1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat een wazige uitleg van een zo simpel mechanisme. Bij het einde begrijpt hij het zelf niet eens meer. :lol:

En dan al die comments eronder... Hoe kunnen zoveel mensen deel 3, New Vegas en deel 4 spelen zonder te weten hoe je een terminal moet hacken? Is het echt zo lastig een tekstballonnetje te lezen?

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had zo maar de eerste uit een oneindige YT reeks gepakt

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inmiddels level 42 en ongeveer 120 uur gespeeld. Afgelopen week verder gegaan met de main quest, weet niet hoever ik ben maar moet zeggen dat ik me na 120 uur nu een beetje begin te vervelen. Begin missies af te raffelen haha. M'n character voelt zo nu en dan best OP aan waardoor het clearen van area's ook minder spannend is. Gebruik voornamelijk een Overseer's Guardian met mods erop (Silencer <3) + en in combinatie met m'n perks doet ie flink damage. Misschien maar even een week of twee aan de kant leggen haha.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, voor @Dyonko dan even in het kort. Er zijn telkens groepen tekens als je door alle tekens heen scrollt. Klik die aan en je krijgt of je tries gereset of een dud wordt geremoved. Een dud is dus een woord dat niet goed is. Als je dat allemaal doet, hou je 1-3 woorden over.

Dyonko vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Door met de cursor op iets te gaan staan wat tussen haakjes staat en dat te selecteren. Alle soorten. () {} [] <> die haalt 1 fout woord weg of reset alle foute keten proberen.

Kijk maar even naar onderstaand filmpje.

heuft en Dyonko vinden dit leuk.
  7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Ik had precies dezelfde ervaring, maar dat ligt naar mijn idee toch echt aan het verhaal en de manier waarop het gebracht/verteld word...
    Dat je "OP" begint te raken ervaar ikzelf alleen maar als een pluspunt, komt de gunplay zeker ten goede vind ik. :)

Ben ondertussen 5 uur (130 totaal) verder sinds ik de game verhaaltechnisch heb 'uitgespeeld' en beleef opnieuw heel veel plezier aan de game.
    Locaties in gebieden waar de sterkste vijanden voorkomen bieden zeker nog wel wat uitdaging en het helemaal uitpluizen van zo'n gebouw lijkt maar niet te kunnen vervelen, al doe je in principe keer op keer hetzelfde. :p Gevoel voor detail binnen de speelwereld is zo subliem op momenten, daar kan ik van blijven genieten! _O_

Laatste settlement dat ik nog moest veroveren was nog een behoorlijk pittig gevecht moet ik zeggen!
    Kingsport Lighthouse

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, €34 voor deze game is niet duur. Ik heb alleen nog nooit Fallout gespeeld, dus ik weet of ik 'm wel moet kopen! :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand hier heeft Silver Shroud vast al gehad...ik denk dat ik met een bug zit.

Zodra je die lift uitkomt en je loopt richting Shinjin, dan moeten er dialoog opties verschijnen. Dit gebeurd dus niet. Zodra ik een klein beetje dichterbij kom zegt hij dat ik niet zomaar hier weg kom en dan knalt hij meteen of zijn maatje Kent neer. Een paar ingame uren geleden was ik hier ook, maar toen zag ik dat het level 30 characters waren en met de dialogen kwam ik niet veel verder. Hij eindigde elke keer met een dode Kent. Dus ik heb toen een savefile ingeladen dat ik nog in die lift zit en ben toen weer naar buiten gegaan.

Is er nog een andere manier? Anders kom ik terug wanneer ik level 40 ofzo ben en headshot hen allebei in VATS zodat ze kent niet kunnen doden.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.365
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je weet het al, maar ja zeker doen als je ervan houdt om gewoon de map door te lopen en een eigen avontuur te beleven in een post apocalyptische setting. Dat is voor mij het grootste pluspunt van bethesda games.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446

Dat was me ook opgevallen. Volgens mij heeft de helft nog niet eens deel 3 gespeeld. :lol:

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, oeps... woordje vergeten! Maar tnx, lijkt me wel tof ja. Ik ga er ff over nadenken. :)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Qua content is het met 60 euro al een koopje, dus met 34 euro helemaal een koopje. Mooi dealtje dan.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet over nadenken, gewoon doen. Als het genre je aanspreekt.. Vermaak nog volop met deze game. Zelfs na 165 uur op de teller... 165:€49.50 = ongeveer €3 voor een uur gamen. Niet heel duur vind ik zelf..

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204

Heb 'm besteld, geen geld nee. Ben benieuwd! :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Had ik al gekeken. Het lijkt erop dat dit me niet gaat lukken. Er wordt gewoon geen dialoog optie getoond. Heb echt van alles al geprobeerd om het te voorkomen, maar gaat hem niet worden ben ik bang.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik deed gewoon pew pew.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil gewoon dat hij het overleefd, want daar zijn genoeg voordelen aan. Fijn zo'n bug zeg. Nou ja, we gaan maar gewoon verder questen. Kom wel terug wanneer ik een hoog genoeg level ben dat ik die eikels in 1x kan headshotten.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou er 0,3 Euro per uur van maken ;)

Racerblade01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina