mainquest dus net zo goed één lange lineaire quest mogen zijn zonder al die aftakkingen of opties.

    Achja, ben blij dat ik nu weer 'normaal' Fallout kan gaan spelen, lekker zelf bepalen wat ik doe en de wereld verkennen op eigen initiatief... :thumbs:
    Namelijk nog meer dan voldoende sidequests en locaties te ontdekken, Power Armors die compleet gemaakt dienen te worden, settlements allemaal netjes maken en ik mis ook nog wel een hand vol Bobbleheads. Nog genoeg te doen dus!!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol herkenbaar. Ik had ook ineens zoiets van, fuck you all. Ik ga met de BOS de boel vernietigen.
    Nu lekker aan het rondlopen, beetje klooien, beetje met mijn jetpack op een hoog gebouw zien te komen. Rond kijken, hoog boven ground level. Mocht er dan een paar vijanden zich voor mijn scoop langs bewegen. Pang, pang. Lache zoals je ze dan ziet rond rennen. Gillend dat ik een watje ben omdat ik mij verstop... Ik heb er nog steeds lol in..ontdek nog steeds plekken waar ik niet ben geweest..
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Spoilers mensen.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat is er gespoilerd in mijn bericht als ik vragen mag?
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Blijkbaar zijn meningen en speelstijlen inmiddels spoilers? Ik snap dat niet zo goed, ik heb er respect voor als iemand zo min mogelijk wil weten over een game en het allemaal zelf wil ontdekken, maar wat doe je dan in vredesnaam in een topic genaamd 'Fallout 4'? Moeten we over het weer gaan praten ofzo?
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens. Wil je niks gespoilerd hebben prima, blijf weg van een game topic.
    Nogmaals, ik heb het alleen over dat ik met de BOS de boel heb afgeknald. Wat is daar gespoilerd aan? Ik zie dat niet zo..

    Maar vandaag lekker de game in de drive gestopt. Controller vast gehouden. Ik liep tegen een gave spoiler aan. Meegenomen naar spoiler. Daar heb ik samen met spoiler de boel spoiler en mijn maatje spoiler was erg happy. In het district spoiler moest ik een spoiler zoeken. Na heel veel ammo te hebben verbruikt tegen spoiler heb ik uiteindelijk die spoiler neer kunnen halen. Op de weg terug naar spoiler, kwam ik ook nog een lvl55 spoiler tegen. Me de tering geschrokken maar gelukkig had ik een spoiler bij mij. trouwens wel even opletten als je bij spoiler komt. Daar heb je een spoiler dus linke soep.

    Verder een toffe game. Je hebt er iig heel veel spoilers en dat maakt spoiler met spoiler en zijn spoiler echt een hele heftige ervaring..
     

Deel Deze Pagina