1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vraagje voor degenen die hem uit hebben gespeeld, mbt de verschillende factions
    Ik ben dus nu met de main quest bezig, of die is eigenlijk klaar. Volgens die guide met de savegames. Maar daardoor heb ik net de battle voor bunker hill gedaan zonder te sided voor een factie, maar niemand neergeschoten zodat ze alledrie nog aardig tegen me zijn. Pas nog wat verder in de Institute lijn komen dan twee saves voor Bos en RR. Maar dat voelt niet ok. Eigenlijk moet ik eerder een side kiezen en dan de rest als vijand zien/nemen. Ik neem aan dat dat kan als ik bijvoorbeeld de save pak dat je voor het eerst naar de institute gaat en vandaar af andere keuzes maak, right? Moet ik alleen mss wat missions dubbel doen, maar dat vind ik niet erg ....
    Weet overigens nog niet welke faction ik eigenlijk wil. Denk de Minute Man, maar die faction ligt er een beetje naast. Wss toch maar BoS dan ...ik zie die synths niet als humans dus :D

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, ik vond het ook vreemd maar die guide klopt echt. Gewoon niet te veel quests van elke faction doen. Dat staat ook gewoon aangegeven. Het is makkelijker dan verwacht uiteindelijk.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    In Fallout - New Vegas vond ik het wisselen tussen factions toch echt makkelijker, alleen kon je met die game dan weer niet verder na de verhaallijn.

Deze game heb ik gekozen voor The Institute, maar over het algemeen vind ik de MQ maar niets. Fallout 3 was voor mij de laatste Bethesda game met een goede main quest.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, voelt alleen heel vreemd zoals het nu in elkaar steekt. Nu de institute verhaalllijn aan het doen. Dat wordt zeker NIET mijn definitieve keuze. Of BoS of minute man. Van die laatste weet ik dan weer niet vanaf waar ik die keuze moet maken. We gaan het zien. Ga wel snel nu, ga gewoon echt objectives af. Scavaging en levellen zijn niet echt meer nodig met level 68 :)

Hopelijk patched Bethesda nog mijn laatste Bobblehead ...

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Welke is dat?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Science Bobblehead. Hebben veel mensen last van. Maar er is een glitchy manier om hem toch te krijgen middels een PA met Jetpack. Ga ik proberen als ik een jetpack heb/kan maken

EDIT
    Totaal off-topic, bende gij een brabo ? :)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet je nu opeens gun nut 4 zijn om een suppresor op je gun te zetten?

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor bepaalde guns wel ja ...

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Zo ik heb mijn "Bobblehead" verzameling ook compleet... :)

Olijke Poffer en Gakkie vinden dit leuk.
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld en zelfs Platinum. Daar ga ik normaal niet voor, helemaal niet omdat je dan allerlei stomme dingen en met guides moet doen, maar nu was het eigenlijk alleen maar de Benevolent Leader trophy nog. Die had ik in een uurtje. Heb al de vier quest lines helemaal gedaan. Uiteindelijk van 5 companions de perk gekregen.

Vette game, vooral de wereld, locaties en de sfeer. Eerlijk gezegd viel de game qua quests wat tegen. Het zijn er veel te weinig imho. Veel locaties zit gewoon geen quest aan verbonden, nja soms een radiant quest, dat wel. Ook de main quest + faction questlines zijn niet echt super. Vooral de main quest had een 'grote stappen snel thuis' gevoel.

De BoS questline is duidelijk de game zoals Bethesda die heeft voorzien. Deze is veel beter uitgewerkt dan de andere drie en is ook de enige die enigzins compleet voelt na uitspelen, Voor mij waren de Institute en RR geen opties omdat synths imho geen mensen zijn. Minute Man had ik de beste feeling bij, maar die is het minst uitgewerkt in de game. Heb de game uiteindelijk dus als BoS uitgespeeld. Voor de verandering de laatste drie missions ook maar in PA gedaan. Al voelt sneaken in PA aan als sluipen met een gettoblaster op je schouders!

Ben erg benieuwd wat ze met DLC gaan doen. Dat moet haast wel een ander gebied zijn, volledig ander verhaallijn. Ben benieuwd. Al met al toch net mijn GOTY, boven TW3!

osmgek en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je uberhaupt allevier de quest lines in één playthrough doen?

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, mits je op het juiste moment SAVES maakt...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dan gaat het dus niet. :p

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, deed een MQ nabij Bunker Hill en de framerate kakte als een malle in (PS4) =(. Was niet echt prettig spelen. Echt top, de huidige gen consoles :whistle:

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox is beter!

:+

Mallakai en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Dan wacht maar tot je op bezoek gaat bij "The Institute"... |:- Op de PC had ik daar ook framedrops waar je soms letterlijk misselijk van werd. Wel vreemd dat buiten gebieden met vergezichten prima op 60fps blijven draaien terwijl in sommige binnenlocaties de hardware het heel lastig krijgt om een stabiele framerate vast te houden.

In deze denk ik toch echt dat het aan de verouderde engine ligt en niet enkel aan de hardware...

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wacht maar tot je op het einde van grote battles krijgt! Dia show :x

Servantes vindt dit leuk.
  18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren de game 'uitgespeeld' en inderdaad, leek wel een dia show van frames =( Hoe is de performance (framerate etc.) op de Xbox One? @Olijke Poffer @Nightbringer @BigKabuto

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zeer matig, soms loopt de game perfect maar soms kakt de framerate ook best wel hard in.

De game is prima speelbaar, maar soms tijdens de wat chaotischere gevechten kakt ie in en soms ook op andere random momentjes.

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Meeste tijd loopt het prima, maar soms kakt het in.

Deel Deze Pagina