1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja is wel handig om zo af en toe eens te bekijken..
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik gebruik juist die guide en daar zit ook zo'n hele uitgebreide map bij. Heel handig inderdaad. Zo loop ik alles per zone af en mis ik niks. Zo ben ik tussendoor een side quest doen, maar de main quest moet ik nog echt goed starten. Moet nog steeds naar Diamond City:+. Bijna is dat aan de beurt. Ik moet alleen nog zone 6 exploren en alles verzamelen en dan heb ik alles rondom de neighbourhood zones gedaan.

    Normaal was ik nooit echt van de guides, maar toch is het wel handig hoor:)
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb de guide ook, maar gebruik hem toch op een andere manier merk ik.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vertel?
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nja ik ben denk ik gewoon ietsje minder hardcore misschien :) Zoals jij locatie voor locatie alle items lijkt af te struinen en meeneemt, deed dat mij een beetje aan 'werk' denken haha. Gelukkig biedt de Fallout-wereld allerlei 'soorten' spelers een hele mooie belevenis, zowel als je supersuperdiep wilt gaan, of gewoon een avontuur wilt beleven. :)

    Dus hoe ik hem gebruik.. Soms lees ik eigenlijk gewono een hoofdstukje over een regio (dichtibj of ver weg) en denk ik 'oh, daar moet ik wel aan denken tzt'. Mocht ik het hoofsdtuk ene tijdje later nog eens openen dan zal ik waarschijnlijk denken "oeps, ben ik dat ding toch vergeten te zoeken/vinden".
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hahaha nou Fallout 4 is tot nu toe de enige game hoor waar ik dat zo doe met een guide, maar ik ben dan ook een groot fan van deze serie en wil gewoon alles eruit halen. En met items bedoel ik alleen de belangrijke dingen zoals een bobblehead, magazine etc. Junk neem ik nu alleen mee als ik echt iets nodig heb voor iets:+
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik dacht trouwens dat ik de enige was, maar er zijn best veel mensen die dat hele snelle respawnen ook haten. Ik vind dat echt qua immersion zo slecht dat veel dingen in de wereld al na geeneens een dag alweer terug (enemies, loot, deuren dicht, terminals dicht) zijn. Mocht van mij wel iets langer duren. Zo voelt het best nutteloos aan eigenlijk.

    Kijk enemies vind ik nog niet echt een probleem. Je moet maar zo denken dat er een nieuwe gang is komen kijken en de plek heeft overgenomen. Maar dingen als pre-war money, ammo, deuren, terminals die precies op dezelfde manier en plek weer terug zijn in nog geen dag. Dat is gewoon 10x niks.

    Daarom hoop ik dat zulke mods ook naar de PS4 komen: http://www.nexusmods.com/(...)d_id%3D3414830&pUp=1
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb die guide ook. Maar gebruik die te weinig. Speel liever dan lezen. Maar ik wil toch het meeste uit dit spel halen. Toch maar erbij pakken.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zo zat ik altijd Fallout 4 te spelen... :D
    [​IMG]

    Map en strategy-guild rechts van mij op de bank met een lampje erbij zodat ik net voldoende licht had om te kunnen zien/lezen.. Gamen doe ik namelijk altijd in een zo donker mogelijk ruimte, net als film kijken zeg maar...
    Af en toe keek ik dan op de kaart waar ik naartoe aan het lopen was en of ik in een gevarenzone terecht zou kunnen komen. Kleine moeite.

    Als ik dan een locatie tegenkwam maar ik niet zeker was of ik het qua level zou aankunnen zocht ik dit even op achter in de guide: "Appendix V: Location Index".

    Je gaat dan naar de juiste pagina waar je in een oogopslag kunt zien welk level vijanden je kunt verwachten. Verder keek ik dan meestal of er iets interessants te halen viel al kun je dit natuurlijk achterwege laten ivm spoilers. :thumbs: Zeer effectieve manier van spelen vond ik en met zo'n mooi boek erbij nog leuk ook. (gewoon inbeelden alsof het je schatkaart/reisgids is :p)

    Kwam dus niet veel lezen bij kijken, enkel wanneer ik even niet goed wist waar ik het moest zoeken tijdens een quest. (lang naar iets opzoek zijn in games heb ik namelijk een ontzettende hekel aan)
     
    B Tender, heuft en SoleSurvivorN7 vinden dit leuk.
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Omg, dat is geen guide meer maar een studie.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Poging gedaan om Walter White te maken in Fallout 4 :)

    [​IMG]
     
    Ypuh, Rienbu, Dyonko en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ziet er vet uit!
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    inderdaad ziet er vet uit.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik wou dit spel rustig aan doen. niet gelijk alle opdrachten aannemen, en niet alle rotzooi meenemen.. maar het was sterker dan ik. al weer veel opdrachten open staan. en mijn inventory is al weer vaak vol. alleen voor sommige opdrachten moet ik toch naar andere gebieden, terwijl ik eerst zone 1 helemaal wil verkennen. en voor de opdrachten kom ik al helemaal niet in zone 2. lopen jullie gewoon de zones af? en komt er ook een melding als je alle punten van een zonde heb gehad? die point of interest bijvoorbeeld?
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik probeer het ook per zone te doen. Of er moet een missie zijn in een andere zone, dan ga ik wel naar die andere zone om hem later helemaal goed te controleren via de guide.

    Volgens mij krijg je geen melding hoor. Je ziet wel welke locaties je hebt gecleared.
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja de main locaties volgens mij. maar point of intrest (groene punten op de map) niet.
    wel lache, ik gebruik de pip boy app op mijn tablet. hier op kan ik mijn inventory bij houden, eten toe dienen, en op de map kijken.
    blijf onder de indruk dat als ik loop in fallout dat 1 op 1 veranderd op de pip boy. je ziet de pijl gewoon bewegen. ook met eten toe dienen. een druk in hop ik eet het. niets eerst naar mijn pip boy in game.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Al bekend wanneer de eerste DLC komt?

    Zie wel dat de patch 1.3 er vanaf vandaag is. :)

    Nieuwe features
      • Added status menu for settlers in your settlements
      • Added ability to rotate an object you are holding with left/right triggers and pressing down on left thumbstick lets you switch the rotating axis
    Gameplay fixes
      • General memory and stability improvements
      • Improved performance when looking through a scope
      • Fixed issue where player could warp to a different location when aiming
      • Companions can no longer get stuck with radiation poisoning
      • Fixed an issue where Vault 81 residents would not dismember correctly
      • Big Leagues perk now displays calculated damage correctly
      • Fixed issue with third person camera not displaying properly after exiting certain crafting stations
      • Fixed an issue where subtitles would occasionally not update properly
      • Effects will properly be removed on companions when items are unequipped
      • MacReady’s Killshot perk now calculates headshot percentages properly
      • Fixed an issue with NPCs getting stuck in Power Armor
      • Fixed a rare issue with companions getting stuck in down state
      • Second rank of Aquaboy now calculates properly
      • Fixed an issue with resistance not always lowering the damage correctly when added by mods
      • Fixed issue with player becoming dismembered while still alive
      • Robotics expert is now usable in combat
      • Stimpaks can now be used on Curie after the transformation
      • Playing a holotape found in wilderness while switching point of view no longer causes the screen to blur or controls to be locked
    Quest Fixes
      • Fixed an issue with “Taking Independence” where the minutemen remaining from the battle against the Mirelurk Queen would not gather in the Castle
      • Fixed an issue where invulnerable characters would get stuck in combat
      • Fixed an issue where Preston would send player to a settlement instead of a dungeon as part of a Minutemen quest
      • Fixed an issue where Synths could attack the Castle while the player was friends with the Institute
      • Fixed an issue where killing a caravan would leave a quest open
      • Fixed an issue where Dogmeat would stay at Fort Hagen after “Reunions” was completed
      • Fixed an issue where the player couldn’t talk to Desdemona to complete “Underground Undercover”
      • Fixed an issue where the player could get stuck exiting the cryopod
      • Fixed an issue where the player could no longer get Preston as a companion
      • In “The End of the Line,” fixed an issue that would prevent the player from killing the leaders of the Railroad
      • Fixed an issue with Minutemen quests repeating improperly
      • Fixed an issue where the player couldn’t get back into the Railroad headquarters after being kicked out of the Brotherhood of Steel
      • After finishing “The Big Dig,” fixed an issue where Hancock would no longer offer to be a companion or help with the “Silver Shroud” quest
      • Fixed an issue with obtaining the Dampening Coils from Saugus Ironworks before going to Yangtze
      • During “Unlikely Valentine,” fixed an issue where the player could be blocked from entering Vault 114
      • In “Confidence Man,” Bull and Gouger can now be killed
      • During “Taking Independence,” fixed an issue that would prevent the radio transmitter from powering up
      • In “Human Error,” fixed an issue where killing Dan would cause the quest to not complete properly
      • Fixed an issue with “Tactical Thinking” where leaving dialogue early with Captain Kells to reprogram P.A.M. could cause quest to not completely properly
    Workshop/Settlement fixes
    • Fixed a bug that would cause settler counts to appear incorrectly
    • Fixed an issue that could prevent the player from setting up a supply line in settlements with a high population
    • Improvements to snapping pieces together while in Workshop mode
    • Fixed an issue that caused powered items to stop functioning permanently if its power source was ever removed
    • Player can now build workbenches in their Diamond City house
    • Building wires no longer uses up copper
    • Fixed issue with certain settlement attacks not generating properly
    • Fixed an issue with settlement happiness calculations
    • Settlers assigned to weapons stand will now stand next to it
    • Diamond City house now shows provided power
    • Repairing items will now correctly consume resources
    • Fixed an issue where companion would ignore commands at workshop locations
    • Fixed an issue with crops appearing destroyed after saving and reloading
     

Deel Deze Pagina