1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    @Vault-Boy Wou hem ook net posten! Naar mijn idee had Fallout 3 wat grotere en meer verhalende DLC's. Hoeveel DLC's zijn er tot nu toe en is het al wat?

    Ik ben op level 15 overnieuw begonnen en inmiddels level 31. Geen moment spijt van gehad :).
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Na ik ga wel gewoon verder. Met die dlc valt er nog wel wat XP te halen.
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb ze nog niet gespeeld, omdat ik de seasonpass niet heb. Ga die toch maar halen als Far Harbor er is. Tot nu toe is Automatron (kleine quest dlc en robots maken) en Wasteland Workshop ( puur dingen voor je settlements) uitgekomen. Er komt volgens mij nog een 2e batch voor DLC aan in 2016. Ben benieuwd, maar Far Harbor ziet er toch wel tof uit.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zumpelvelder en heuft vinden dit leuk.
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    23,95 (XBO&PS4) / 22,95 (PC) bij iBood vandaag!
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De DLC pakketten tot nu toe zijn best lachwekkend eigenlijk. Met name Wasteland Workshop; in deze DLC zitten er geeneens missies. Alleen een paar onderdelen om te bouwen.

    Automatron geef ik een zesje. Het kan er net mee door, maar is niet echt Fallout waardig. Daarnaast zou ik er never nooit €10 voor betalen (max €5).

    Ik ben daarom ook erg benieuwd naar Far Harbor. Als deze ook tegenvalt koop ik voorlopig geen season passes meer.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat zit er in totaal in de season pass? Voor €25,- was het misschien wel leuk, maar €50 is wel fors voor wat kleine pakketjes. De verhalende DLC's koop ik misschien wel gewoon los.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2016
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Automatron (10€)
    Wasteland Workshop (5€)
    Far Harbor (25€)

    In eerste instantie kostte de season pass €30.

    Maar ze hebben aangegeven dat er in de toekomst meer content gaat uitkomen. Daarom is de prijs verhoogd naar €50
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hier kan je nu zien wat voor mods er per platform gaan komen: https://mods.bethesda.net/#en/workshop/fallout4

    Je moet dan bij het vakje platform je platform kiezen en dan zie je het aantal mods verschijnen. Voor de PS4 heb ik al een aantal favorieten zoals BulletTime, Easy Lockpicking and Hacking, BeanTown Interiors (zelfde maker van Fallout 3 en New Vegas Interiors) en See Through Scopes. Toch wel nice hoor dat dit straks gewoon op een console kan.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Weet niet precies wat ik van die mods kan verwachten. Ik krijg er een beetje een cheat gevoel bij.
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Naja voor zoveelste keer dat hacken en lockpicken komt je begeven moment ook je strot uit. Vandaar dat ik die mods wil hebben. BulletTime is gewoon gaaf en BeanTown Interiors is een mod wat dichte/gesloten gebouwen open maakt en een heel interior heeft.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Of je gaat cheaten dat is geheel aan jezelf. Je kan het spel ook moeilijker en uitdagender maken mbv mods. Dat is het mooie ervan, dat je het spel helemaal kan toesnijden tot je eigen smaak.

    Er zijn ook veel mods die bijvoorbeeld het settlement systeem uitbreiden, het dialoogsysteem verbeteren, de graphics aanpassen en diverse bugs fixen. Ik ben zelf geen console speler meer, maar ik ben wel erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn!
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je kan je robot toch laten hacken of lockpicken.
    lockpicken vind ik wel gaaf. alleen dat hacken is soms vervelend (zeker als ik moe ben dan is het net of ik naar een matrix scherm kijk)
    ben blij met die optie. ik laat lekker mijn robot hacken (wel jammer dat ik caite daarvoor moet achter laten)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Survival mode heeft mij weer helemaal terug naar Fallout 4 gekregen. Ben er onlangs mee begonnen en gelijk New game gekozen ook. Het wordt echt een veel betere game hierdoor vind ik.

    Ik merk echt dat ik al zeer snel behoorlijk veel waarde hechtte aan dingen terwijl ik dat in mijn eerste playthrough nooit echt had. Zo kun je stimpaks dus absoluut niet meer spammen als een idioot want dan raak je uitgedroogd en krijg je uiteindelijk allerlei ziektes. Stimpaks is eigenlijk een laatste optie en dus wordt het maken van eten ineens zeer belangrijk, terwijl dat eerst gewoon geinig was als extraatje maar nooit noodzakelijk.

    Ook nu dat er aan bijna alles gewicht zit, denk je extra goed na over wat je mee neemt onderweg. In mijn vorige playthrough die ik overigens nooit heb gefinished had ik een shitload aan wapens en had eigenlijk nooit problemen of überhaupt ooit echt een spannend moment, nu is het juist constant spannend omdat je alleen nog maar op bedden en matrassen kan saven en daarnaast geen fast travel. Vanavond voordat ik met een quest begon heb ik in DC flink gekeken naar welke wapens ik echt nodig had en daar moet je het maar mee doen, aangezien je onderweg ook nog wilt kunnen looten.

    Survival is baas!
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Klinkt wel leuk. Maar denk dat geen fast travel na een tijdje tegen gaat staan
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik wou net zeggen. fast travel vind ik juist erg fijn. zeker als je een opdracht heb gedaan en weer helemaal terug moet.
    ik snap best dat het spannender wordt, maar ik blijf wel bij de gewone mode. ik save (en nog te weinig) vaak voordat ik een gebouw binnen ga.
    eerst maar even gewoon uitspelen, dan kijken of ik dan nog een keer ga spelen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwah, so far so good. Ik denk dat Bethesda echt voor extra spanning wilde gaan. Wil jij naar Sanctuary? Dan zul je met de benenwagen moeten gaan en met alle risico's van dien onderweg. Gelukkig kom je best nog heel wat matrassen en bedden tegen, dus saven lukt wel. Maar als je teveel van het pad af gaat wijken, dan heb je kans een Deathclaw of iets anders tegen te komen en dan kan het snel afgelopen zijn met je. Nee ik vind dat het de spanning en ervaring ten goede komt.

    Plus ik denk als je echt fast travel niet wilt missen dat je de difficulty altijd even snel op very hard kunt zetten daarvoor, maar ja...wel een gedoe. :)

    Het is echt niet voor iedereen, maar veel van de features en items hebben nu echt een betekenis en daar verandert de game echt door, which is good!
     
    heuft vindt dit leuk.
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    daar is wel over nagedacht. zo haal je meer uit je game.
    ik moet het spel ook weer eens oppakken, door smite, overwatch en gisteren farcry primal (waar ze ook een dood is dood optie hebben toegevoegd) even laten liggen.
    te veel games, te weinig tijd.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dan heb ik waarschijnlijk al altijd gespeeld alsof ik in survival mode zat. Stimpacks gebruikte ik eigenlijk zo goed als nooit, verkocht ik allemaal voor extra money. En wapens had ik er nooit meer dan drie bij me. Pistool, shotgun ofmachinegeweer en een rifle/sniper. (meeste wapens gebruik ik sowieso niet omdat ze een te hoog fantasy gehalte hebben)
    Geen fast-travel lijkt me wel iets teveel van het goede, was nu al bepaalde routes binnen de game een beetje zat omdat ik deze te vaak liep/moest lopen vangwege teveel loot. :D

    Laat de game voorlopig nog een tijdje rusten, ga terug wanneer alle drie de grote DLC's er zijn ofzo... Nu blijf ik liever in de gameplay en sfeer van The Witcher. ;) (te groot contrast tussen deze twee games, dat werkt voor mij helaas niet als ik die door elkaar heen speel)
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik gebruik juist alleen maar stimpacks, en radaway. gewoon makkelijk zonder na te denken die spuit in je poot en gaan (geen zin om eerste na te kijken wat of de gevolgen zijn van een stukkie vlees.
    ik merk sowieso dat ik weinig van dat soort dingen nakijk of gebruik (hoewel ik het wel allemaal mee sleep of oppak). toch maar eens in verdiepen.
    kan je nagaan, ik kijk er niet naar en toch zoveel opties om te doen of te bekijken.;)
     

Deel Deze Pagina