1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Perks vallen niet te resetten nee, maar uiteindelijk heb je wel genoeg punten over na level 30 ongeveer.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Je kunt oneindig perks vrijspelen dus wanneer je speelstijl veranderd kun je daar snel genoeg op inspelen qua keuzes... Je kunt geen foute of goede keuzes maken, kunt het alleen jezelf lastig(er) maken in het begin als je echt voor perks kiest die totaal niet stroken met jou speelstijl. Heb de game vanaf level 66 aan de kant gelegd, maar ik was toen bij het kiezen van mijn perks allang niet meer bezig met "wat heb ik echt nodig", enkel nog "wat lijkt mij leuk om toe te voegen aan de gameplay".

    Te snel focussen op sniper en stealth vond ik bijvoorbeeld totaal niet werken omdat veel quests zich toch binnen in gebouwen afspelen, daar waar de gevechten meestal snel chaotisch worden in kleine ruimtes.
    Zelf vind ik sowieso dat er heel veel perks tussen zitten die weinig toegevoegde waarde hebben, geinig om te unlocken maar absoluut geen must om te overleven of een goede spelervaring te krijgen. :)

    Kortom, gewoon lekker spelen en niet te druk maken over al die keuzes.. Go with the flow! :D
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vind dat achteraf toch wel jammer. Ik vond dat echt super toen dat bekend werd gemaakt dat je oneindig kon levellen en super veel perks kon kezen, maar eigenlijk was toch het vorige systeem iets beter. Omdat je toen echt voor een typische build kon gaan, omdat je juist wel een levelcap had en niet alle perks kon nemen. Nu ben je wederom weer een god na een tijd en daarbij heb ik echt totaal geen zin om alle perks te halen. Want dat duurt echt gigantisch lang om alles te kunnen unlocken. Volgens mij moet je dan over level 270 zijn. Na een tijd unlock je perks puur omdat je die punten maar moet investeren. Dat haalt de lol er ook weer vanaf.
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ok fijn om te horen. Net 2 uur bezig geweest met het beginnen van een nederzetting. Moestuintje met hekje en een tomaten-boom/stuik.. Agragaat en 2 werkende lampen.. Lol.. Alleen mooi een huisje maken met nette hoeken nog niet gelukt maar dat komt wel. Hier kan je inderdaad lang mee bezig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
  5. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben benieuwd wanneer de eerste dlc uit komt ik heb vandaag de season pass gekocht
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Slaat de xbox al de savegames op in de cloud ook als de HDD crasht bijvoorbeeld en met al die corrupt saves?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Standaard ja. Kan je niet eens uit zetten.
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Lol die racetrack met al die robots en dat muziekje erbij:+:+:+
     
    allstyles vindt dit leuk.
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    passen jullie je kleding/armor aan?
    ik heb de drifter outfit en welding goggles.. maar qua bescherming (zeker tegen radiation) stelt het niet veel voor. maar qua look vind ik het wel gaaf.
    gaan juillie voor de looks of bescherming! ik snap best dat bescherming belangrijk is, maar heb niet een half uur mijn popptje aan zitten te passen om daarna een gasmasker op te zetten zodat je er niets meer van ziet.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik probeerde ten alle tijden ook de looks een beetje naar wens te hebben, maar uiteindelijk ging bescherming toch voor uiterlijk. Heb alleen nooit een helm gedragen maar altijd gekozen voor een hoed met veel charisma.
    Meeste tijd heb ik gespeeld met een "Brotherhood of Steel" suite met daaroverheen 'heavy-combat armor'.

    Nu ik "The Silver Shroud" in bezit heb zie ik er niet alleen 'bad-ass' uit, maar ben meteen ook nog eens maximaal beschermd.
    (jammer dat ik dat ding nu pas weer verder kan upgraden als ik level 100 ben :F: ..hoe eerder in de game je die armor vind des te beter)
    Hadden ze maar meer van dit type armors in de game, echt geniaal qua looks vind ik! :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Het schijnt dat Obsidian staat te springen om een opvolger te maken van Fallout 4, met wellicht ook weer een subtitel.

    Op 1 voorwaarde mag dat van mij: Begin met testen zodra je de eerste pennenstreken zet, anders niet. :eek:
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik hoop dat ze meelezen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond New Vegas minstens zo tof als 3, dus ik zeg let's do it!

    Dat moet dan een warmhoudertje worden voor Fallout 5, die in 2025 verschijnt, gebouwd op een nieuwe engine.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Gezien het feit dat Bethesda Obsidian bepaalde bonussen door de neus geboord heeft (als ze een metacritic-score van 85 zouden halen; uiteindelijk 84), er geen New Vegas-goodies verkocht worden en Bethesda ook doet alsof New Vegas niet bestaat, reken ik er niet op.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb ik weer, heb dogmeat weg gestuurd (per ongeluk) maar weet niet meer Naar welke plek....:F:
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat is echt kut, heb dat ook wel eens gehad. Kun je mooi alle setlements af gaan en kijken of hij daar is.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waar haalt iedereen dat verhaal toch vandaan? Is dat echt waar? :p
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gevonden, was er niet echt meer naar op zoek. maar goed. hij is er weer. jammer dat die die niet op de map terug kan vinden net zoals je armor.
    kan je aan de hand van opdrachten zien of het wel aan kan? ik zit nu in een gedeelte waar ik al enorm veel super mutanten tegenkom. weg rennen lukt wel, maar ben nu al een paar keer op of veel raiders gestuit of weer een horde super mutanten..
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Er is een map, online, die aangeeft hoe sterk de vijanden ongeveer zijn. Dit door middel van kleuren.

    [​IMG]
     
    heuft vindt dit leuk.
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    super bedankt. zit ondertussen in en al wat veiligere zone. maar ik ga deze er wel bij houden denk ik.
     

Deel Deze Pagina